Käytätkö aina sitä kaasutettua teollisuusjauhelihaa kun teet jotain jauhelihasta?
Kommentit (19)
Kaasutettu jauhenliha on ihan hyvää, kunhan sen vaan muistaa pestä ennen käyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Minä käytän Xtran puolalaista jauhenlihaa
YÄK!
Rotukarjan naudanjauhelihaa käytän.
Vierailija kirjoitti:
Kaasutettu jauhenliha on ihan hyvää, kunhan sen vaan muistaa pestä ennen käyttöä.
Suksi nyt jo v i t t u u n ääliö.
Kyllä. Etsin ihan tarkoituksella kaupassa siitä muovikuoresta sanat: kaasutettu.
En todellakaan. Jauhan aina itse jauhelihani, yleensä lihasta jonka olen itse metsästänyt.
Vierailija kirjoitti:
Ap, mitä jauhelihaa käytät?
Tuoretta tietenkin ja turha tulla keksimään mitään että se on vanhaa tai jotain, EI OLE ja sen näkee ja etenkin maistaa!
Se pakattu ja erirttäin pitkään säilyvä jauheliha on erittäin käsiteltyä ja epäterveellistä, sen lisäksi että se on hlvetin pahan makuista! Mut ku se on HALPAA.
Vierailija kirjoitti:
Jauhan itse tuoreesta lihasta tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jauhan itse tuoreesta lihasta tietenkin.
Et ole ap.
Meillä syödään itsekasvatettua nautaa, tiedetään täsmälleen, millaisen elämän on elänyt ja mitä syönyt. Maksaa enemmän kuin kaupan jauhelihat, mutta maistuu meille.
Vierailija kirjoitti:
🤣🤣🤣😂😂 Kiitos tästä 🤣😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuoretta tietenkin ja turha tulla keksimään mitään että se on vanhaa tai jotain, EI OLE ja sen näkee ja etenkin maistaa!
Mistä sitä tuoretta ostat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤣🤣🤣😂😂 Kiitos tästä 🤣😂😂
VANHA VITSI.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, kaupasta tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, kaupasta tietenkin.
Siis pakattua lihaa.
Minä käytän Xtran puolalaista jauhenlihaa