Onko Temu hyvä ja luotettava?
Laitan laukun kohta tilaukseen. Kokemuksia Temusta? Tuotteita tuntuu olevan tuhansittain ja edullisesti.
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On hyvä ja luotettava. Kannattaa lukea myyjien arvostelut. Osa myyjistä on hyviä ja tuotteet laadukkaita. Osa myyjistä myy kopioita. Omalla vastuulla on pitkälti millaisen tuotteen saa. Toimitukset ovat nopeita ottaen huomioon matkan.
Ihmiset eivät aina käytä tarpeeksi aikaa arvostelujen lukemiseen, jotta osaisivat tilata luotettavampia tuotteita.
Sitten ulistaan täällä palstalla että hajoavaa krääsää tuli paketissa...
Iso osa temun tuotearvosteluista on koomisia, tyyliin "en ole kokeillut mutta näyttää hyvältä. toivottavasti toimii". Todella hyödyllisiä siis.
Niinpä ja aina tuotteella 5 tähteä kun kaiken maailman temun työntekijät ja muut tuotteita kokeilemattomat pallopäät antaa täydet pisteet vaikka olisi täyttä roskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On hyvä ja luotettava. Kannattaa lukea myyjien arvostelut. Osa myyjistä on hyviä ja tuotteet laadukkaita. Osa myyjistä myy kopioita. Omalla vastuulla on pitkälti millaisen tuotteen saa. Toimitukset ovat nopeita ottaen huomioon matkan.
Ihmiset eivät aina käytä tarpeeksi aikaa arvostelujen lukemiseen, jotta osaisivat tilata luotettavampia tuotteita.
Sitten ulistaan täällä palstalla että hajoavaa krääsää tuli paketissa...
Iso osa temun tuotearvosteluista on koomisia, tyyliin "en ole kokeillut mutta näyttää hyvältä. toivottavasti toimii". Todella hyödyllisiä siis.
Niinpä ja aina tuotteella 5 tähteä kun kaiken maailman temun työntekijät ja muut tuottei
Kannattaakin lukea ne negatiiviset kommentit.
Itse katsoin kiinnostuneena yhtä nilkkapituista säkkimekkoa, mutta kommenteissä kerrottiin mekon olevan 170 cm pitkällä noin polvipituinen, joten jäi säkki tilaamatta. Arvosteluiden valokuvat paljastaa usein totuuden. Monesti tuotekuva on liehuvahelmainen vaate, mutta asiakkaiden kuvista paljastuu, että kangasta on säästelty ja vaate muistuttaa lähinnä suoraa putkea.
Itse olen ostanut askartelutarvikkeita. Helpoimmalla pääsee kun kuittaa kaikki tilaukset arvostelluiksi yhdellä kertaa - yleensä viidellä tähdellä, koska voihan tuolla olla vaikutusta tuleviin tarjouksiin. Olen antanut myös huonoa palautetta, silloin kun olen ollut tyytymätön, mutta nämä tuotteet yleensä poistuukin hyvin nopeasti.
Ahdistuin ennen Temusta, en enää kun olen huomannut, että monet suomalaiset kaupat myy ihan samaa tavaraa mutta moninkertaisella hinnalla. Sitten sanotaan, että pitäisi tukea näitä suomalaisia kauppoja. Te jotka parjaatte Temua, ostatteko mitään Kiinassa valmistettua ?
Mitä ihmettä teette kaikella roinalla ja räteillä? Toki tykkäsin nuorempana itsekin ostella kun lapsuus oli aika köyhä. Nykyisin en osta mitään mitä ilman en voi olla. Käsilaukku ostettu joskus ysärillä kahdella markalla kirpparilta ja on edelleen ehjä ja toimiva. Oon toki senkin jälkeen laukkuja ostellut mutta ovat hajonneet äkkiä ja roskiin.
hölöpölö, temulla halpaa ja hyvää, olen tilannut paljon, ei mitään ongelmia koskaan, palautukset ja vaihdot onnistuu, samaa tavaraa muissakin halpakaupoissa, mutta paljon kalliimpaa,,,se myy joka pystyy ja vapaa ihminen ostaa mistä haluaa,,,ei kateus kannata.