Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huom! Ne kuntosalin laitteet eivät ole kännykän räppläämistä varten. Ja naiset huom! Kuntosali ei ole selfieiden ottamista varten.

Vierailija
20.07.2024 |

Ne muutkin haluaa käyttää niitä laitteitta. Jos et käytä, siirry sivuun.

Ja moni ei halua olla mukana niissä teidän tik tok videoissa!!

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tämäpä. Itse pidän noin 3-4 minuutin sarjataukoja ja näpräilen tämän ajan puhelinta"

Tulokset alkaa kärsimään jos pitää yli 2min taukoja.

Ja lisäksi on sekin että tuhlaat aikaa tyhjään kun treenit alkaa venymään (tai sitten harjoittelet liian vähän).

Monessa isommassa liikkeessä tuo 3-4 min on hyvä tauko, jotta saa sarjan lopussa pari toistoa lisää mitä ei muuten saisi. Mitä mielestäsi tapahtuu jos pitää yli 2 min tauon? 

Vierailija
82/90 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juuri tällä hetkellä salilla tekemässä jalkoja laitteessa. Kiva kun voi puhelinta repeltää samalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sanotte sen täällä. Sanokaa ihan rohkeasti vain suoraan kyseiselle terroristille. En katsoisi sekuntiakaan mitään laitteen varaamisia. 

Vierailija
84/90 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko myöntää, että en tunnista ongelmaa, vaikka olenkin tämän vuoden aikana käynyt kolmella eri salilla, joista yksi on ketjusali. Muistan parin viime vuoden aikana nähneeni joidenkin kuvanneen treeniään, mutta en tietenkään tiedä onko kuvattu someen vai ihan omaksi iloksi tekniikan tarkastelua varten. Joillain saleilla on tosi huonosti peilejä, joten kuvaamalla omaa suoritustaan voi varmistua siitä, ettei riko itseään treenillä.

Itse olen käynyt reilu 20 vuotta salilla erilaisilla tavoitteilla ja vielä 10v sitten itsekin kirjailin paperille treenejä. Myös musiikit kulkevat puhelimessa. Nykyään nyt on vain kätevämpää laittaa treenit suoraan puhelimeen ja näpytellä tuloksia puhelimeen. itse haluan treeniltä tuloksia ja ilman tulosten kirjaamista jumittaisin jatkuvasti liian pienissä painoissa, jolloin kehittyminen junnaisi entisestään. Itsellä nousujohteisuus tulee parhaiten näkyviin sarjapainojen kehityksessä. Peilissä muutokset näkyvät vasta kuukausien päästä.

Ruuhka-aikana välillä joutuu odottelemaan pääsyä laitteeseen, mutta eipä oma treeni ole koskaan siihen kaatunut. Painopakallisissa laitteissa nyt voi vuorotella, mutta ei ole mitään järkeä ruveta veivaamaan vapailla painoilla vuoroja ellei nyt joku satu tekemään juuri samoilla painoilla. Palauttelu sarjojen välillä riippuu täysin treenit tavoitteista ja intesiteetistä eikä ulkopuolinen oikein voi sanoa mikä on kenellekin sopiva tauko. Jos oikeasti näyttää siltä, että joku vain makoilee laitteessa, johon haluaisit mennä niin aina voi avata suunsa.

Vierailija
85/90 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä räplään siksi, että katson sieltä ohjelman ja kirjaan sarjapainot. Hajoo siihen! 

Siis minkälainen ihminen ei muista jotain ehkä max. 10 liikkeen ohjelmaa? Ja omia painojaan? Mitenköhän ennen pystyttiin käymään salilla ja tuli kehitystäkin vaikkei ollut kännykkää. Kas siten, että luet kotona ohjelma esim mave 12 toistoa x4, paino x kg. Noin niinkuin esimerkkinä. Ja jos käy useamman kerran viikossa, niin sitten joku päivä lataa lisää painoja tai muuttaa toistojen määrää. Ja se on oikeasti aivan yks hailee, pidätkö taukoa 90s vai 2min.

Vierailija
86/90 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä räplään siksi, että katson sieltä ohjelman ja kirjaan sarjapainot. Hajoo siihen! 

Siis minkälainen ihminen ei muista jotain ehkä max. 10 liikkeen ohjelmaa? Ja omia painojaan? Mitenköhän ennen pystyttiin käymään salilla ja tuli kehitystäkin vaikkei ollut kännykkää. Kas siten, että luet kotona ohjelma esim mave 12 toistoa x4, paino x kg. Noin niinkuin esimerkkinä. Ja jos käy useamman kerran viikossa, niin sitten joku päivä lataa lisää painoja tai muuttaa toistojen määrää. Ja se on oikeasti aivan yks hailee, pidätkö taukoa 90s vai 2min.

Miksi tämä asia häiritsee sinua niin paljon? Anna ihmisten treenata omilla tavoitteillaan ja tyylillään. Itselläni on ainakin niin paljon muutakin muistettavaa, joten kirjaan treenini ylös. Sitä paitsi treeniohjelmani muuttuu joka viides viikko jollain tavalla, koska sillä olen saanut hyvin tulosta aikaan.

Vierailija
87/90 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti hei siskot ne kännyt jää pukkarin kaappiin jookosta!

T Fitnesvaikuttaja

"Siskot"? Valtaosa laitteissa jumittavista kännykkäpelleistä on miesoletettuja.

Vierailija
88/90 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä asia häiritsee sinua niin paljon? Anna ihmisten treenata omilla tavoitteillaan ja tyylillään. Itselläni on ainakin niin paljon muutakin muistettavaa, joten kirjaan treenini ylös. Sitä paitsi treeniohjelmani muuttuu joka viides viikko jollain tava

Nimenomaan tätä tarkoitin. Jos treeniohjelma muuttuu joka viides viikko, niin eikö sitä siinä ajassa opi ulkoa? Mulla muuttuu joka neljäs ja ekan viikon jälkeen osaan sen kyllä ulkoa. 

Vierailija
89/90 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä asia häiritsee sinua niin paljon? Anna ihmisten treenata omilla tavoitteillaan ja tyylillään. Itselläni on ainakin niin paljon muutakin muistettavaa, joten kirjaan treenini ylös. Sitä paitsi tre

Mitä lisäarvoa treeniohjelman opettelu ulkoa tuottaa? Itse en yksinkertaisesti viitsi opetella ulkoa asioita, joita ei tarvitse. On tärkeämpääkin ulkoamuistettavaa.

Vierailija
90/90 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään hihittelin erästä selfieaddiktia. Neiti otti joka välissä selfien. Peilin kautta, yläviistosta, alaviistosta, sivusta... pitkät hiukset auki (mitä kyllä oikeasti ihmettelin), niitä heiluteltiin puolelta toiselle ja siliteltiin. Niistä trikoista en nyt mainitse mitään, jokainen esitelköön vakojansa miten lystää.  Ei sinänsä varaillut laitteita. Jotenkin vain näin boomerina, ei jaksa ymmärtää. Itse pidän puhelimen lokerossa, ja rauhoitan sen tuntini treenaamiselle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi