Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos aiheuttaisit toisen elämään aviokriisin, jäisikö asia vaivaamaan sinua?

Vierailija
22.07.2024 |

Olet huomannut ihmisen olevan herkässä tilanteessa, jossa olisi otollista "iskeä kiinni"?

Tiedät mistä naruista vedellä saadaksesi haluamasi, vaikkapa tunnustuksen tunteista tai hänet sänkyyn? Omassa elämässäsi olisi kaipuu jollekin?

Tämä ihminen sitten sortuisi tähän, saisit ainakin osittain haluamasi ja jättäisit siihen. Tämä toinen olisi pilannut asiansa, kun lähti tunteiden vietäväksi.

Ja olisi sitten täysin pulassa sen jälkeen ja sinä jatkaisit elämääsi.

Voisitko vaan ajatella, että omapa oli mokansa? 

Kommentit (263)

Vierailija
201/263 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mansikat ostin pakastimeen heti juhannuksen jälkeen, maksoi 40 euroa/5kg laatikko. Mustikat poimin itse omalta tontilta 

Hups, sorry, väärä ketju.

Vierailija
202/263 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekopäistä spekulointia koko aloitus. Kukaan normaali mitään naruja vetele.

Ihan normaalia kieroilua, vihervassemmiston jokapäiväisiä touhuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/263 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä en tekisi niin. Olen ollut tilanteissa joissa ns. huonossa vaiheessa olevien parisuhteiden mieshenkilö on yrittänyt iskeä ja vongata mutta olen ajatellut vaimoa ja lapsia. Tilanteet on päätyneet siihen että keskusteltuamme asioista mies on lähtenyt melkein itkien kotiin perheensä luo. Yleensä kysymys "oletko aivan varma siitä mitä olet tekemässä ja miksi teet näin" on avannut padot.

Kerran olen aiheuttanut parisuhderiidan pelkästään olemalla olemassa mutta sen koin positiivisena asiana, kyseessä oli entinen poikaystäväni jonka sen hetkinen tyttöystävä suuttui kun eksäni tervehti minua. Eksäni oli jättänyt minut kyseisen uuden tyttöystävän takia. Suuttumisen myötä tajusin että ehkä olin sittenkin merkinnyt jotain poikaystävälleni.

Vierailija
204/263 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassa elämässä olen nähnyt sitä että pettäjät ovat antaneet ymmärtää oman kumppanin olevan ihan hirveitä, ja sillä saaneet sympatiaa. Kotona oleva puoliso ei niistä jutuista ole tiennyt mitään. Kun sitten valheiden verkko on alkanut kiristyä, on petetty osapuoli saattanut reilusti selvittää asiaa esim soittamalla mahdolliselle toiselle naiselle. Totuuden selviäminen on lähinnä helpotus, koska pettäjät usein roikkuvat itse siinä pettämässään puolisossa, ei päinvastoin.

Mutta ymmärrätkö, että tässä soiteltiin nyt täysin viattomalle henkilölle, joka on vain kuulumisia vaihtanut pitkään tuntemansa ihmisen kanssa?

Minulle on käynyt näin kaksi kertaa, sillä nuorempana työskentelin miesvaltaisella alalla ja töihin kuului myös pakollisia illanviettoja (osallistuin siis niiden järjestänä näihin). Parikin vaimoa soitteli, että olet ollut siellä minun mieheni kanssa. Sanoin, että olen kyllä ja siellä oli 45 muuta ihmistä myös. 

Toinen uskoi ja toinen ei. Tämä, joka ei uskonut, otti yhteyttä mieheeni. Onneksi meillä oli asiat ja luottamus kunnossa, mutta mietipä, mitä tuo yhteydenotto olisi voinut poikia? Lisäksi tietysti vaimo levitteli juoruja minusta. Voin sanoa, että kieltämättä sorruin ajattelemaan, että hirveä ihminen, ihan riippumatta siitä, onko ollut petetty vai ei. Minun kanssani ei kuitenkaan pettänyt, mutta siitä vaimo viis, kunhan sai vihalleen kohteen.

Vierailija
205/263 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kärsi. Nautin kun pääsen aiheuttamaan draamaa ja pääsen seuraamaan sitä sivusta

Vierailija
206/263 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli parin vuoden ajan "suhde" varattuun työkaveriin, itse olin sinkku. Sen vuoksi lainausmerkeissä suhde, että fyysistä seksiä oli vain kerran, jonka jälkeen pyristelin irti miehestä. Mutta parin vuoden viestittelimme jatkuvasti, lähettelimme alusvaate-ja alastonkuvia jne. En ikinä olisi uskonut haksahtavani varattuun, mutta tiesin miehen pettäneen aiemminkin vaimoaan, ja ajattelin etten riko mitään, mikä ei ole jo valmiiksi rikki. . Mutta silti menin itse rikki. Seksi oli huonoa, ja tunsin valtavaa syyllisyyttä, mutta miehestä eroon pääseminen kesti kauan. Nyt mies on eronnut vaimostaan ja seurustelee naisen kanssa, jonka kanssa petti vaimoaan jo ennen minua. En oikein usko että on pidemmän päälle uskollinen tuolle uudelle, on ns.tottunut pettämään, ja kaipaa jatkuvaa ihailua naisilta. Pelimies mikä pelimies. 

Kuvailit narsistin. Ne on just tommosia. Ja onnittelut, ett

Ehkä siinä seksin huonoudessa oli ongelmana myös liian odotukset: kauan oli viestitelty ja jotenkin päässäni olin ajatellut, että jos joskus tilaisuus koittaa, suorastaan galaksit räjähtävät. Ei se niin ollut ainakaan minun osaltani: esim. kun imin häntä, hän keskeytti sen ja johdatteli asunnon ison peilin eteen, jotta saisi katsoa peilistä touhua.. Hän myös komensi pitämään silmiä auki ja katsomaan peiliin "kato mitä sä teet, kato miltä sä näytät". Jälkikäteen ajateltuna se oli semmoinen alistava ele. Lisäksi tukki sormensa kuivana kakkoseen  ihan yllättäen jne, ja tunki sormea niin rajusti vaginaan, että minusta tuli hiukan verta seuraavanakin päivänä. Jälkikäteen ajateltuna ihan surkea kokemus oli, mutta olin silti ensin valmis jatkamaan, koska olin henkisesti niin kiinni miehessä. 

Vierailija
207/263 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ymmärrätkö, että tässä soiteltiin nyt täysin viattomalle henkilölle, joka on vain kuulumisia vaihtanut pitkään tuntemansa ihmisen kanssa?

Joo tyystin naiivia ajatella, että aiheettomia syytöksiä ei koskaan esitettäisi. Todella moni on joutunut näitä kuuntelemaan, etenkin, jos on nuorena työskennellyt kuten edellinen kirjoittaja vähän "näkyvämmällä" paikalla. Minäkin olen.

Toisinaan siis syy todellakaan ei ole hänessä, kenelle "reilusti" soitellaan, vaan joutuu toisten parisuhdedraamoihin ilman mitään syytä. Sekin on erittäin ikävä tilanne ja milläs sen syyttömyydenkään todistat, jos soittelija on jotain päähänsä saanut.

Vierailija
208/263 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä nyt ajatuksen virtaa yhtään, minäkään. Siis ollaan sorruttu maailman vanhoimpiin kliseisiin (olen eroamassa, olet ihana, kukaan ei ymmärrä minua siten kuin sinä, jne) ja sitten ihmetellään, että ne ei olleetkaan totta.

Lisäksi saattoi olla niin, että mies tosiaankin haki vain kuulevaa korvaa ja miesten tapaan ei nyt olisi seksiäkään pahakseen laittanut, jos sitä olisi ollut tarjolla. Sitten kun ap alkoikin tivaamaan enemmän, sitä oikeaa rakkautta ja halua ryhtyä parisuhteeseen, sitä ei löytynyt, koska eihän sitä alun perinkään ollut. 

Huono pelimies kun ei osannut vetää rooliaan loppuun asti, eli kertomalla, että juu juu tunteita on niin, että paukkuu ja rätkyy, mutta olen tukahduttanut ne valtaisin henkisin ponnisteluin, jotta sinä rakkaani voisit jatkaa ihanaa ja selvästi hyvää parisuhdettasi ja avioliittoasi ja perhe-elämääsi. Kyynelsilmin katson jälkeesi ja jokaisena päivänä vaalin muistoa ja unelmaa meistä, oi kallis ainoani.

Tai sitten vaihtoehtoisesti on niin kokenut pelimies, että tiesi, että tämä ei apn kanssa kannata, koska sittenhän ap ottaa sen eron ja odottaa noillekin sanoille vastinetta. Ja tuskin tyytyy ihan kuiskattuun eihin.

Vierailija
209/263 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa olevan hieman pihalla miehistä.

Tokikaan ei ole kovin asiallista yrittää saada varattua naista sänkyyn... 

Vierailija
210/263 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä nyt ajatuksen virtaa yhtään, minäkään. Siis ollaan sorruttu maailman vanhoimpiin kliseisiin (olen eroamassa, olet ihana, kukaan ei ymmärrä minua siten kuin sinä, jne) ja sitten ihmetellään, että ne ei olleetkaan totta.

Lisäksi saattoi olla niin, että mies tosiaankin haki vain kuulevaa korvaa ja miesten tapaan ei nyt olisi seksiäkään pahakseen laittanut, jos sitä olisi ollut tarjolla. Sitten kun ap alkoikin tivaamaan enemmän, sitä oikeaa rakkautta ja halua ryhtyä parisuhteeseen, sitä ei löytynyt, koska eihän sitä alun perinkään ollut. 

Huono pelimies kun ei osannut vetää rooliaan loppuun asti, eli kertomalla, että juu juu tunteita on niin, että paukkuu ja rätkyy, mutta olen tukahduttanut ne valtaisin henkisin ponnisteluin, jotta sinä rakkaani voisit jatkaa ihanaa ja selvästi hyvää parisuhdettasi ja avioliittoasi ja perhe-elämääsi. Kyynelsilmin katson jälkeesi ja jokaisena päivänä vaalin muistoa ja unelmaa meistä, oi kallis ainoani.

Tai sitten vaihtoehtoisesti on niin kokenut pelimies, että tiesi, että tämä ei apn kanssa kannata, koska sittenhän ap ottaa sen eron ja odottaa noillekin sanoille vastinetta. Ja tuskin tyytyy ihan kuiskattuun eihin.

Näin tämä meni. Sama kokemus mullakin. Sorruin typeränä uskomaan pelimiestä, mutta hän ei ollut aikeissakaan erota.

Vierailija
211/263 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

upupup

Vierailija
212/263 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kokemuksia, entäpä mikä on ap:n mieliala nyt?

Vierailija
213/263 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap?

Vierailija
214/263 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virheetön narsisti maalailee aina itsestään romanttisen kuvan, jossa hän

on jalomielinen hyväntekijä ja tyhmät ja ilkeät muut ovat johdattaneet

hänet ikävään tilanteeseen. Uskoton narsisti ei olisi tahtonut olla

uskoton, mutta ilkeä vaimo ajoi aina niin kivan ja leppoisan miehensä

kylmään seksisuhteeseen vieraan rouvan kanssa. Vaatii rohkeutta sanoa

aggressiiviselle narsistille, että syy on sinussa, ota vastuuta, ole

rehellinen.

Totuus on kalanmaksaöljyä, ensin se yököttää, lopulta parantaa. Totuus

ei maistu narsistille. Hän ympäröi itsensä pumpulinpehmeillä

keskinkertaisuuksilla, ettei ikävään totuuteen tarvitse tutustua.

Narsisti ei muutu paremmaksi rakastamalla, hän ottaa haluamansa, jättää

savuavia raunioita ja etsii uuden hyväuskoisen uhrin. Tämän ovat saaneet

kokea monet narsistin hurmausvaiheessa syötin nielaisseet naiset.

Rakastuneen naisen aivot erittävät miehen aivoja enemmän

uskollisuushormoni oksitosiinia, joka saa kivan ja empaattisen naisen

rakentamaan pesää vaikka minkä väkivaltaisen puliveivarin kanssa.

https://www.wgh.fi/narsistin-kaasuvalo/

Vierailija
215/263 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

upupup

Vierailija
216/263 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

upupup

Vierailija
217/263 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ehkä siinä seksin huonoudessa oli ongelmana myös liian odotukset: kauan oli viestitelty ja jotenkin päässäni olin ajatellut, että jos joskus tilaisuus koittaa, suorastaan galaksit räjähtävät. Ei se niin ollut ainakaan minun osaltani: esim. kun imin häntä, hän keskeytti sen ja johdatteli asunnon ison peilin eteen, jotta saisi katsoa peilistä touhua.. Hän myös komensi pitämään silmiä auki ja katsomaan peiliin "kato mitä sä teet, kato miltä sä näytät". Jälkikäteen ajateltuna se oli semmoinen alistava ele. Lisäksi tukki sormensa kuivana kakkoseen  ihan yllättäen jne, ja tunki sormea niin rajusti vaginaan, että minusta tuli hiukan verta seuraavanakin päivänä. Jälkikäteen ajateltuna ihan surkea kokemus oli, mutta olin silti ensin valmis jatkamaan, koska olin henkisesti niin kiinni miehessä. "

Hyi saaaaaaaaaaatanaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Melkein oksensin.

Vierailija
218/263 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sitten tietää, kuka on tosissaan ja kuka ei?

Vierailija
219/263 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jollain tavalla vahingossa aiheuttanut aviokriisin. Iloista jutteluani pidetään usein flirttailuna, vaikka en sitä todellakaan tarkoita. Päinvastoin, olen tosi ujo ja hiljainen jos kiinnostava mies osuu kohdalle. Olen saanut useat vihat päälleni miesten vokottelusta ja on joku mies oikeasti mennyt ihastumaankin. Nykyään varon keskustelemasta liian innokkaasti ja hymyilykin on vähän vaarallista.. 

Vierailija
220/263 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

upupup

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi