Missä vaiheessa seurustelua olette ottaneet puheeksi sen, että teille on tehty sterilisaatio tai vasektomia?
On selvää, ettei noin intiimi lääketieteellinen tieto kuulu kenelle tahansa muutamien treffien tuttavalle, mutta varmaan suhteen kehittyessä olisi hyvä ottaa asia esille etenkin, jos toinen mahdollisesti haluaa lapsia tulevaisuudessa? Miten itse olette lähestynyt asiaa?
Kommentit (169)
Emmä muista... Ekana mainitsin lobotomiasta...
En kertoisi koskaan. Ei kuulu muille
Olen vain sanonut, että en halua lapsia. Sehän on ihan riittävä määrä informaatiota, sillä se kertoo jo, että lapsia ei tule olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen vain sanonut, että en halua lapsia. Sehän on ihan riittävä määrä informaatiota, sillä se kertoo jo, että lapsia ei tule olemaan.
Mutta, jos et kerro ja vaimo haluaa enemmän seksiä kun kaipaa vauvaa.
Vierailija kirjoitti:
Yh naiset on sellaisia, jotka piävät miehen pimpassa kiinni ja ovat todellakin munan puutteessa. Yh-mutsit pitävät tavaran puhtaana verrattuna lapsettomiin ja aina saa paljaalla, eikä mitään tauteja ole tullut. Sitä en tiedä onko jollain vatsa alkanut pöyristyä, koska multa tulee siemeniä.
Erään yh-äidin kanssa vajaan vuoden seurustelu loppui siihen kun hän ilmoitti olevansa raskaana. Jo exän kanssa naimisissa ollessa minulle tehtiin vasektomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sit kun muija alkaa ehdottaa et meidän pitäis varmaan mennä hakemaan apua lapsettomuuteen.
Hölmö poika. Toimenpiteestä jää arvet kivespussiin. Jokainen nainen tarkistaa sen heti ensimmäisenä.
Voin vakuuttaa, että minä en tarkasta arpia miehen kivespussista heti ensimmäisenä enkä myöhemminkään. Saattaisin tietty huomata sen jonkin muun krhm touhun yhteydessä sattumalta, jos se on kovin näkyvä, mutta ikinä ei tulisi mieleenkään alkaa mitään arpia vasiten tarkastaa.
Kannattaa se varmaan aika nopeasti ottaa puheeksi koska moni luulee että ihminen muuttaa mieltä ajan myötä. Tai uskoo että voi taivutella toisen muuttamaan kantaansa.
Neljännen lapsen syntymän jälkeen laitettiin piuhat kiinni.
Deittiprofiilissani lukee, että lapsilukuni on täynnä ja olen asiasta muutamalle tullut kertoneeksi ennen ensitreffejäkään. En koe, että tuota pitäisi jotenkin salailla.