Onko Temu hyvä ja luotettava?
Laitan laukun kohta tilaukseen. Kokemuksia Temusta? Tuotteita tuntuu olevan tuhansittain ja edullisesti.
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole varaa ostaa kotimaasta, on pakko tilata Kiinasta. Kiitos hallitus.
Mitä elämässä tärkeää sieltä on pakko tilata? Siis kun käytit sanaa pakko, niin millaisista pakollisista asioista nyt puhutaan? Olen kysynyt ennenkin mutta en ole saanut vastauksia. Ihan oikeasti haluaisin kuulla vähän, että mitä tuolla tarkoitetaan.
No aloita siitä että laita grilli tulille pihalle. Heitä sinne kaikki sun paidat. Sitten laita tililtäsi rahoja pois niin että jää pakollisten menojen jälkeen 10 euroa. Nyt olet siinä tilanteessa että ehkä voit vahingossa ymmärtää jos jaksoit lukea ja sisältää tämän viestin.
Vastaako tämä kommenttisi nyt sitä älykkyyden tasoa, millä sieltä temusta siis tehdään ostopäätöksiä? Okei, alkaa vähän selkenemään tää homma. Kiitos vastauksestasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä elämässä tärkeää sieltä on pakko tilata? Siis kun käytit sanaa pakko, niin millaisista pakollisista asioista nyt puhutaan? Olen kysynyt ennenkin mutta en ole saanut vastauksia. Ihan oikeasti haluaisin kuulla vähän, että mitä tuolla tarkoitetaan.
Et tiedä miten olematon raha jää joillekin Suomessa. Itse olet äänestänyt niin. Joten kestäkää nyt ihmisten tilaukset sieltä. En puhu itsestäni tässä ja olen eri keskustelija kuin tuo jolle vastasit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On hyvä ja luotettava. Kannattaa lukea myyjien arvostelut. Osa myyjistä on hyviä ja tuotteet laadukkaita. Osa myyjistä myy kopioita. Omalla vastuulla on pitkälti millaisen tuotteen saa. Toimitukset ovat nopeita ottaen huomioon matkan.
Ihmiset eivät aina käytä tarpeeksi aikaa arvostelujen lukemiseen, jotta osaisivat tilata luotettavampia tuotteita.
Sitten ulistaan täällä palstalla että hajoavaa krääsää tuli paketissa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä puutut toisten ihmisten tilauksiin!
En ole puuttunut vaan kysynyt kysymyksen, koska en tiedä. Tällaista on keskustelu.
Huippua. Kymmeniä tilauksia, tonnien tavarat satasilla. 90% tyytyväinen. Vaatteita en koskaan tilaa kuvien perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tiedä miten olematon raha jää joillekin Suomessa. Itse olet äänestänyt niin. Joten kestäkää nyt ihmisten tilaukset sieltä. En puhu itsestäni tässä ja olen eri keskustelija kuin tuo jolle vastasit.
Tiedän kyllä? Ja siksi mua kiinnostaakin, että mitä pakollista hyvin pienituloinen tarvitsee juuri temusta?
Edelleenkään kukaan ei vastaa kysymykseen vaan huutelee tuulesta temmattuja juttuja muiden äänestämisestä, ja että on kymppi tilillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luotettava on. Aina on tullut tavara perille ja laskutus Klarnan kautta toiminut sujuvasti. Tavaran laatu on vaihtelevaa. Jotkut jättää toivomisen varaa, mutta jotkut taas jopa ylittää odotukset. Nyt siis en vertaakaan näitä tuotteita oikeisiin laatutuotteisiin, jotka maksavat 10 kertaa enemmän, vaan siihen mitä maksan ja mitä siltä voin odottaa. Pääsääntöjään niin tyytyväinen olen ollut, että teen tilauksen noin 1,5 kuukauden välein.
Laskutus Klarnan kautta? Entä ne jotka eivät halua laskua eikä ole luotto-ominaisuuksia tilillä. Voiko suoraan maksaa.
Voi, mutta varaudu että sun korttitiedot varastetaan. Niin luotettava on tämä noiden paskan tilaajien sivusto... Onhan ne jo kiinni jäänyt tietojen myynnistä eteenpäin.
Sinäkin sinisilmäisenä kuvittelet, ettei mikään muu taho tietojasi myy. Nyt äly hoi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On hyvä ja luotettava. Kannattaa lukea myyjien arvostelut. Osa myyjistä on hyviä ja tuotteet laadukkaita. Osa myyjistä myy kopioita. Omalla vastuulla on pitkälti millaisen tuotteen saa. Toimitukset ovat nopeita ottaen huomioon matkan.
NE KAIKKI ON KOPIOITA!
Minkä kopio on hyvälaatuinen akvarellipaperi? Häh??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luotettava on. Aina on tullut tavara perille ja laskutus Klarnan kautta toiminut sujuvasti. Tavaran laatu on vaihtelevaa. Jotkut jättää toivomisen varaa, mutta jotkut taas jopa ylittää odotukset. Nyt siis en vertaakaan näitä tuotteita oikeisiin laatutuotteisiin, jotka maksavat 10 kertaa enemmän, vaan siihen mitä maksan ja mitä siltä voin odottaa. Pääsääntöjään niin tyytyväinen olen ollut, että teen tilauksen noin 1,5 kuukauden välein.
Laskutus Klarnan kautta? Entä ne jotka eivät halua laskua eikä ole luotto-ominaisuuksia tilillä. Voiko suoraan maksaa.
Mä maksan Google Payn kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän kyllä? Ja siksi mua kiinnostaakin, että mitä pakollista hyvin pienituloinen tarvitsee juuri temusta?
Edelleenkään kukaan ei vastaa kysymykseen vaan huutelee tuulesta temmattuja jut
Shoppailu on vain varakkaiden oikeus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi, mutta varaudu että sun korttitiedot varastetaan. Niin luotettava on tämä noiden paskan tilaajien sivusto... Onhan ne jo kiinni jäänyt tietojen myynnistä eteenpäin.
Ilmeisesti siis ei ole verkkomaksua suoraan verkkopankista. Eli syötetään numeroita kortilta. Hmm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä maksan Google Payn kautta.
Juu. Se siellä on. Toki täytyy miettiä siis alkuperä tuotteissa, onko jollekin selvinnyt tarkemmin.
Huonolaatuista roskaa. Rahat menee hukkaan. Kaikki hajoaa heti tai menee pilalle eka pesussa. Vaatteet pelkkää muovia, vaikka väitettäisiin olevan ihan muuta materiaalia.
Vierailija kirjoitti:
Huonolaatuista roskaa. Rahat menee hukkaan. Kaikki hajoaa heti tai menee pilalle eka pesussa. Vaatteet pelkkää muovia, vaikka väitettäisiin olevan ihan muuta materiaalia.
Miksi ostatte vaatteita. Miksi ei joku turvallisempi vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuotteet on huonolaatuisia. Jos nyt edes saat oikean tavaran.
Tavaraa teetetään lapsityövoimalla. Lennätetään toiselle puolelle maapalloa. Epäeettistä ja epäekologista.
Boikottiin.
Samaa kamaa ostaa kauppiaat täällä ja sä ostat sen saman kaupasta tai verkkokaupasta, monta kertaa kalliimmalla.
Sä uskot oikeasti että prismassa olevat adidaksen tuotteet on samaa, kuin temun abibas tuotteet? Joidenkin vähä-älyisyys yllättää aina.
Samasta tehtaasta ja samoilta tekijöiltä. addidas iskee siihen logon ja 10 euroa lisää hintaa. siihen päälle kaikki muut kulut.-
Onko tosiaan Temun vapaa-ajan kengät samalta Adidaksen tehtaalta ja samalta tekijöiltä? Kysyn vilpittömästi tätä. Adidaksella on käsittääkseni laatustandardit ( laadunvalvonta materiaaleissa ja valmistusprosessin kulku) aika korkeat johtuen jo merkkituotteen laatua lupaavasta brändistä ----> Adi Dassler)
Oko kukaan tilannut mekkoja tuosta JJ Houses- shopista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuotteet on huonolaatuisia. Jos nyt edes saat oikean tavaran.
Tavaraa teetetään lapsityövoimalla. Lennätetään toiselle puolelle maapalloa. Epäeettistä ja epäekologista.
Boikottiin.
Samaa kamaa ostaa kauppiaat täällä ja sä ostat sen saman kaupasta tai verkkokaupasta, monta kertaa kalliimmalla.
Sä uskot oikeasti että prismassa olevat adidaksen tuotteet on samaa, kuin temun abibas tuotteet? Joidenkin vähä-älyisyys yllättää aina.
Samasta tehtaasta ja samoilta tekijöiltä. addidas iskee siihen logon ja 10 euroa lisää hintaa. siihen päälle kaikki muut kulut.-
Onko tosiaan Temun vapaa-ajan kengät samalta Adidaksen tehtaalta ja samalta tek
Arvaisin että näissä voisi olla sama homma kuin meikkiväärennöksissä. Voi näyttää ihan samalta kuin aito, mutta kun testataan tarkemmin niin löytyykin kaikenlaisia myrkkyjä joita alkuperäisessä ei todellakaan ole.
Sitä en tiedä tehdäänkö samalla tehtaalla. Mutta ei senkään luulisi niin uskomatonta olevan. Monet ihan tavallisetkin tuotteet on erilaisia, riippuen mille markkinoille tehdään. Eli euroopan markkinoille tehdään eri raaka-aineilla ja muualle toisilla, vaikka päälle päin näyttää samalta.