Miehet. Onko teita kourittu ravintolassa tai muualla ulkona?
Kommentit (367)
On aika monta kertaa puristettu pakaroista, ja joskus napattu kouralla jalkovälistä kiinni. Se on kuitenkin aina tuntunut hyvältä ja mairittelevalta. Ehkä se johtuu siitä, että olen mies, ja joka kerta puristelija/kourija on ollut minua pienempi ja fyysisesti heikompi nainen. Ei ole tullut sellaista tunnetta, että nainen voisi käyttää fyysistä valtaa minua vastaan, vaikka ainakin parissa tapauksessa ollaan päädytty sänkyynkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai on, tanssiessa tahtoo myöhemmin illalla kädet tunkeutua housujen sisälle kokeilemaan. Varsinkin nuorena se oli kovin ahdistavaa.
Laita vähän löysemmät housut jalkaan. Kun sun pakaroiden muoto näkyy housujen läpi niin naisten ei voi odottaa hillitsevän itseään. He ovat niin visuaalisesti ohjautuvia ja saattaa olla vaikka ovulaatio päällä. Biologiaa. Faktaa.
Faktaahan se onkin. Baarissa ovulaation kourissa kiemurteleva nainen todellakin kiinnittää huomion miehisiin ominaisuuksiin, jos niitä on tarjolla.
Näin on. Joten miesten kannattaa suojautua. Esimerkiksi punaista, pinkkiä ja tiukkaa ei kannata laittaa päälle. Väljä kollege ja löysät housut. Puseron napit kiinni ylös asti. Riskien hallintaa.
Niin, jos haluaa minimoida ovulaationaisten yritykset, voi pukeutua vaikka rähjäiseen kollegeasuun. Jos ei niin välitä, niin antaa mennä, millä vaatteilla hyvältä tuntuu.
kerran ja tekijänä oli toinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Luulenpa, että iso osa naisten tekemistä on vain eräänlaista vastareaktiota siihen miten heitä on kohdeltu. Reippaimmat "kostaa" sen meiningin. Tuskin jotain vanhaa kääkkää tosissaan enää kiinnostaa mikään miehen perse. Väärin se silti on, ei siinä mitään. Kunhan seuraavan kerran menen, otan hyvän näköalapaikan ja seuraan valppaasti väittämien todenperäisyyttä.
Meneekö Pirjo sinne Halpa-Tuoppi -lähipubiin tarkkailemaan?
Vierailija kirjoitti:
On aika monta kertaa puristettu pakaroista, ja joskus napattu kouralla jalkovälistä kiinni. Se on kuitenkin aina tuntunut hyvältä ja mairittelevalta. Ehkä se johtuu siitä, että olen mies, ja joka kerta puristelija/kourija on ollut minua pienempi ja fyysisesti heikompi nainen. Ei ole tullut sellaista tunnetta, että nainen voisi käyttää fyysistä valtaa minua vastaan, vaikka ainakin parissa tapauksessa ollaan päädytty sänkyynkin.
Niin se on. Miehen ei on yleensä vahva ehkä tai ehdottomasti kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai on, tanssiessa tahtoo myöhemmin illalla kädet tunkeutua housujen sisälle kokeilemaan. Varsinkin nuorena se oli kovin ahdistavaa.
Laita vähän löysemmät housut jalkaan. Kun sun pakaroiden muoto näkyy housujen läpi niin naisten ei voi odottaa hillitsevän itseään. He ovat niin visuaalisesti ohjautuvia ja saattaa olla vaikka ovulaatio päällä. Biologiaa. Faktaa.
Faktaahan se onkin. Baarissa ovulaation kourissa kiemurteleva nainen todellakin kiinnittää huomion miehisiin ominaisuuksiin, jos niitä on tarjolla.
Näin on. Joten miesten kannattaa suojautua. Esimerkiksi punaista, pinkkiä ja tiukkaa ei kannata laittaa päälle. Väljä kollege ja löysät housut. Puseron napit kiinni y
Valintojen maailma.
Monta kertaa baarissa. Aina naurattanut vaan :D vanhemmat naiset yleensä, mutta on niitä pari nuorempaakin ollut.
Thaikuissa eräs nainen kouraisi oikein kunnolla haarovälistä kun olin baarissa.
Suomessa ei ole sellaista tarvinnut kokea. Jos nainen lähestyy oma-aloitteisesti, niin todennäköisesti pummii ilmaisia drinkkejä.
Kerran myös tönäisin vahingossa baaritiskillä takanani jonossa seissyttä naista. Käännyin ja pyysin anteeksi, sitten jatkoin jonotusta. Hän alkoi v*ttuilla lähes samantien ja tuli perässä vaikka vaihdoin paikkaa. Haukkui minut aivan kaikesta, vaatteista hiustyyliin. Pitäisin ahdisteluna.
Hienoa, että Trauma-Tertut pääsevät purkamaan miesvihaansa tällaiseenkin ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Mitä teillä on ollut päällä tuolloin? Aika paljon voi vaikuttaa ihan omalla pukeutumisella siihen, tuleeko ahdistelluksi vai ei. Ei kannata mennä silakaksi pukeutuneena hailauman keskelle, vaikka sillä saakin miehisen markkina-arvonsa toki testattua.
Heh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä teillä on ollut päällä tuolloin? Aika paljon voi vaikuttaa ihan omalla pukeutumisella siihen, tuleeko ahdistelluksi vai ei. Ei kannata mennä silakaksi pukeutuneena hailauman keskelle, vaikka sillä saakin miehisen markkina-arvonsa toki testattua.
Mitä sinä olet tehnyt lopettaaksesi naisten taholta tapahtuvan poikien ja miesten ahdistelun?
Varoitan tässä miehiä varautumaan erilaisiin tilanteisiin ja miettimäǎn mitä viestivät naisille. Se on rationaalista. Baarissa sattuu ja tapahtuu. Jos ei kestä löylyjä ei kannata mennä saunaan.
Sua ei siis kiinnosta poikien ja miesten naisten taholta kohtaama seksuaalinen ahdistelu eikä sen estäminen. Kunhan halusit tulla länkyttämään.
Ja ei kannata juoda itseään humalaan. Se lisää miehen riskiä joutua rikoksen kohteeksi. Ja se on sitten vähän voi voi.
Mistä muka tällainen tieto on peräisin? Hämeenlinna täynnä naispuolisia rikoksentekijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen törmää aika usein miehenä, että kaikki naisten lähentyminen pitäisi ottaa imarteluna ja kohteliaisuutena, halusipa sitä tai ei. Kun kännissä örveltävä, ei välttämättä niin viehättävä viinalta ja tupakalta haiseva nainen yrittää työntää täysin yllättäen kielen sinun kurkkuun ja ottaa munista kiinni ei se kaikista ole kauhean imartelevaa.
Kun kavereidenkin kanssa näistä joskus olen jutellut, niin ylättäysitte kuinka monella on tuollainen kokemus jossain vaiheessa elämänvarrelta. Mutta niinkuin jo sanottu täälläkin, ei ketään kiinnosta, väärä sukupuoli.
Sulla itselläsi on se asenne, että ketään ei kiinnosta, väärä sukupuoli.
Kannattaisi herätä nykyaikaan. Lue edes tämä ketju, niin huomaat että kyllä ihmisiä kiinnostaa.
Joo-o. Joitain ihmisiä kiinnostaa, mutta siitä huolimatta miesten kokema ahdistelu lakaistaan jatkuvasti maton alle.
Vierailija kirjoitti:
Ulkomailla asuessani olin Tinder-treffeillä expat-miehen kanssa ja hän joutui paikallisen kourimaksi. Kävelimme kaupungin keskustassa aukiolla, kun yhtäkkiä vastaan tulevasta muutaman miehen ryhmästä yks kouri treffikumppaniani etumuksesta.
Hohhoijakkaa...
Vierailija kirjoitti:
kerran ja tekijänä oli toinen mies.
Oih!
t: Markku 54v
On kourittu. Vanhempien naisten toimesta, kun itse olin nuori.
Vierailija kirjoitti:
Luulenpa, että iso osa naisten tekemistä on vain eräänlaista vastareaktiota siihen miten heitä on kohdeltu. Reippaimmat "kostaa" sen meiningin. Tuskin jotain vanhaa kääkkää tosissaan enää kiinnostaa mikään miehen perse. Väärin se silti on, ei siinä mitään. Kunhan seuraavan kerran menen, otan hyvän näköalapaikan ja seuraan valppaasti väittämien todenperäisyyttä.
Voi v*uttu mitä paskaa.
Vierailija kirjoitti:
On suorastaan väkisin otettu poskeen.
Isäsi on aika velikulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On suorastaan väkisin otettu poskeen.
Isäsi on aika velikulta.
Miksi te palstanaiset kommentoitte tuollaisia?
Päinvastoin. Kehotan kaikkia miehiä suojautumaan siltä. Esim. yksin baariin ei kannata lähteä. Se lähettää jo viestin, että on vapaata riistaa. Aina kaveriporukassa, jos siellä nyt on pakko miehen käydä irstailemassa.