Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä vihastuttaa kaupan myyjänä asiakkaat, jotka etsivät tuoreempia tuotteita takaa!

Vierailija
20.07.2024 |

Ne tuoreemmat tuotteet on ihan tarkoituksella siellä takana ja edestä kuuluu aina ottaa! Näin vähennetään hävikkiä!

Ei todellakaan saa ronkkia takaa niitä hyllyjä!

Kommentit (208)

Vierailija
121/208 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen pienessä liikkeessä töissä ja hyllytän välillä tarkoituksella uudet eteen ja vanhat taakse. Moni ottaa takaa päiväystä katsomatta.

Ei tepsi minuun. Tarkistan aina päiväyksen.

Vierailija
122/208 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei kiinnosta jonkun myyjän vihastumiset. Vaihda ammattia, jos noin kovasti veetätyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/208 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilatkaa tavaraa niin, ettei ne ensimmäiset ole heti parin päivän päästä vanhentuvia, jopa seuraavana. Ärsyttää ihan älyttömästi, kun mies tekee ostokset mitään ajattelematta, ja raahaa kotiin viikon ruoka-ainekset, joissa viimeinen käyttöpäivä kahden päivän sisällä. Niitä alelappuja voisi kyllä muutenkin laittaa jo niihin seuraava päivän tuotteisiin, jolloin nekin liikkuisi, ja katteethan niissä kyllä riittää! 

Vierailija
124/208 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan ihan vapaasti sitä mitä on myynnissä.

Vierailija
125/208 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen pienessä liikkeessä töissä ja hyllytän välillä tarkoituksella uudet eteen ja vanhat taakse. Moni ottaa takaa päiväystä katsomatta.

Toi on hyvä,ihmiset luulee enemmän kuin he tietää. Luulevat siis että takana on tuoreet,vaikka ei olisi. Aikoinaan myyjänä kun olin,laitoin vanhemmat vasemmalle ja uudemmat oikealle. Oli mukava huomata asiakkaiden hämmennys, olisi saanut edestä helpommin kuin kaivelemalla kaksinkerroin takaa. Ja itselle oli ihan sama mistä kukakin mitäkin ostaa, tietysti tuoreempaa vaikka heti sen käyttäisi. Hassua sinänsä. Päiväyksiähän  enimmäkseen ostavat. 

No ok. Itse kyllä katson päiväyksen aina otinpa mistä kohtaa tahansa. Otan siis edestäkin, jos päiväystä on riittävästi jäljellä, ei se takaa kaivaminen mikään automaatio ole. 

Vierailija
126/208 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaista: ostan joko pian vanhenevia -30% tai mahdollisimman tuoreita täydellä hinnalla. 

Vierailija
127/208 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha, mä olen juuri tuollainen asiakas. Jos kohta umpeutuva tuote ei ole alessa niin miksi maksaisin siitä täyden hinnan.

Mielestäni voitte kysyä sitä alennusta?

Nimenomaan: minä olen meidän lähikaupassa huomattuani paketin, jonka viim käyttöpäivä on tänään tai huomenna, käynyt ystävällisesti kysymässä, että eikö tämä pitäisi olla punalaputettu. Aina ovat pyytäneet anteeksi ja laittaneet siihen alennustarran.

Vierailija
128/208 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Kun kävin 2 kertaa viikossa autolla kaupassa. En todellakaan osta perjantain ruokaan torstain päiväyksiä.

Nyt kun käyn autottomana kaupassa 1-2 kertaa päivässä. Ostan samalle päivälle alelaputettuja ruokia, jos niitä sen päivän ruokaan löytyy.

Ei kukaan myyjä ole niin tyhmä, ettei haluaisi palvella molempia asiakkaita.

Välillä tosin ihmetyttää. Kun tilataan määrä x jotain palapaistia, jota myydään 3 pakettia. Ja loput joku ostaa 60 prossan alalla.

Onko se kaupan vai asiakkaan vika. Kun määrää ei ilmeisesti pysty pienempänä tilaamaan. Koska sama homma on jatkunut samassa kaupassa kuukausia.

Toimituserä voi olla kuusi pakettia, kauppias ei saa kolmea vaikka haluaisi. Jos ei myy kyseistä tuotetta ollenkaan, niin osa asiakkaista voi vaihtaa kauppaa.

Vierailija
129/208 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn erään vanhuksen kanssa kaupassa ja hän ostaa välillä myös tilaamalla puhelimella.  Nuo tilatut tuotteet ovat jatkuvasti tosi lyhyellä voimassaoloajalla, suututtaa oikein, kun huomaa, että monissa tuotteissa on jäljellä vain pari päivää ennen viimeistä käyttöpäivää. Siksi ostamme kaupassa käydessäni hänelle mahdollisimman tuoreita tuotteita ja todellakin kaivelen hyllyjen takaa.   Jos ne ovat hyllyssä, ei kukaan voi estää ostamasta. Näin nimenomaan vähennämme hävikkiä, kun tulee tuotteet käytettyä, eikä tarvitse heittää pois.

Vierailija
130/208 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei niitä homeisiakaan koriin laita. kumman paljon valkoista niissä.

Vierailija
131/208 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alenna niitä etummaisten tuotteiden hintoja. En minä ainakaan osta vaikka leipäåakettia, jonka päiväys on huomenna, kun siitä useamman päivän 

Vierailija
132/208 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö!

Vierailija
133/208 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilatkaa tavaraa niin, ettei ne ensimmäiset ole heti parin päivän päästä vanhentuvia, jopa seuraavana. Ärsyttää ihan älyttömästi, kun mies tekee ostokset mitään ajattelematta, ja raahaa kotiin viikon ruoka-ainekset, joissa viimeinen käyttöpäivä kahden päivän sisällä. Niitä alelappuja voisi kyllä muutenkin laittaa jo niihin seuraava päivän tuotteisiin, jolloin nekin liikkuisi, ja katteethan niissä kyllä riittää! 

Eikös yksi kauppaketju suomessa teekin näin, että palauttavat tuotteet takaisin tuottajalle, jos päiviä ei oo riittävästi? Elintarvikealalla olijat voisi tietää.. en viitsi ketjun nimeä mainita. 

Vierailija
134/208 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo.

Vierailija
135/208 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Kun kävin 2 kertaa viikossa autolla kaupassa. En todellakaan osta perjantain ruokaan torstain päiväyksiä.

Nyt kun käyn autottomana kaupassa 1-2 kertaa päivässä. Ostan samalle päivälle alelaputettuja ruokia, jos niitä sen päivän ruokaan löytyy.

Ei kukaan myyjä ole niin tyhmä, ettei haluaisi palvella molempia asiakkaita.

Välillä tosin ihmetyttää. Kun tilataan määrä x jotain palapaistia, jota myydään 3 pakettia. Ja loput joku ostaa 60 prossan alalla.

Onko se kaupan vai asiakkaan vika. Kun määrää ei ilmeisesti pysty pienempänä tilaamaan. Koska sama homma on jatkunut samassa kaupassa kuukausia.

Toimituserä voi olla kuusi pakettia, kauppias ei saa kolmea vaikka haluaisi. Jos ei myy kyseistä tuotetta ollenkaan, niin osa asiakkaista voi vaihtaa kauppaa.

Ja sitten on vaikeuksia maksaa tuliterän Teslan kuukausimaksuja.

Vierailija
136/208 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi maksaisin täyden hinnan vanhentuvasta tuotteesta jos samaan hintaan saan tuoreemman tuotteen?

Koska jos tiedät käyttäväsi tuotteen ennen kuin se menee vanhaksi, niin on kohteliasta jättää pidemmällä säilyvyydellä olevat niille, jotka niitä oikeasti tarvitsevat.

Laita niille oikeasti tarvitseville oma hylly. Ja sitä paitsi, joskus on pakko saada kauemmin kotona säilyvä tuote. Päivämäärä on tärkeä.

Vierailija
137/208 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös yksi kauppaketju suomessa teekin näin, että palauttavat tuotteet takaisin tuottajalle, jos päiviä ei oo riittävästi? Elintarvikealalla olijat voisi tietää.. en viitsi ketjun nimeä mainita. 

Yksi pieni kauppias pohjoisesta kertoi että tukku toimittaa heille paljon niitä käytettävä ennen tuotteita, joissa on vain vähän päiväystä. Olivat joutuneet aika kovasanaisesti sanomaan, että heillä joudutaan kohta pistämään kauppa kiinni koska ei täällä tavara kovin nopeasti kierrä joten jos teillä ei ole halua toimittaa tavaroita joissa on tarpeeksi päiväystä, lopetetaan sitten tilaus kokonaan. Oli se auttanut. 

Vierailija
138/208 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi maksaisin täyden hinnan vanhentuvasta tuotteesta jos samaan hintaan saan tuoreemman tuotteen?

Koska jos tiedät käyttäväsi tuotteen ennen kuin se menee vanhaksi, niin on kohteliasta jättää pidemmällä säilyvyydellä olevat niille, jotka niitä oikeasti tarvitsevat.

Laita niille oikeasti tarvitseville oma hylly. Ja sitä paitsi, joskus on pakko saada kauemmin kotona säilyvä tuote. Päivämäärä on tärkeä.

Minä maksan täyden hinnan joten otan sen minkä haluan.

Vierailija
139/208 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän puhiset vihaasi😂

Vierailija
140/208 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus ottanut taaempaa tuoreemman, kun normihinnalla myivät samana päivänä vanhentuvaa jauhelihaa 🥴

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä