Puolison luotettavuus?
Mielipiteitä kaivataan! Tilanne on sellainen, että 4v sitten puoliso jäi kiinni intiimistä tanssista yökerhossa. Se ei yhteisen sopimuksemme mukaan sallittua ja asia selvisi minulle kiertotietä. Ollaan molemmat tarkkoja siitä, mitä vastakkaisen sukupuolen kanssa saa tehdä, puoliso vielä enemmän. Siksi siis luottamus meni ja tätä puoliso on halunnut korjata mm. olemalla omasta tahdostaan tosi rehellinen kaikista menoistaan yms. Nyt kävi ilmi toista kautta, että puolison työpaikalle on tullut pidemmän aikaa sitten uusi henkilö töihin, josta minullekin kertoi jättäen kuitenkin kertomatta, että henkilö on alalle poikkeukellisesti vastakkaista sukupuolta (ei kertonut etunimeä) eli asia olisi voinut olla "uutinen" jo ihan senkin vuoksi. Kun asia kävi minulle ilmi ja puoliso sattui olemaan myös paikalla, alkoi ilmeisen teennäinen selittely, vaikka en ole sanonut asiasta mitään. Työ on sellaista, että vaatii käytännössa tiivistä pari- ja tiimityötä ja myös vapaa-ajalla viettävät työporukassa aikaa.
Outo tunne on nyt, mitään ei olla asiasta puhuttu. Korostan, että itse en vaadi ripittäytymistä joka asiasta, mutta puoliso esitti itse että luottamuksen takaisin rakentamiseksi näin voisi tehdä, koska luottamuksen takaisinsaaminen on ollut hyvin vaikeaa. Nyt tuli tunne, että taitaakin kertoa valikoivasti, mitä haluaa. Yritän ajatella, että ehkä ylireagoin, eikä minua periaatteessa haittaa kenenkanssa töitä tekee. Pointti on se, miksi jätti kertomatta ja nyt reagoi vähänkuin olisi jäänyt kiinni jostain?
Kommentit (22)
Eiköhän toi ole joka parin oma juttu, mihin haluavat vetää rajansa, jos ne on yhdessäsovittu kuten ap kertoo. Yökerhoissa meno on pahimmillaan kuin seksiä vaatteet yllä, sekö pitäisi siis hyväksyä? Tuo ei ollut kyllä kysymys tässä.
Suomessa on tiiviitä työporukoita, paljon edustamista ja firman piikkiin juhlimista !