Tinderissä moni mies poistaa osuman?
Mistä mahtaa johtua, että Tinderissä miehet poistaa osuman yhtäkkiä. Ollaan mielestäni päästy jutuissa hyvään alkuun ja viestejä vaihdeltu puolin ja toisin, sellaista tutustumista. Nyt on käynyt noin 10 matchin kohdalla niin, että mies on yllättäen hävinnyt ja keskustelut sen mukana.
Johtuuko se siitä, että jokin sanomani ei miellyttänyt?
Kulttuuri on muuttunut, sillä en ole tällaista kokenut aiemmalla kerralla Tinderissä ollessani.
Onko muut huomanneet saman?
Kommentit (101)
Mä poistan , kun nainen on hiljaa yli vuorokauden ilman mitään syytä. Eikä vastaa vaikka laittaisin viestiä ja kysyn, että mistä hiljaisuus?
Toinen syy on se, että osuman jälkeen ei naiselta tule yhtäkään viestiä.
Puhutaan ihan niitä näitä, missä asuu, mitä musaa kuuntelee, mitä tekee työkseen jne. Mulla on korkea koulutus, normaali työ, ihan tavallinen nainen. Kauniskin, normaali vartalo jne.
Mielestäni miehet lähtee ihan kesken tavallisen keskustelun, josta ei voi oikein vetää mitään punaista lankaa syyksi. Menen katsomaan, onko mies vastannut, mutta onkin hävinnyt matcheista. Erikoinen tyyli nykyään
Huomasi että sinä olet hänen tasonsa, totesi että mieluummin yksin sitten. 🥺
Ja siis minä vastaan aina, yleensä myös kohtuu nopeasti. Tunneissa.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Puhutaan ihan niitä näitä, missä asuu, mitä musaa kuuntelee, mitä tekee työkseen jne. Mulla on korkea koulutus, normaali työ, ihan tavallinen nainen. Kauniskin, normaali vartalo jne.
Mielestäni miehet lähtee ihan kesken tavallisen keskustelun, josta ei voi oikein vetää mitään punaista lankaa syyksi. Menen katsomaan, onko mies vastannut, mutta onkin hävinnyt matcheista. Erikoinen tyyli nykyään
Naiset tekee ihan samaa. Viimeisin häipyi, kun kysyi mun ammattia ja kun vastasin osuma poistui yhtäkkiä
Poistaa tilin, poistaa sinut epäkiinnostavana? Ghostaamisesta on tullut arkipäivää ja hyvä niin, miehet eivät koskaan itse oppineet vastaanottamaan asiallisesti pakkeja
En käytä tinderiä, koska se on v a j a k k i e n sovellus
Vierailija kirjoitti:
Aika iso osa ei hae tavallista parisuhdetta tavallisen naisen kanssa, vaan jotain perverssiä. Jos nainen on liian kunnollinen, mies saattaa eliminoida myös itse itsensä viallisena
Arvokkaita tavaroitakin jätetään paljon ostamatta siksi, ettei kaikilla ole niihin varaa :)
Vierailija kirjoitti:
Ap.
Sittenpä pääsette tutustumisessa eteenpäin. Ei koskaan voi tietää, joko miehen seula tarkentui tai sitten mies panikoi. Silloin mies ei ole valmis. Jos syy on joku muu ehkä vielä törmäätte jossain.
Miten voisit sanoa jotain väärin? Vastaatko johonkin tiettyyn kysymykseen jotenkin?
Itse kostan näin niille naisille jotka ovat tehneet minulle samoin.
Vierailija kirjoitti:
Mä poistan , kun nainen on hiljaa yli vuorokauden ilman mitään syytä. Eikä vastaa vaikka laittaisin viestiä ja kysyn, että mistä hiljaisuus?
Päivä on liian lyhyt aika. Jos nainen käy töissä ja vanhemmillaan siihen voi jo mennä 2 päivää.
En yhtään epäilisi, jos Tinder on niin pska sovellus että se poistaa, ghostaa ja jättää viestejä toimittajatta ilman jäyttäjien hyväksyntää.
Siksi jos viestejä/treffejä/wa tietoja saa ekan parin päivän aikana niin seuraavaan.
Naisille kun kerrot, että et olekaan: Man in Finance, trust fund, 65 blue eyes, Finance! Lakataan vastaamasta ja osuma katoaa seuraavana päivänä.
50v naiset odottajaa luxus provideria, vaikka heillä ei ole tarjota hedelmällisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Sä oot varmaan kysynyt, että mitä tekee työkseen niin sen jälkeen tulee hiljaisuus? Joko on työtön tai ei halua kertoa ammattia eikä halua valehdellakaan?
Vierailija kirjoitti:
Ap.
Tuo olisikin normaalia minun mielestäni. Eikä tarvi joka vuorokausi viestitellä, kun kohteliaasti kertoo viestittelevänsä joko päivänä x tai vaan toisena päivänä.
Paljon on osumia,joihin ei ikinä nainen vastaa, mä laitan aina viestiä osuman jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Jalo taito opittu naisilta.
Hyvä niin. Jos ei osaa vastaanottaa pakkeja niin tuskin osaa niitä antaakaan, joten nainen voittaa molemmissa tapauksissa
Viimeksi kun Tinderiä käytin, se oli ainakin tosi buginen sovellus. Mätsejä poistui ihan itsekseen.
Moni ei kyllä käytä Tinderiä tapaamiseen vaan ihan ajanvietteeksi. Ei kannata jäädä sinne tutustumaan vaan sopia tapaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole notifikaatiot päällä missään sovelluksissa enkä avaa niitä kuin korkeintaan pari kertaa viikossa. En siis huomaa tuota kyselyviestiäsi ennen kuin olet jo poistanut matchin. Keskustelun avaan kyllä jos tykkäykseni johtaa saman tien matchiin.
Mitä sanot ennen kuin keskustelut häviää? Jokin tietty puheenaihe?