Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinderissä moni mies poistaa osuman?

Vierailija
21.07.2024 |

Mistä mahtaa johtua, että Tinderissä miehet poistaa osuman yhtäkkiä. Ollaan mielestäni päästy jutuissa hyvään alkuun ja viestejä vaihdeltu puolin ja toisin, sellaista tutustumista. Nyt on käynyt noin 10 matchin kohdalla niin, että mies on yllättäen hävinnyt ja keskustelut sen mukana.

Johtuuko se siitä, että jokin sanomani ei miellyttänyt?

Kulttuuri on muuttunut, sillä en ole tällaista kokenut aiemmalla kerralla Tinderissä ollessani. 

Onko muut huomanneet saman? 

Kommentit (101)

Vierailija
81/101 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä poistan ,  kun nainen on hiljaa yli vuorokauden ilman mitään syytä. Eikä vastaa vaikka laittaisin viestiä ja kysyn, että mistä hiljaisuus?

Toinen syy on se, että osuman jälkeen ei naiselta tule yhtäkään viestiä. 

Heh, että ihan peräti vuorokauden maltat odottaa? Kaikki ei ole koko aikaa kännykällä tai netissä. Mun vastausta saisi odottaa 2-4 päivää kun saatan yhtäkkiä lähtee jonnekkin pyöräreisuun tai melomaan, eikä siellä ehdi mitään kirjoitella.

Enkä yhdessä olisi kenenkään kanssa,jolla ei ole aikaa kuin itselleen. Mä en pystyisi lähteä tuommoisiin reissuihin kuin lomilla, kun on työt ja lapsia. Aika erilainen olisit ihmisenä kuin minä, ei toimisi. 

Mulla on kännykkä pöydällä työajan ulkopuolella ja jos siihen tulee viestiä, ti

Ei sinkun, etenkään lapsettoman, tarvitsekaan elää muille kuin itselleen. Suurin osa on kuitenkin halukas järjestämään suhteelle ja kumppanille aikaa sitten, kun sellainen ihminen on elämässä. Mutta on typerää tehdä sinkun elämäntyylistä oeltuksia sen suhteen, millainen hän on suhteessa. Sinkku voi viettää juhannuksen kaveriporukalla ja löhteä ex tempore melomaan kahdeksi päiväksi, mutta ei se sitä tarkoita, etteikö hän voisi suhteessa olla juhannusta kumppanin kanssa ja etteikö sitä melomisretkeä voisi ajoittaa sellaiseen aikaan, jolloin ei ole kumppanin kanssa suunnitelmia. On kuitenkin ihan tervettä, että suhteessakin on myös omaa elämää eikä tarvitse olla yhdessä 24/7. Ei minua ainakaan haittaisi, jos kumppani menisi muutamaksi päiväksi melomaan, jos se on hänen juttunsa - minä keksin kyllä tekemistä itsekin, voin olla kavereiden kanssa tai mennä vaikka mökille, kaupunkilomalle. vanhempien luo - tai sitten vain lukea ja katsoa sarjoja kotona.

Sanoisin, että silloin kun ei vielä EDES tapailla, on vähän lapsellista odottaa kovin omistautuvaa viestittelyä. Joku vuorokauden tauko ei vielä ole kohtuuton aika, koska sellainen voi tulla ihan tarkoittamattakin, jos vaikka töiden jälkeen menee kavereiden kanssa pelaamaan tennistä tai lautapeliä ja sitten jää juttelemaan bestiksen kanssa koko illaksi - illalla on niin väsynyt ettei ajatus kulje, ja päättää vastata Tinder-matchille seuraavana päivänä töiden jälkeen. Vähän omituista, jos toinen on tässä välissä ottanut itseensä ja kadonnut.

t. Eri

Vierailija
82/101 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen syy keskustelun hyytymiseen on sen tylsyys. Kun on 200 kertaa käynyt samat jorinat 'Mitä haet täältä' tai 'Minkä ikäiset lapset'. läpi, erottuu hauska, piristävä ja soljuva keskustelu edukseen. Ei tenttausta vaan kemiaa.

No sinänsä nuo ovat kyllä aika oleellisia kysymyksiä, ja tuosta "mitä haet täältä" voi kehittyä ihan hyvääkin ajatuksenvaihtoa esim. siitä, millaista suhdetta yleensä hakee ja millainen ihminen on suhteessa. Mutta toki olen samaa mieltä, että sujuva ja kiinnostava keskustelu on muutakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/101 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole käyttänyt koskaan Tinderiä, mutta olen kuullut, että ihmiset eivät useinkaan kerro itsestään kovin paljon profiilissaan. Se johtaa helposti siihen, että päädytään keskustelemaan vääränlaisen ihmisen kanssa ja jo ihan alkuvaiheessa toinen huomaa, ettei sovita yhteen ja lopettaa keskustelun. Se on tavallaan turha mielensäpahoittamisen vaihe. Jos siinä profiilissa olisi enemmän informaatiota niin ei tulisi niin herkästi matcheja, jotka eivät oikeasti mitään matcheja olekaan.

Tämän vuoksi matchaan vain harvojen kanssa. En paina sydäntä ellei profiilitekstistä käy ilmi, millainen henkilö on kyseessä ja ellei hän vaikuta potentiaalisesti samanhenkiseltä kuni mitä itse olen.

Vierailija
84/101 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä tinderiä, koska se on v a j a k k i e n sovellus

Mikä toimii paremmin, jos tavoite on löytää elämänkumppani? Kaverini eivät tunne ketään sopivaa.

Vierailija
85/101 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Joskus on käynyt niin, että n. 35v ikäisen Miehen Tinder-biossa lukee, että hänellä on lapsia ja kun minä olen ekassa viestissä kysynyt, että minkä ikäiset lapset sinulla on, on mies ilman vastausta poistanut matchin. Sitten muutaman viikon kuluttua se sama mies on laittanut minulle uuden tykkäyksen. Mikähän logiikka siinä on takana?

Useimmat miehet svaippaavat vaan oikealle. Ei se oli siinä vaiheessa enää muistanut olleensa sun kanssa tekemisissä. Naisten profiilit on hyvin samanlaisia.

Vierailija
86/101 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä toimii paremmin, jos tavoite on löytää elämänkumppani? Kaverini eivät tunne ketään sopivaa.

Happy pancake? Ei oo tehty ihan niin koukuttavuuden kannalta.

Vierailija
87/101 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tinderissä kohtaa vain va jakkeja niin katsahdus peiliin on paikallaan. 

Tinderissä on hyviäkin tyyppejä. Jos sinä et koskaan ole sellaista siellä kohdannut, joko käytät sovellusta jotenkin väärin tai yksinkertaisesti sinussa on jotain vikaa. 

Itse löysin tinderistä rakkauden ja ollaan molemmat hyviä tyyppejä. 

Vierailija
88/101 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderistä elämänkumppani? Varmaan todella harva löytää sieltä sellaisen. 

Vierailija
89/101 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse löysin, mieheni löysi. Tiedän kolme muutakin pariskuntaa jotka löysivät toisensa tinderistä. 

Vierailija
90/101 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä poistan ,  kun nainen on hiljaa yli vuorokauden ilman mitään syytä. Eikä vastaa vaikka laittaisin viestiä ja kysyn, että mistä hiljaisuus?

Toinen syy on se, että osuman jälkeen ei naiselta tule yhtäkään viestiä. 

Heh, että ihan peräti vuorokauden maltat odottaa? Kaikki ei ole koko aikaa kännykällä tai netissä. Mun vastausta saisi odottaa 2-4 päivää kun saatan yhtäkkiä lähtee jonnekkin pyöräreisuun tai melomaan, eikä siellä ehdi mitään kirjoitella.

Enkä yhdessä olisi kenenkään kanssa,jolla ei ole aikaa kuin itselleen. Mä en pystyisi lähteä tuommoisiin reissuihin kuin lomilla, kun on työt ja lapsia. Aika erilainen olisit ihmisenä kuin minä, ei toimisi. 

Mulla on kännykkä pöydällä ty

Jos on aikaa yhtäkkiä olla 2-4 päivää jossain, niin onko hänellä töitä ollenkaan?  Lomilla pystyn itse noin olla, mutten muuten. Töissä on käytävä paikanpäällä ja lapset myös tarvitsevat isäänsä. Silti pystyn ja haluan vastata viesteihin. Vastasit aika oudosti kokonaisuutena mun viestiin. Jos haluaa olla sinkku, niin on sitten sinkku. Mutta jos etsii parisuhdetta, niin sit ei kannata elää kuin vannoutunut sinkku. Sit täytyy myös nähdä pikkuisen vaivaa sen toisen kanssa tutustumiseen , jonka kanssa on matchi. Muuten en ymmärrä miksi on hakemassa parisuhdetta, jos kaikki muu elämä ajaa edelle. Eri asia on seksinhakijat jne. 

Vierailija
91/101 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen syy keskustelun hyytymiseen on sen tylsyys. Kun on 200 kertaa käynyt samat jorinat 'Mitä haet täältä' tai 'Minkä ikäiset lapset'. läpi, erottuu hauska, piristävä ja soljuva keskustelu edukseen. Ei tenttausta vaan kemiaa.

Jos profiilissa ei ole mitään viitteitä siitä mitä on hakemassa eikä siihen keskustelussa muuten päästä (harvoin päästään), silloin tuota on vähän pakko kysyä. Mulle tulee ainakin tykkäyksiä myös sellaisilta joiden profiilissa lukee että hakee kevyttä hauskanpitoseuraa vaikka omassa profiilissani lukee, että haen pitkäaikaista kumppania. En siis voi olettaa että jos profiilissa ei lue mitään, tyyppi hakee automaattisesti samaa kuin minä. Jos joku tuon kysymyksen takia poistaa minut niin tervemenoa.

Vierailija
92/101 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistin kaikki mätchit viikottain jotka eivät edes yrittäneet keskustella. Ei ollut tarvetta keräillä mätchejä.

Poistin kaikki mätchit missä nainen tuntui jotenkin vajaaälyiseltä, sekopäältä, työttömältä, feministiltä tai instabimbolta.

Poistin kaikki mätchit missä jouduin tekemään kaiken keskustelun etenemiseksi. Nää taisi olla valtaosa. Naiset keskimäärin ei vaan osaa kommunikoida.

Poistin nekin missä selvisi että naisella on lapsia vaikka ei ollut tiedoissa.

Ihan sama mitä ajattelet näistä niin tämä on se strategia mikä tuolla toimii. Jos ei onnistu helposti -> seuraava potilas.

Vierailija
93/101 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä poistelen aika usein matcheja kesken viestittelyn, ja joskus harvoin mut on kanssa poistettu kesken viestittelyn.

Semmosta se on, kuuluu tinderin kulttuuriin.

Vierailija
94/101 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pääse heti 🥚hommiin. Pitäisi heti 💋🍆🥒👻

Vierailija
95/101 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tinderissä kohtaa vain va jakkeja niin katsahdus peiliin on paikallaan. 

Tinderissä on hyviäkin tyyppejä. Jos sinä et koskaan ole sellaista siellä kohdannut, joko käytät sovellusta jotenkin väärin tai yksinkertaisesti sinussa on jotain vikaa. 

Itse löysin tinderistä rakkauden ja ollaan molemmat hyviä tyyppejä. 

Tämä. Ihan samoja ihmisiä siellä Tinderissä on, kuin harrastuksissa, työpaikalla, ravintolassa jne. 

Jos ihminen omasta mielestään kohtaa jatkuvasti vain k*sipäitä, niin todennäköisesti se ihminen itse on se k*sipää. 

Vierailija
96/101 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse löysin, mieheni löysi. Tiedän kolme muutakin pariskuntaa jotka löysivät toisensa tinderistä. 

Valtaosa "tuoreemmista" pariskunnista mitä tunnen, on tavannut Tinderissä.

97/101 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoisempi "ongelma" on se, mitä en ymmärrä, kun joskus olen kutsunut miehen treffeille ja hän on poistanut matchin, mutta kuitenkin muutaman kuukauden kuluttua lähettää uudelleen tykkäyksen. Mikä logiikka siinä on takana? Olen minäkin kieltäytynyt useastikin miesten treffikutsusta mutta en ole koskaan lähettänyt heille uudelleen tykkäystä. Minusta se olisi jopa noloa, että aiemmin se mies ei ole kelvannut treffeille mutta nyt sitten kelpaisikin.

Tulee mieleen ekana, että ne miehet ovat ajatelleet, että kyllä he löytävät tasokkaampaakin treffiseuraa, mutta kun eivät ole löytäneet, niin nyt sitten minun seurani heille kelpaakin paremman puutteessa.

Vierailija
98/101 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee tosi kiinnostava osuma vastaan, niin silloin mä poistan sen kenen kanssa sillä hetkellä viestittelen, ja keskityn tähän uuteen kiinnostavampaan tyyppiin. 

Vierailija
99/101 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luopuminen feminismistä.

Vierailija
100/101 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullut kyseistä käytöstä vastaan henkilökohtaisesti, toisaalta johtuu varmaan siitä ettei tule edes niitä matchejäkään naisten kanssa.

t. mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi