Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä vihastuttaa kaupan myyjänä asiakkaat, jotka etsivät tuoreempia tuotteita takaa!

Vierailija
20.07.2024 |

Ne tuoreemmat tuotteet on ihan tarkoituksella siellä takana ja edestä kuuluu aina ottaa! Näin vähennetään hävikkiä!

Ei todellakaan saa ronkkia takaa niitä hyllyjä!

Kommentit (208)

Vierailija
101/208 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mummolle ostetaan kerran viikossa ruokaa kaappeihin, niin varmasti otan sieltä takaa! Jotta ne säilyy sen viikon ja mummo saa rauhassa syödä mitä tykkää.

Vierailija
102/208 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan myyjä luule, ettei sieltä takaa saa ottaa tuotteita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/208 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on markkinataloutta, jossa asiakas valitsee - tai ainakin luulee valitsevansa - haluamansa tuotteen. Siihen meidän on toistaiseksi tyytyminen.

Vierailija
104/208 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettava aloitus. :D

Vierailija
105/208 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapauskohtausta. Jos ostan purkillisen kermaa käyttääkseni sen samana päivänä täytekakun koristeluun, ei haittaa, vaikka päiväys olisi seuraavana päivänä. Mutta jos ostan kermapurkin siksi, että ripautan siitä aamukahviini yli viikon ajan, takuulla valitsen takaa tuoreemman purkin.

Ehkä sinä myyjänä (=kauppiaana?) voisit laittaa alennuslapun tuotteeseen jo siinä vaiheessa, kun päiväystä on vielä pari päivää jäljellä. Takuulla tekisi kauppansa, eikä tulisi hävikkiä.

Vierailija
106/208 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin otan tuoreempaa tuotetta hyllyn perältä. 😄Ja sille ei voi kukaan mitään. 🤪

Vierailija
107/208 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko ap tai joku muu tämän aloituksen ymmärtävä selittää, miksi niitä uudempia tuotteita ylipäätään laitetaan sinne taakse, jos niitä ei saisi ottaa. 

Vierailija
108/208 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtoehto on jättää ostamatta, koska päiväykset ehtisi mennä umpeen. Koska olen ihminen ja tarvitsen ruokaa elääkseni, jotenkin tämä homma on minun ratkaistava.

Tää on hyvä. Meillä lähikauppias teki tätä samaa niin menin viereiseen kauppaan jossa kauppias ei tätä harrastanut ja nykyään käyn siellä aina.

Vierailija
109/208 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pienessä liikkeessä töissä ja hyllytän välillä tarkoituksella uudet eteen ja vanhat taakse. Moni ottaa takaa päiväystä katsomatta.

Vierailija
110/208 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun yksin ja siirrän ruokahävikin kaupoille (niillä on kyllä varaa myydä 30-50%) kuin että en itse ehtisi käyttää tuotetta loppuun ja menisi roskiin. 

Myisitte pienempiä pakkauksia niin voisi sinkkukin ostaa tuoreempaa.

Vierailija
111/208 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi maksaisin täyden hinnan vanhentuvasta tuotteesta jos samaan hintaan saan tuoreemman tuotteen?

Koska jos tiedät käyttäväsi tuotteen ennen kuin se menee vanhaksi, niin on kohteliasta jättää pidemmällä säilyvyydellä olevat niille, jotka niitä oikeasti tarvitsevat.

Se päivämäärä ei ole mikään on/off milloin pilalla. Bakteerien määrä ja home kasvaa ennen jo sitä päivämäärää, ja se raja takaa, että saa vielä syödä ettei vielä liikaa niitä. Eli parempaa laatua ja terveellisempää saa ottamalla sieltä takaa, vaikka käyttäisi heti.

Vierailija
112/208 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan osta sitä jo päiväysvanhaa ja maksa siitä täyttä hintaa. 

Vierailija
113/208 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti esim. valmiiksi pilkotuissa salaateissa on päiväys 1-2 päivän päässä ja näyttää jo huonoltakin eikä tietoakaan alennuksesta, kuka sellaisista haluaa maksaa täyden hinnan? Tasan tarkkaan pyörittelen niitä pusseja läpi niin kauan että löydän tuoreemman tuotteen mistä kuitenkin maksan täyden hinnan.

Huononäköisten ja kiireisten kusetusta jättää alentamatta vanhenevat ja toivoa että joku ostaa täydellä hintaa.

Kaupassa saa oikeasti olla tarkkana päiväyksistä ettei tule ostettua vanhaa.

Vierailija
114/208 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen pienessä liikkeessä töissä ja hyllytän välillä tarkoituksella uudet eteen ja vanhat taakse. Moni ottaa takaa päiväystä katsomatta.

Toi on hyvä,ihmiset luulee enemmän kuin he tietää. Luulevat siis että takana on tuoreet,vaikka ei olisi. Aikoinaan myyjänä kun olin,laitoin vanhemmat vasemmalle ja uudemmat oikealle. Oli mukava huomata asiakkaiden hämmennys, olisi saanut edestä helpommin kuin kaivelemalla kaksinkerroin takaa. Ja itselle oli ihan sama mistä kukakin mitäkin ostaa, tietysti tuoreempaa vaikka heti sen käyttäisi. Hassua sinänsä. Päiväyksiähän  enimmäkseen ostavat. 

Vierailija
115/208 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun asuin Helsingissä, en edes katsonut päivämääriä, sillä kaikki oli tuoretta ja pitkällä ajalla.

Nyt täällä tuppukylässä junaradan varrella saa olla todella tarkkana, kun pihi k-kauppias "unohtaa" ottaa päiväysvanhat tuotteet hyllystä.

Vierailija
116/208 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesti esim. valmiiksi pilkotuissa salaateissa on päiväys 1-2 päivän päässä ja näyttää jo huonoltakin eikä tietoakaan alennuksesta, kuka sellaisista haluaa maksaa täyden hinnan? Tasan tarkkaan pyörittelen niitä pusseja läpi niin kauan että löydän tuoreemman tuotteen mistä kuitenkin maksan täyden hinnan.

Huononäköisten ja kiireisten kusetusta jättää alentamatta vanhenevat ja toivoa että joku ostaa täydellä hintaa.

Kaupassa saa oikeasti olla tarkkana päiväyksistä ettei tule ostettua vanhaa.

Siis ostaisitko huonolta näyttävän alennuksella. Minä en.

Vierailija
117/208 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakas valitsee minkä haluaa!

Vierailija
118/208 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn vanhalle vähäruokaiselle monisairaalle äidilleni kaupassa kerran viikossa. En osta tuotteita joissa on päiväys lähellä. Tarvittaessa otan takaa. Enkä välitä mitä muut siitä ajattelee. 

Vierailija
119/208 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jo vuosikausia ottanut aina takimmaisen tuotteen.

Vierailija
120/208 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulehan kun on pakko koska sitä käytän. Kiitos maksan kyllä kassalla. En juokse joka päivä kaupassa.

Jos on tarjolla parempi päiväys, en niitä purkaa kaupassa kuitenkaan ala)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme