Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Temu hyvä ja luotettava?

Vierailija
21.07.2024 |

Laitan laukun kohta tilaukseen. Kokemuksia Temusta? Tuotteita tuntuu olevan tuhansittain ja edullisesti. 

Kommentit (106)

Vierailija
41/106 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On hyvä ja luotettava. Kannattaa lukea myyjien arvostelut. Osa myyjistä on hyviä ja tuotteet laadukkaita. Osa myyjistä myy kopioita. Omalla vastuulla on pitkälti millaisen tuotteen saa. Toimitukset ovat nopeita ottaen huomioon matkan.

Kyllä. Arvostelu kai kertoo jotain toivottavasti. Ja kotona näkee myös, jos tuntee materiaalin.

Vierailija
42/106 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole mitenkään varakas, joskus kai olen ollut suorastaan köyhä. Ihan olen pärjännyt ilman Temuja ja vastaavia. Turha tilata jotain hajoavaa paskaa, josta ei edes aina tiedä mitä saa. Hankin mieluummin vähän ja kunnollista, sitäkin saa halvalla kun vähän silmiään käyttää. Miksi sitä edes pitää olla aina jotain roinaa hankkimassa? Työkavereissakin on näitä, jotka tilailevat ties mitä ja sitten on rahat aina lopussa. Ennestäänkin sitä rytkyä ja kenkää tuntuu kuitenkin olevan.

Jatka sinä persujen ja kokkareiden äänestämistä. 

Kaikkeen se pitää politiikkakin repiä mukaan. 😶

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/106 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vuodesta 2008 tilannut kaikenlaista maailmalta ja tilaan edelleen. Temua aion kokeilla jos löydän sellaisen sivuston etten tartte maksaa suomeen mitään kuluja. Taikka sitten tuttavani kautta ulkomailta.

Olen aina ollut ostoksiini tyyväinen

Vierailija
44/106 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On hyvä ja luotettava. Kannattaa lukea myyjien arvostelut. Osa myyjistä on hyviä ja tuotteet laadukkaita. Osa myyjistä myy kopioita. Omalla vastuulla on pitkälti millaisen tuotteen saa. Toimitukset ovat nopeita ottaen huomioon matkan.

NE KAIKKI ON KOPIOITA!

Sitten verkkokauppiaillakin on melko hyviä kopioita ellei ole aito materiaali. Tutkimalla materiaali selviää.

Minä en tilaa mitään merkkituotteita. Joten eivät ole kopioita. Onhan niissä joku logo ta i nimi, mutts mulle ihan tuntemattomia.

Vierailija
45/106 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole luotettava.

On luotettava. Eilen sain tilaukseni luvatussa ajassa. Kaikki mita olin tilannut oli paketissa. Missaan tavarassa ei mitaan vikaa. t. usalainen

Vierailija
46/106 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole mitenkään varakas, joskus kai olen ollut suorastaan köyhä. Ihan olen pärjännyt ilman Temuja ja vastaavia. Turha tilata jotain hajoavaa paskaa, josta ei edes aina tiedä mitä saa. Hankin mieluummin vähän ja kunnollista, sitäkin saa halvalla kun vähän silmiään käyttää. Miksi sitä edes pitää olla aina jotain roinaa hankkimassa? Työkavereissakin on näitä, jotka tilailevat ties mitä ja sitten on rahat aina lopussa. Ennestäänkin sitä rytkyä ja kenkää tuntuu kuitenkin olevan.

Jatka sinä persujen ja kokkareiden äänestämistä. 

Kaikkeen se pitää politiikkakin repiä mukaan. 😶

Tässä ketjussa se revittiin jo. 

Vierailija
47/106 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wishi oli kova juttu 2016, tämä temu ei eroa siitä mitenkään. Silloin tuli tilattua kaikkea luokatonta sontaa joka ei koskaan mennyt käyttöön. 

Jokaisella kirpparilla on pöytä joka on täynnä kiinakauppa krääsää ylihinnalla. Pitäis tehdä verottajalle ilmoitus.

Temussa on eri valikoima.

Vierailija
48/106 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole luotettava.

On luotettava. Eilen sain tilaukseni luvatussa ajassa. Kaikki mita olin tilannut oli paketissa. Missaan tavarassa ei mitaan vikaa. t. usalainen

Samat sanat. Uskalsin tilata Temusta kun olin nähnyt tuttavani tilaamat tuotteet. 

Vierailija
49/106 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotettava on. Aina on tullut tavara perille ja laskutus Klarnan kautta toiminut sujuvasti. Tavaran laatu on vaihtelevaa. Jotkut jättää toivomisen varaa, mutta jotkut taas jopa ylittää odotukset. Nyt siis en vertaakaan näitä tuotteita oikeisiin laatutuotteisiin, jotka maksavat 10 kertaa enemmän, vaan siihen mitä maksan ja mitä siltä voin odottaa. Pääsääntöjään niin tyytyväinen olen ollut, että teen tilauksen noin 1,5 kuukauden välein.

Vierailija
50/106 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wishi oli kova juttu 2016, tämä temu ei eroa siitä mitenkään. Silloin tuli tilattua kaikkea luokatonta sontaa joka ei koskaan mennyt käyttöön. 

Jokaisella kirpparilla on pöytä joka on täynnä kiinakauppa krääsää ylihinnalla. Pitäis tehdä verottajalle ilmoitus.

Sinä syytät Wishiä siitä että tilasit luokatonta sontaa? Uhkailivatko?

Vierailija
51/106 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuotteet on huonolaatuisia. Jos nyt edes saat oikean tavaran. 

Tavaraa teetetään lapsityövoimalla. Lennätetään toiselle puolelle maapalloa. Epäeettistä ja epäekologista. 

Boikottiin. 

Samaa kamaa ostaa kauppiaat täällä ja sä ostat sen saman kaupasta tai verkkokaupasta, monta kertaa kalliimmalla.

Sä uskot oikeasti että prismassa olevat adidaksen tuotteet on samaa, kuin temun abibas tuotteet? Joidenkin vähä-älyisyys yllättää aina.

Samasta tehtaasta ja samoilta tekijöiltä. addidas iskee siihen logon ja 10 euroa lisää hintaa. siihen päälle kaikki muut kulut.

Vierailija
52/106 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NE KAIKKI ON KOPIOITA!

Älä jaksa, samaa saa cittarista ja prismasta. 

Tuo meille näytille ne samat tuotteet? 

Mihinpäin Suomea voin tuoda näytille? 

Vierailija
53/106 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole varaa ostaa kotimaasta, on pakko tilata Kiinasta. Kiitos hallitus.

Mitä elämässä tärkeää sieltä on pakko tilata? Siis kun käytit sanaa pakko, niin millaisista pakollisista asioista nyt puhutaan? Olen kysynyt ennenkin mutta en ole saanut vastauksia. Ihan oikeasti haluaisin kuulla vähän, että mitä tuolla tarkoitetaan. 

Vierailija
54/106 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavaraa teetetään lapsityövoimalla. Lennätetään toiselle puolelle maapalloa. Epäeettistä ja epäekologista. 

Boikottiin. 

Samaa kamaa ostaa kauppiaat täällä ja sä ostat sen saman kaupasta tai verkkokaupasta, monta kertaa kalliimmalla.

Sä uskot oikeasti että prismassa olevat adidaksen tuotteet on samaa, kuin temun abibas tuotteet? Joidenkin vähä-älyisyys yllättää aina.

Samasta tehtaasta ja samoilta tekijöiltä. addidas iskee siihen logon ja 10 euroa lisää hintaa. siihen päälle kaikki muut kulut.

Ei se tarkoita, että tuote olisi samoista raska-aineista valmistettu, vaikka samasta tehtaasta tuleekin. 

Vierailija
55/106 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Boikottiin. 

Sinun boikottisi on pienempi kuin kissan pissapisara. Temu myy maailmanlaajuisesti ja niilla on varasto mm. USAssa. Satoja miljoonia asiakkaita.

Vierailija
56/106 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä elämässä tärkeää sieltä on pakko tilata? Siis kun käytit sanaa pakko, niin millaisista pakollisista asioista nyt puhutaan? Olen kysynyt ennenkin mutta en ole saanut vastauksia. Ihan oikeasti haluaisin kuulla vähän, että mitä tuolla tarkoitetaan. 

No aloita siitä että laita grilli tulille pihalle. Heitä sinne kaikki sun paidat. Sitten laita tililtäsi rahoja pois niin että jää pakollisten menojen jälkeen 10 euroa. Nyt olet siinä tilanteessa että ehkä voit vahingossa ymmärtää jos jaksoit lukea ja sisältää tämän viestin.

Vierailija
57/106 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Boikottiin. 

Meinaatte että esim adidas ottaisi samoille tiluksille, jonkun joka tekee krääsää ja kopioi kaiken? 

Vierailija
58/106 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä puutut toisten ihmisten tilauksiin! 

Vierailija
59/106 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luotettava on. Aina on tullut tavara perille ja laskutus Klarnan kautta toiminut sujuvasti. Tavaran laatu on vaihtelevaa. Jotkut jättää toivomisen varaa, mutta jotkut taas jopa ylittää odotukset. Nyt siis en vertaakaan näitä tuotteita oikeisiin laatutuotteisiin, jotka maksavat 10 kertaa enemmän, vaan siihen mitä maksan ja mitä siltä voin odottaa. Pääsääntöjään niin tyytyväinen olen ollut, että teen tilauksen noin 1,5 kuukauden välein.

Laskutus Klarnan kautta? Entä ne jotka eivät halua laskua eikä ole luotto-ominaisuuksia tilillä. Voiko suoraan maksaa.

Vierailija
60/106 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Boikottiin. 

Meinaatte että esim adidas ottaisi samoille tiluksille, jonkun jo

Addidas ostaa sieltä tehtaalta oman satsin sitten se menee toiseen tehtaaseen missä painetaan logo. Onko ihmiset jotenkin entistä enemmän pihalla näistä asioista vaikka on netti ihan silmien edessä?