Ahdistava tunne kun oma mies alkaa ällöttää ja puistattaa
Kaikin tavoin, eli koen ahdistusta ja levottomuutta kun hän on kotona, eli kaikki hänen maneerinsa on alkanut ärsyttää ja porautua huonolla tavalla korvieni väliin. Taitanee kuulostaa erolta !
Kommentit (17)
Erohan se on paras ratkaisu. Oma terveys edellä.
Tuon takia olen ikisinkku. Kaikki ihmiset alkaa ällöttää ja ärsyttään jossain vaiheessa. Ah, autuas oma rauha!
Asunnon hakuun ja sisustusta miettimään. Vai miehelle asunto.
Ero vaan vireille. Ei tuosta ole ainakaan itsellä ollut paluuta.
Vierailija kirjoitti:
Tuon takia olen ikisinkku. Kaikki ihmiset alkaa ällöttää ja ärsyttään jossain vaiheessa. Ah, autuas oma rauha!
Et kuitenkaan voi 100 % eristäytyä ihmisistä, eli ei aina tuota, ah autuas oma rauha !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kuitenkaan voi 100 % eristäytyä ihmisistä, eli ei aina tuota, ah autuas oma rauha !
Kyllä sitä melkolailla voi eristäytyä. Etätyö, kaiken tarvittavan saa tilattua kotiin. Ah!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaksaa paremmin olla ihmisten kanssa tekemisissä, kun saa olla kotona rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä melkolailla voi eristäytyä. Etätyö, kaiken tarvittavan saa tilattua kotiin. Ah!
Joo, tavallaan kyllä.
Tuo on vaan merkki erittäin köyhästä seksielämästä eli.ap:lla ei enää peitto heilu. Sen jälkeen alkaa nainki pikkuasiatkin toisessa ärsyttämään. Syy on kuitenkin luultavasti muualla. Katsoppa peiliin ja menkää vaikka yhdessä lenkkille. Siitä se lähtee...
Vierailija kirjoitti:
Tuo on vaan merkki erittäin köyhästä seksielämästä eli.ap:lla ei enää peitto heilu. Sen jälkeen alkaa nainki pikkuasiatkin toisessa ärsyttämään. Syy on kuitenkin luultavasti muualla. Katsoppa peiliin ja menkää vaikka yhdessä lenkkille. Siitä se lähtee...
Kyllä ne voi muutenkin ärsyttää, vaikka seksiä olisi kuinka. Miksi ap sitäpaitsi harrastaisi seksiä miehin kanssa, joka häntä iljettää?
Katsoppa vaan itse peiliin ja mene terapiaan, kun olet ensimmäisenä syyttämässä toisten ulkonäköä. Muilla ei koko elämä pyöri pinnallisten asioiden tai seksin ympärillä.
Asiaa auttaa, jos rakastaa ihmistä. Silloin toisten mielestä epämiellyttävän oloinen ihminen voi itselle näyttäytyä kauniina. Mutta jos rakkaus puuttuu moni asia muuttuu yhteiselossa kurjaksi.
Mulla oli samaa. Jaksoin sellaiset 10v vielä sinnitellä kunnes otin eron. Ei ollut enää s eksiäkään niinä vuosina, koska en kyennyt, kun kaikki miehen yrityksetkin iljetti. Kannattaa erota, jos tuntuu, ettei ole suuria halujakaan enää yrittää saada kipinää takaisin.
Ihana ketju. Kertoo naisista enemmän kuin uskottekaan
Mulla sama. Muutin omaan kämppään. Katotaan tuleeko ikävä.