Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsuudesta tuttu ystävä valehtelee menneisyytensä

Vierailija
21.07.2024 |

Hänen perheeseensä kuului äiti, isä ja veli, mutta aikuisena väittää että perheeseen kuului äiti ja veli eikä isää ollenkaan. Lisäksi väittää että hänellä on ainakin 2 siskoa, jotka ovat suunnilleen samanikäisiä tai vanhempia. Miten antaa ilmi hänet muille ihmisille?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on hulluja ja jos muutama ihminen kohdistaa valheita yhteen ihmisen vuosikymmenten ajan ne muuttuvat todeksi joillekin, eikä niitä kyseenalaisteta.

Näitä voidaan levittää sitten vuosikausia ihmisiltä toisille ja nettiaikana varsin tehokkaasti tuhansille ja tuhansille. 

Lisäksi jos tuolla valheiden kohteella on oikeasti jotain paheksuttavia asioita kontollaan, saadaan siihen jatkeeksi helposti kymmeniä muita valheita tuosta vaan, ilman kyseenalaistamista. 

Vierailija
42/46 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset on hulluja ja jos muutama ihminen kohdistaa valheita yhteen ihmisen vuosikymmenten ajan ne muuttuvat todeksi joillekin, eikä niitä kyseenalaisteta.

Näitä voidaan levittää sitten vuosikausia ihmisiltä toisille ja nettiaikana varsin tehokkaasti tuhansille ja tuhansille. 

Lisäksi jos tuolla valheiden kohteella on oikeasti jotain paheksuttavia asioita kontollaan, saadaan siihen jatkeeksi helposti kymmeniä muita valheita tuosta vaan, ilman kyseenalaistamista. 

Kenellä on oikeasti aikaa, energiaa ja rahaa tuollaiseen ja miksi?!?

T: Tuntematon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että valehtelee koska oltiin samalla luokalla ala asteella ja tunsin heidän perheen. Olen käynyt heillä monta kertaa ja olen nähnyt perheen isän. ap

Näitkö dna-testien tuloksetkin?

En mutta tiedän että on perheen isä.

Mutta mistä voit tietää?

Vierailija
44/46 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin oma kaveri sai lapsena tietää että hänellä onkin yllättäen pari sisarusta lisää jossain. Että joku tällainen kuvio voi hyvin olla taustalla, sitten lähentynyt noidenkin sisarusten kanssa.

Vierailija
45/46 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että valehtelee koska oltiin samalla luokalla ala asteella ja tunsin heidän perheen. Olen käynyt heillä monta kertaa ja olen nähnyt perheen isän. ap

Tai sitten isäpuolen, jota lapset kutsuivat isäksi. Oikealla isällä on perhe toisaalla, mistä nuo sisaret.

Vierailija
46/46 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten isäpuolen, jota lapset kutsuivat isäksi. Oikealla isällä on perhe toisaalla, mistä nuo sisaret.

Niin, tämä lienee todennäköisin vaihtoehto.