Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinderissä moni mies poistaa osuman?

Vierailija
21.07.2024 |

Mistä mahtaa johtua, että Tinderissä miehet poistaa osuman yhtäkkiä. Ollaan mielestäni päästy jutuissa hyvään alkuun ja viestejä vaihdeltu puolin ja toisin, sellaista tutustumista. Nyt on käynyt noin 10 matchin kohdalla niin, että mies on yllättäen hävinnyt ja keskustelut sen mukana.

Johtuuko se siitä, että jokin sanomani ei miellyttänyt?

Kulttuuri on muuttunut, sillä en ole tällaista kokenut aiemmalla kerralla Tinderissä ollessani. 

Onko muut huomanneet saman? 

Kommentit (101)

Vierailija
21/101 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy voi olla jossain muuallakin kuin sinusta. Yleensä ihmisillä on useampia juttuja meneillään samaan aikaan ja mies saattaa poistaa koko Tinderin, ei pelkästään sinua.

Vierailija
22/101 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhutaan ihan niitä näitä, missä asuu, mitä musaa kuuntelee, mitä tekee työkseen jne. Mulla on korkea koulutus, normaali työ, ihan tavallinen nainen. Kauniskin, normaali vartalo jne. 

Mielestäni miehet lähtee ihan kesken tavallisen keskustelun, josta ei voi oikein vetää mitään punaista lankaa syyksi. Menen katsomaan, onko mies vastannut, mutta onkin hävinnyt matcheista. Erikoinen tyyli nykyään 

Liian tasokkaita miehiä eli heille löytyy paljon muitakin tarjokkaita. Itse en ole koskaan poistanut matchia, mutta jos nainen ei vastaa tai ole yhtään aktiivinen keskustelussa, niin jätän viestittelyn siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/101 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille kun kerrot, että et olekaan: Man in Finance, trust fund, 65 blue eyes, Finance! Lakataan vastaamasta ja osuma katoaa seuraavana päivänä.

50v naiset odottajaa luxus provideria, vaikka heillä ei ole tarjota hedelmällisyyttä. 

Maksullisille naisille on ihan omat palstat.  Ei heidän tarvitse Tinderissä päivystää. 

Minun mielestä yksi vuorokausi ja vastaamatta ei ole myöskään vielä mitään. 

Vierailija
24/101 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kostan näin niille naisille jotka ovat tehneet minulle samoin.

Miten saat uudestaan saman naisen kanssa matchin, jotta voit sitten kostaa hänelle?

Jos kostat minulle jonkun toisen naisen käytöksestä aiheutunutta mielipahaa niin hienoa. En haluaisikaan joutua tekemisiin noin törpön miehen kanssa!

Vierailija
25/101 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille kun kerrot, että et olekaan: Man in Finance, trust fund, 65 blue eyes, Finance! Lakataan vastaamasta ja osuma katoaa seuraavana päivänä.

50v naiset odottajaa luxus provideria, vaikka heillä ei ole tarjota hedelmällisyyttä. 

Kohdunvuokrauksen hinta on itä-euroopassa 30k eteenpäin. Suomen kustannustasolla puhutaan varmaan sadoista tuhansista euroista. Seksillä ja seuralla tietysti oma hintansa. Esim. Eräs nainen sanoi, että miehen tarjoama matka ei ole lahja, sillä se pitää sisällään seuralaisvelvoitteen. Ymmärrätkö? Ette ole edes sillä tasolla, että "kattaisitte kulunne", puhumattakaan että providaisitte naiselle

Vierailija
26/101 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä poistan ,  kun nainen on hiljaa yli vuorokauden ilman mitään syytä. Eikä vastaa vaikka laittaisin viestiä ja kysyn, että mistä hiljaisuus?

Toinen syy on se, että osuman jälkeen ei naiselta tule yhtäkään viestiä. 

Päivä on liian lyhyt aika. Jos nainen käy töissä ja vanhemmillaan siihen voi jo mennä 2 päivää.

Näissä tapauksissa ei ole ollut kyse noista suurimmassa osassa. Jos olisi, niin hyvä tapa ilmoittaa, että palaan toisena päivänä.

Vierailija
27/101 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä poistan ,  kun nainen on hiljaa yli vuorokauden ilman mitään syytä. Eikä vastaa vaikka laittaisin viestiä ja kysyn, että mistä hiljaisuus?

Mulla ei ole notifikaatiot päällä missään sovelluksissa enkä avaa niitä kuin korkeintaan pari kertaa viikossa. En siis huomaa tuota kyselyviestiäsi ennen kuin olet jo poistanut matchin. Keskustelun avaan kyllä jos tykkäykseni johtaa saman tien matchiin.

Voi voi, mitäköhän johtuu että oot yksin?

Vierailija
28/101 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhutaan ihan niitä näitä, missä asuu, mitä musaa kuuntelee, mitä tekee työkseen jne. Mulla on korkea koulutus, normaali työ, ihan tavallinen nainen. Kauniskin, normaali vartalo jne. 

Mielestäni miehet lähtee ihan kesken tavallisen keskustelun, josta ei voi oikein vetää mitään punaista lankaa syyksi. Menen katsomaan, onko mies vastannut, mutta onkin hävinnyt matcheista. Erikoinen tyyli nykyään 

Tämä ei kuulosta keskustelulta, vaan kysymyslistan läpikäynniltä. Jos siis "keskustelu" on ollut sellainen "kysymys vastaus kysymys vastaus" kuulustelu, en ihmettele että vastapuoli lopettaa. Niin teen itsekin miehille jotka eivät osaa normaalia keskustelua - eihän kaverienkaan kanssa keskustelu ole pelkkää kuulustelua.

Ps. Jos et tiedä mitä tarkoitan normaalilla keskustelulla... Mot. 

Vierailija
29/101 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole notifikaatiot päällä missään sovelluksissa enkä avaa niitä kuin korkeintaan pari kertaa viikossa. En siis huomaa tuota kyselyviestiäsi ennen kuin olet jo poistanut matchin. Keskustelun avaan kyllä jos tykkäykseni johtaa saman tien matchiin.

Voi voi, mitäköhän johtuu että oot yksin?

Päin vastoin, treffailen oikein kivaa miestä. Olen ollut elämässäni yksin lähinnä silloin kun olen itse niin halunnut.

Vierailija
30/101 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset tekee ihan samaa. Viimeisin häipyi, kun kysyi mun ammattia ja kun vastasin osuma poistui yhtäkkiä

Mitä olen muidenkin ihmisten kanssa jutellut niin moni kokee tosi ahdistavaksi kun esim baarissakin kun tutustuu toiseen ihmiseen niin heti ensimmäinen kysymys on, että mitä teet työksesi. Tulee sellainen fiilis, että henkilö on tiedustelija/peiteseppo/rikollinen, joka on vaan kiinnostunut ammatista hyötymistarkoituksessa eikä mistään muusta. Esim. rikollinen voi olla kiinnostunut onko ammatiltaan poliisi/vartija tms

Vierailija
31/101 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksullisille naisille on ihan omat palstat.  Ei heidän tarvitse Tinderissä päivystää. 

Kyllä aika usea nainen ilmoittaa profiilissaan, että on tietyt päivät jossain kaupungissa. Eli maksua vastaan löydettävissä.

Vierailija
32/101 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä aika usea nainen ilmoittaa profiilissaan, että on tietyt päivät jossain kaupungissa. Eli maksua vastaan löydettävissä.

No, ei sit varmasn kannata vastata heille?

Vierailija
33/101 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivä on liian lyhyt aika. Jos nainen käy töissä ja vanhemmillaan siihen voi jo mennä 2 päivää.

Näissä tapauksissa ei ole ollut kyse noista suurimmassa osassa. Jos olisi, niin hyvä tapa ilmoittaa, että palaan toisena päivänä.

Kun avaan tinderin, nakuttelen siellä vastaukset jokaiselle joka on laittanut minulle viestiä. Sekä niille joiden kanssa keskustelu on käynnissä että uusille matcheille. En tosiaan laita jokaiseen erikseen vielä perään että "palaan toisena päivänä". Onhan se itsestään selvää että palaan myöhemmin jos en ole palannut saman tien.

Vierailija
34/101 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim minulta on tultu kysymään suoraan heti ensimmäisenä olenko poliisi ja että ai jaa et vai, noku mulla on toi poliisifetissi tai olenko jäätelönmyyjä (???) tai oletko lomilla (en tiennyt että tämä on jokin tiedustelijoiden koodikieli). Näkee jo selvästi ettei mikään muu kiinnosta kuin ammatti eikä muuten kiinnosta ollenkaan. Esim joku huu me diileri on varmaan myös kiinnostunut onko poliisi.

Vierailija
35/101 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syy voi olla jossain muuallakin kuin sinusta. Yleensä ihmisillä on useampia juttuja meneillään samaan aikaan ja mies saattaa poistaa koko Tinderin, ei pelkästään sinua.

Kyllä ne on poistanut minut, koska he tulevat vastaan selatessa. 

Syitä voi varmasti olla monia. Ehkä olen sitten jotain liikaa tai liian vähän. Se matchin poistaminen tulee tosi usein yllättävän nopeasti, muutaman tutustumiskysymyksen jälkeen, jossa kysellään toisiltamme asioita.

Ap

Vierailija
36/101 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei kuulosta keskustelulta, vaan kysymyslistan läpikäynniltä. Jos siis "keskustelu" on ollut sellainen "kysymys vastaus kysymys vastaus" kuulustelu, en ihmettele että vastapuoli lopettaa. Niin teen itsekin miehille jotka eivät osaa normaalia keskustelua - eihän kaverienkaan kanssa keskustelu ole pelkkää kuulustelua.

Ps. Jos et tiedä mitä tarkoitan normaalilla keskustelulla... Mot. 

Moni nainen ei osaa keskustella. Vaikka en kysele listaa, ihan haen vuorovaikutusta, niin tulee joko yhden kahden sanan viesti tai ei mitään. Ei siis mitään aloitetta tai että keskustelu lähtisi ns rullaamaan. Jos kysyn jotain tulee lyhyt vastaus ja ehkä vasta kysymys : entä sinä?  Miten siinä sit voi johtaa yhtään mihinkään, kun ei synny vuorovaikutusta. 

Vierailija
37/101 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset tekee ihan samaa. Viimeisin häipyi, kun kysyi mun ammattia ja kun vastasin osuma poistui yhtäkkiä

Mitä olen muidenkin ihmisten kanssa jutellut niin moni kokee tosi ahdistavaksi kun esim baarissakin kun tutustuu toiseen ihmiseen niin heti ensimmäinen kysymys on, että mitä teet työksesi. Tulee sellainen fiilis, että henkilö on tiedustelija/peiteseppo/rikollinen, joka on vaa

Mä taas pidän sitä varsin turvallisena small talk -aiheena. Ei siihen kannata projisoida sellaista mitä siinä ei ole. Työtä "turvallisempi" aihe on vain sää. Eikä siitäkään voi useampaa lausetta sanoa.

Vierailija
38/101 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ps. Jos et tiedä mitä tarkoitan normaalilla keskustelulla... Mot. <

Moni nainen ei osaa keskustella. Vaikka en kysele listaa, ihan haen vuorovaikutusta, niin tulee joko yhden kahden sanan viesti tai ei mitään. Ei siis mitään aloitetta tai että keskustelu lähtisi ns rullaamaan. Jos kysyn jotain tulee lyhyt vastaus ja ehkä vasta kysymys : entä sinä?  Miten siinä sit voi johtaa yhtään mihinkään, kun ei synny vuorovaikutusta. 

Itse olen tulkinnut, että tuon tyyppisillä naisilla on muita mielenkiintoisempia keskusteluja muiden miesten kanssa. Olen parin viestin jälkeen ymmärtänyt yskän ja jättänyt yksipuolisen keskustelun siihen. Koska on ollut myös oikeasti kiinnostuneita naisia, jotka haluavat keskustella ja tavata.

Vierailija
39/101 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet! Jos nainen vastaa vain lyhyillä vastauksilla, niin älä käytä tämmöiseen viestittelyyn aikaa. Luultavasti tällä naisella kiinnostavampi viestittely kumppani.

Vierailija
40/101 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden naisen kanssa meillä on aina juttu luistanut kun tavataan satunnaisesti viihteellä. Ei olla tinderissä tavattu vaan ihan kasvotusten. Viihdytään hyvin toistemme seurassa, mutta hänen elämä on toisaalla ja mun toisaalla, niin ei oikein syvempää ole tullut. 

Eli mieluiten tapaisin ihmisen ihan livenä ilman sen suurempia sopimisia. Mutta ei juuri missään tapaa ketään. Siksi Tinder on käytössä. Eikä ole tindein vika, ettei sopivaa löydy, ihmisistä se on kiinni

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi