Miehet. Onko teita kourittu ravintolassa tai muualla ulkona?
Kommentit (367)
Vierailija kirjoitti:
Joskus joku vanhempi humalainen nainen on puristanut baarissa takapuolesta. Olen ottanut sen lähinnä huumorilla. En ymmärrä miksi naiset vetää samanlaisesta hirmu raivarit ja ahdistukset?
Koska ekat kourimiset tapahtui kun olin ala-aste ikäinen. Nuorempana se järkyttää enemmän. Ja siitä jää kammo. Ja koska sitä tapahtui aika usein, niin se jatkuva varuillaan olo alkaa väsyttää. Ja usein se on vielä kouraisu haaroista, ei pakarasta joka voisi vielä sietääkin. Ja tosiaan muistan edelleen ällötyksellä lapsena kun känninen äijä kouraisi. En ymmärrä miten sen saisi otettua huumorilla. Edes oma mies ei saa minulle sitä tehdä, koska se on ällöttävää. Ehkä ei olisi, jos ei olis lapsena sitä joutunut kokemaan. Omasta mielestäni lapsi, miehen mielestä pantava teini.
Mitä teillä on ollut päällä tuolloin? Aika paljon voi vaikuttaa ihan omalla pukeutumisella siihen, tuleeko ahdistelluksi vai ei. Ei kannata mennä silakaksi pukeutuneena hailauman keskelle, vaikka sillä saakin miehisen markkina-arvonsa toki testattua.
Pyhä naismyytti elää vahvasti näissäkin kirjoittelussa.
Tiesittekö, että vaikka miesten kokemista seksuaalirikoksista valtaosa vankilassa istuvista tekijöistä on miehiä. Valitettavasti taas seksuaalirikoksia kohdanneiden miesten ryhmissä taas 80% tekijöistä on naisia. Että joo, kyllä naiset osaa. Naisen syyttäminen vain on hankalampaa.
Vierailija kirjoitti:
Siihen törmää aika usein miehenä, että kaikki naisten lähentyminen pitäisi ottaa imarteluna ja kohteliaisuutena, halusipa sitä tai ei. Kun kännissä örveltävä, ei välttämättä niin viehättävä viinalta ja tupakalta haiseva nainen yrittää työntää täysin yllättäen kielen sinun kurkkuun ja ottaa munista kiinni ei se kaikista ole kauhean imartelevaa.
Kun kavereidenkin kanssa näistä joskus olen jutellut, niin ylättäysitte kuinka monella on tuollainen kokemus jossain vaiheessa elämänvarrelta. Mutta niinkuin jo sanottu täälläkin, ei ketään kiinnosta, väärä sukupuoli.
Sulla itselläsi on se asenne, että ketään ei kiinnosta, väärä sukupuoli.
Kannattaisi herätä nykyaikaan. Lue edes tämä ketju, niin huomaat että kyllä ihmisiä kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Baarissa muutaman kerran nainen puristanut pepusta ja tuli hyvä fiilis 😎
Minä saisin tuossa tilanteessa kivikovan erektion joka ei hellitä muutamaan tuntiin.
Vierailija kirjoitti:
Siihen törmää aika usein miehenä, että kaikki naisten lähentyminen pitäisi ottaa imarteluna ja kohteliaisuutena, halusipa sitä tai ei. Kun kännissä örveltävä, ei välttämättä niin viehättävä viinalta ja tupakalta haiseva nainen yrittää työntää täysin yllättäen kielen sinun kurkkuun ja ottaa munista kiinni ei se kaikista ole kauhean imartelevaa.
Kun kavereidenkin kanssa näistä joskus olen jutellut, niin ylättäysitte kuinka monella on tuollainen kokemus jossain vaiheessa elämänvarrelta. Mutta niinkuin jo sanottu täälläkin, ei ketään kiinnosta, väärä sukupuoli.
Olen pahoillani että sinä ja ystäväsi olet joutunut kokemaan tuollaista.
Pilaat kuitenkin hienon viestisi alkamalla haukkua toisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan pikkupojasta asti ollut epäsoveliaita puheita ja lähentymisiä, murrosiässäkin niitä tapahtui. Tekijöinä keski-ikäiset tätinaiset. Silitellään tukkaa epäsoveliaasti, paljastellaan itseä tahallisesti, puhutaan härskejä alaikäisille, tullaan pussailemaan jne.
No nyt ollaan asiassa! Näitä "vahingossa vilauttajia" riitti ainakin vuosituhannen vaihteessa. Luulivat olevansa teinin unelmia, vaikka olivat vain epämiellyttävästi käyttäytyviä aikuisia.
Tätä ei pidä sekoittaa mihinkään normaaliin saunomis- tai peseytymisjuttuun. Päinvastoin. Sopivalla hetkellä tissin vilauttelua ja silmänisku perään. Ihan puhdasta nuoren epävarmuudella leikkimistä. Saavat siitä itselleen jotain "olen jumalatar" -kiksejä.
Tästä ei paljon puhuta, kun sitä ajatellaan joka pojan unelmana.
Tässä on sen ahdistelun ydin. Valta-asena. Ahdistelija kokee olevansa valta-asenassa ja voi ollakin. Sitten käyttää sitä asetelmaa hyväkseen. En usko että.tiora vilauttelua olisi tapahtunut miehelle, jonka nainen kokee olevan ylempänä. Tai ainakaan silmäniskun kanssa.
Ulkomailla asuessani olin Tinder-treffeillä expat-miehen kanssa ja hän joutui paikallisen kourimaksi. Kävelimme kaupungin keskustassa aukiolla, kun yhtäkkiä vastaan tulevasta muutaman miehen ryhmästä yks kouri treffikumppaniani etumuksesta.
Jatkuvastihan homot lähentelevät meitä heteromiehiä ja kiimoissaan jopa pikkupoikia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Baarissa muutaman kerran nainen puristanut pepusta ja tuli hyvä fiilis 😎
Minä saisin tuossa tilanteessa kivikovan erektion joka ei hellitä muutamaan tuntiin.
Ketjun tarkoitus on kohdistaa huomio miesten kokemaan ahdisteluun, epätoivottuun lähentelyyn.
Miksi haluat viedä huomion pois ongelmasta? Mihin se miesten välinen solidaarisuus unohtui?
Ihmettelen tätä käytöstä. Sitä näkyy myös naisten välillä. Toinen kertoo kokemastaan ahdistelusta. Toinen tulee inttämään ettei sellaista ole tapahtunut hänelle, joten ei voi tapahtua muillekaan, tai jos tapahtuu, uhri on vaan liian herkkä tai huumorintajuton.
Miksi haluatte mitätöidä toisten kokemukset? Mitä te saatte tästä itsellenne?
Ainakin omaa poikaa ja hänen isäänsä on ahdistelu. Isää mies ja poikaa vanhempi nuori nainen.
Ei minulla naisena ole kuvitelmaa, etteikö miehiä ahdistella. Ja etteikö miehelle ahdistelu olisi ahdistavaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä teillä on ollut päällä tuolloin? Aika paljon voi vaikuttaa ihan omalla pukeutumisella siihen, tuleeko ahdistelluksi vai ei. Ei kannata mennä silakaksi pukeutuneena hailauman keskelle, vaikka sillä saakin miehisen markkina-arvonsa toki testattua.
Mitä sinä olet tehnyt lopettaaksesi naisten taholta tapahtuvan poikien ja miesten ahdistelun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani että sinä ja ystäväsi olet joutunut kokemaan tuollaista.
Pilaat kuitenkin hienon viestisi alkamalla haukkua toisia ihmisiä.
Jospa keskittyisit uhrien kuuntelemiseen.
Naiset ahdistelevat miehiä ja poikia aivan yhtä usein kuin miehet ahdistelevat naisia ja tyttöjä. Se on fakta. Siitä ei vain juurikaan keskustella koska kyseessä on "väärä" sukupuoli. Eristyisesti yläasteella ahdistelua tapahtuu paljon. Se ei tosin yleensä ole mitään "suoraa toimintaa", vaan enemmänkin seksikkäästi pukeutumista sekä "vahingossa" vilauttelua ja koskettelua.
On suorastaan väkisin otettu poskeen.
Vierailija kirjoitti:
Jatkuvastihan homot lähentelevät meitä heteromiehiä ja kiimoissaan jopa pikkupoikia.
Haluaisitko kertoa tarkemmin? Kannattaa olla myös yhteydessä Hesarin toimitukseen. Huomioithan myös, että pedofilia on parafilia, eli seksuaalinen fetissi, eikä seksuaalinen suuntautuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä olet tehnyt lopettaaksesi naisten taholta tapahtuvan poikien ja miesten ahdistelun?
Varoitan tässä miehiä varautumaan erilaisiin tilanteisiin ja miettimäǎn mitä viestivät naisille. Se on rationaalista. Baarissa sattuu ja tapahtuu. Jos ei kestä löylyjä ei kannata mennä saunaan.
Vierailija kirjoitti:
Joskus joku vanhempi humalainen nainen on puristanut baarissa takapuolesta. Olen ottanut sen lähinnä huumorilla. En ymmärrä miksi naiset vetää samanlaisesta hirmu raivarit ja ahdistukset?
Naisilla on epävakaampi persoonallisuus ja vajavaisempi kyky analysoida ilmiöitä järjellisesti.
On eräs läski tarttui minua munista vedin sitä tyyppiä lättyyn,ei ollut nainen.
Hyi h*elvetti!
Tuo sopii täysin aiheeseen. Ei tuo ole mitään normaalia flirttaamista tai seksiseuran hakua. Itsekin kirjoitit, että nainen groomaili poikia, ja juotti alaikäisille alkoholiakin!