Tinderissä moni mies poistaa osuman?
Mistä mahtaa johtua, että Tinderissä miehet poistaa osuman yhtäkkiä. Ollaan mielestäni päästy jutuissa hyvään alkuun ja viestejä vaihdeltu puolin ja toisin, sellaista tutustumista. Nyt on käynyt noin 10 matchin kohdalla niin, että mies on yllättäen hävinnyt ja keskustelut sen mukana.
Johtuuko se siitä, että jokin sanomani ei miellyttänyt?
Kulttuuri on muuttunut, sillä en ole tällaista kokenut aiemmalla kerralla Tinderissä ollessani.
Onko muut huomanneet saman?
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Jalo taito opittu naisilta.
Niin on. Naiset on harrastaneet samaa niin kauan kuin nettisettejä on ollut. Ja nyt kun se osuu omaan nilkkaan, mitenkään vähemmän yllättäen alkaa ulina että "ei oo reilua!" :D
Vierailija kirjoitti:
Puhutaan ihan niitä näitä, missä asuu, mitä musaa kuuntelee, mitä tekee työkseen jne. Mulla on korkea koulutus, normaali työ, ihan tavallinen nainen. Kauniskin, normaali vartalo jne.
Mielestäni miehet lähtee ihan kesken tavallisen keskustelun, josta ei voi oikein vetää mitään punaista lankaa syyksi. Menen katsomaan, onko mies vastannut, mutta onkin hävinnyt matcheista. Erikoinen tyyli nykyään
Ovat löytäneet jonkun, mitä sitä kaikille erikseen ilmoittaa. Et ole uniikki lumihiutale.
Olen oppinut naisilta että se on ihan normaali tapa toimia nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhutaan ihan niitä näitä, missä asuu, mitä musaa kuuntelee, mitä tekee työkseen jne. Mulla on korkea koulutus, normaali työ, ihan tavallinen nainen. Kauniskin, normaali vartalo jne.
Mielestäni miehet lähtee ihan kesken tavallisen keskustelun, josta ei voi oikein vetää mitään punaista lankaa syyksi. Menen katsomaan, onko mies vastannut, mutta onkin hävinnyt matcheista. Erikoinen tyyli nykyään
Ovat löytäneet jonkun, mitä sitä kaikille erikseen ilmoittaa. Et ole uniikki lumihiutale.
Eivät ole lähteneet Tinderistä, koska tulevat selatessa vastaan uudelleen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen oppinut naisilta että se on ihan normaali tapa toimia nykyään.
Minusta se on jos huomaa heti että ei kiinnosta ja ei vielä ole tavattu.
Vierailija kirjoitti:
Poistaa tilin, poistaa sinut epäkiinnostavana? Ghostaamisesta on tullut arkipäivää ja hyvä niin, miehet eivät koskaan itse oppineet vastaanottamaan asiallisesti pakkeja
No ei tuo mitään ghostaamista ole jos keskustelusta lähtee pois. Silloin jos oltais tavattu, niin silloin ehkä.
Pituuskeisarit ja kasvomallit elävät naisten elämää eli jostain pikkujutusta tulee 'ick' ja sitten lähdetään katselemaan parempaa.
moni mies = chadit.
"Miten sitten pitäisi vastata, että se olisi keskustelua? Jos vastaa toisen esittämään kysymykseen ja kysyy vastakysymyksenä "entä sinä". Eikö se ole keskustelua?
Tällaista olen tehnyt ja siinäkö lienee syy siihen, että minut on usein poistettu "
---
Ei, tämä ei ole keskustelua. Tämä on alakoulutasoista ystäväkirjan täyttöä. Tätä tekevät miehetkin (ei ole sukupuolesta kiinni), ja sitä ei jaksa oikeasti keskustelutaitoinen ihminen paria viestiä enempää. Siitä jo näkee ettei toisella riitä (henkiset/älylliset)kyvyt muuhun.
Vierailija kirjoitti:
Joo, samaa ihmetellyt. Ja ihan nätti, hoikka ja lapseton olen ja aktiivisesti keskustellut tinderissä. Ja olisin myös kiinnostunut tapaamaankin parin päivän viestittelyn jälkeen, mutta nää tyypit katoaa jo siinä ajassa. Ehkä pikapanoa vailla vaan?
Vierailija kirjoitti:
"Miten sitten pitäisi vastata, että se olisi keskustelua? Jos vastaa toisen esittämään kysymykseen ja kysyy vastakysymyksenä "entä sinä". Eikö se ole keskustelua?
Tällaista olen tehnyt ja siinäkö lienee syy siihen, että minut on usein poistettu "
---
Ei, tämä ei ole keskustelua. Tämä on alakoulutasoista ystäväkirjan täyttöä. Tätä tekevät miehetkin (ei ole sukupuolesta kiinni), ja sitä ei jaksa oikeasti keskustelutaitoinen ihminen paria viestiä enempää. Siitä jo näkee ettei toisella riitä (henkiset/älylliset)kyvyt muuhun.
Miten se kysymys sitten pitäisi esittää, jotta se olisi älyllistä keskustelua? Saisinko jonkun esimerkin?
Ap
Minulle on pari kertaa käynyt niin, että olen viestitellyt asiallisen iehen kanssa ja ollut puhetta, että voisi tavatakin ja sitten kun olen kutsunut miehen treffeille, on hän poistanut matchin. Tosin ne molemmat tykkäsivät profiilistasi uudelleen myöhemmin,mitä en ihan ymmärrä...
Vierailija kirjoitti:
Mä poistan , kun nainen on hiljaa yli vuorokauden ilman mitään syytä. Eikä vastaa vaikka laittaisin viestiä ja kysyn, että mistä hiljaisuus?
Toinen syy on se, että osuman jälkeen ei naiselta tule yhtäkään viestiä.
Kiva creepy-mies taas linjoilla.
Vuorokaudessa ehtii jo tivaamaan miksei vastaa. Ei normaalit ihmiset roiku missään tinderissä 24/7.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
---
Miten se kysymys sitten pitäisi esittää, jotta se olisi älyllistä keskustelua? Saisinko jonkun esimerkin?
Ap
Kun se pointti nimenomaan on että PELKÄT kysymykset eivät ole keskustelua! En voi antaa esimerkkiä jossa kysymyslistan läpikäynnistä tulisi normaali keskustelu. Kun toinen sanoo jotain, sinä kommentoit siihen MITÄ HÄN SANOI sen sijaan että siirryt Kysymyslistalla seuraavan kysymykseen. Se ei ole gallup-kysely, vaan KESKUSTELU. Se että toinen vaan tykittää kysymyksiä toisensa perään on todella väsyttävää, ja siitä tulee vain olo ettei toinen oikeasti edes "kuuntele" mitä hänelle vastataan.
Chadien on pakko aina välillä siivota matcheja pois kun muuten tulee muisti täyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
---
Ap
Kun se pointti nimenomaan on että PELKÄT kysymykset eivät ole keskustelua! En voi antaa esimerkkiä jossa kysymyslistan
Tottakai minä kommentoin hänen esittämäänsä vastaukseen ensin. Sitten saatan esittää jonkun toisen kysymyksen.
Tai jos hän on kysynyt minulta jotain, vastaan kysymykseen ja saatan kommentoida "entä sinä".
Kukaan ei ole puhunut mitään kysymyslistasta.
Ap
Mitä väliä? Oli se syy mikä tahansa niin miehiä siellä riittää. Ei siellä tarvitse kaikkia miellyttää ihan siinä missä kaikki eivät voi miellyttää sinua.
Itse löysin tinderistä rakkauden. Ei tarvinnut tehdä aloituksia vauvapalstalle, kaikki vaan meni todella luontevasti.
Tsemppii kaikille jotka vielä omaanne etsitte. Kyllä sieltä voi jotain aitoakin löytää.
Ja koska sillä ei ole väliä mitä tekee työkseen, niin tähän kysymykseen ei kannata antaa rehellistä vastausta.
Tätä ketjua kun lukee, niin ei ihme että miehet kyllästyvät keskustelemaan vänkääjä-ap:n kanssa.
Christiiina kirjoitti:
Minulle on pari kertaa käynyt niin, että olen viestitellyt asiallisen iehen kanssa ja ollut puhetta, että voisi tavatakin ja sitten kun olen kutsunut miehen treffeille, on hän poistanut matchin. Tosin ne molemmat tykkäsivät profiilistasi uudelleen myöhemmin,mitä en ihan ymmärrä...
Samoin ne miehet arvostelee jonkun palvelun ykköseksi (1 huonoin, 5 paras), vaikka oikeasti tykkäsivät ihan hirveästi.
Tällaista olen tehnyt ja siinäkö lienee syy siihen, että minut on usein poistettu
Ap