Missä vaiheessa seurustelua olette ottaneet puheeksi sen, että teille on tehty sterilisaatio tai vasektomia?
On selvää, ettei noin intiimi lääketieteellinen tieto kuulu kenelle tahansa muutamien treffien tuttavalle, mutta varmaan suhteen kehittyessä olisi hyvä ottaa asia esille etenkin, jos toinen mahdollisesti haluaa lapsia tulevaisuudessa? Miten itse olette lähestynyt asiaa?
Kommentit (169)
Of topic..
Oletteko oikeasti pelkän tinderin varassa?
Randomit ihmiset ovat ne mielenkiinnon kohteet vai ainoa vaihtoehto?
Miten tuolta pohjalta edes voisi ajatella saavansa jotain syvällisempää suhdetta ja miettiä vieläpä perheen perustamista ja lasten tekoa,?? Elätte mieliharhojenne luomassa epätoivoisessa illuusiossa.
Puliukolle puoliso.
Peltopellelle pesää.
Prinssille morsian.
Onnea vaan 👍
Ilmeisesti tuolla edellä ei sitten käytetty aivoja, kun väitettiin, että ilman muutahan nuo asiat tulevat lisääntymisikäisillä heti puheeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikeastaan missään vaiheessa. Mitä se toiselle kuuluu? Minusta voisi olla jopa koomista seurata jos nainen alkaa epäilemään omaa lisääntymiskykyään ja aikansa tuskailtuaan varailee aikaa tutkimuksiin. Ihan tarkoituksella olen teettänyt vasektomian,että voin huoletta vedellä paljaalla, eli ihan oman mielihyväni tähden ja toisaalta lähinnä inhoan kakaroita joten itselläni tuossakin tilanteessa on kaikki hyvin. Miksi tuhlaisin aikaani joidenkin kakrujen kasvattamiseen ja elättämiseen?
Mihin sä sitä vasektomiaa tarvitse, kun vetelet paljaalla vain omaan käteen? Ei normaaliälyiset suostu paljaalla menemään random-panon kanssa. Ties mitä tauteja sieltä tulisi jälkiseurauksena.
Tämä voi tulla sinulle järkytyksenä, mutta puolet ihmisistä on keskimääräistä vähemmän älykkäitä.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti tuolla edellä ei sitten käytetty aivoja, kun väitettiin, että ilman muutahan nuo asiat tulevat lisääntymisikäisillä heti puheeksi.
Ei taidettu puhua mistään Tinder-hoidoista siinä. Otsikossakin kysytään SEURUSTELUSTA. Se ei ole seurustelua, jos mätsäät Tinderissä ja käyt muutamilla treffeillä.
Muutaman kuukauden jälkeen. Valitettavasti se suhde päättyi aika pian tuon keskustelun jälkeen. Tosi harmi, sillä meillä oli erittäin hauskaa yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikeastaan missään vaiheessa. Mitä se toiselle kuuluu? Minusta voisi olla jopa koomista seurata jos nainen alkaa epäilemään omaa lisääntymiskykyään ja aikansa tuskailtuaan varailee aikaa tutkimuksiin. Ihan tarkoituksella olen teettänyt vasektomian,että voin huoletta vedellä paljaalla, eli ihan oman mielihyväni tähden ja toisaalta lähinnä inhoan kakaroita joten itselläni tuossakin tilanteessa on kaikki hyvin. Miksi tuhlaisin aikaani joidenkin kakrujen kasvattamiseen ja elättämiseen?
Mihin sä sitä vasektomiaa tarvitse, kun vetelet paljaalla vain omaan käteen? Ei normaaliälyiset suostu paljaalla menemään random-panon kanssa. Ties mitä tauteja sieltä tulisi jälkiseurauksena.
Yh äidit antavat aina paljaalla ja olen ymmärtänyt ja varautunut kyllä jälkitauteihin joita voin heiltä saada. ymmärrän kyllä riskit mitä heidän kanssaan on. Kiitos kuitenkin kun olit huolissasi terveydestäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä voi tulla sinulle järkytyksenä, mutta puolet ihmisistä on keskimääräistä vähemmän älykkäitä.
Ei tule järkytyksenä. Olen ollut tarpeeksi kauan av-palstalla havaitakseni tuon asian ihan itse. Normaaliälyinen av-kirjoittelija on lähes yhtä harvinen kuin maah anmuuttoa kannattava persu.
Et taas tajunnut yhtään kun sanoin normiälyiset! Vedit pelle yh kortin vaikka jokainen tietää ettei yksikään yh ole normaaliälyinen.
Ei siihen ole mitään erityistä sääntöä. Milloin nyt yleensä kaikenlaiset leikkaukset nousevat puheenaiheeksi, jaa-a. Minulta on poistettu umpilisäke. Mielenkiintoista, minulta on poistettu pätkä siemenjohtimia.
Yh äidit antavat aina paljaalla ja olen ymmärtänyt ja varautunut kyllä jälkitauteihin joita voin heiltä saada. ymmärrän kyllä riskit mitä heidän kanssaan on. Kiitos kuitenkin kun olit huolissasi terveydestäni.
Sun kannattaa harjoitella lukutaitoa. Puhuttiin normaaliälyisistä, ei yh-äideistä. Toki ei voi vaatia lukutaitoa ihmiseltä, joka kirjoittaa tuollasta paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei siihen ole mitään erityistä sääntöä. Milloin nyt yleensä kaikenlaiset leikkaukset nousevat puheenaiheeksi, jaa-a. Minulta on poistettu umpilisäke. Mielenkiintoista, minulta on poistettu pätkä siemenjohtimia.
Sterilisaatio on sinun maailmassasi siis verrattavissa umpilisäkkeen positoon. Toivottavasti et koskaan harrasta seksiä, kun käsitykseesi ehkäisystä on noin heikolla pohjalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä voi tulla sinulle järkytyksenä, mutta puolet ihmisistä on keski
Mutta yleisempi kuin talvella kapinoiva vihreä elokapinallinen.
By the way. Tietääkö kukaan missä ne on talvisin? Lentääkö ne etelään? Lämpimämpään ilmastoon?
Lupaan lapsia ja panen paljaalla. En kerro mutta kyllähän panemiseen joskus kyllästyy.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt av-palstalla kaikenlaista sontaa, mutta sinun viestisi on yksi surkeimmista kyhäelmistä, mitä olen ikinä missään nähnyt. Kai sekin on saavutus, että pystyy kirjoittamaan noin umpisurkean ja läpinäkyvän provon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sterilisaatio on sinun maailmassasi siis verrattavissa umpilisäkkeen positoon. Toivottavasti et koskaan harrasta seksiä, kun käsitykseesi ehkäisystä on noin heikolla pohjalla.
On itse asiassa hyvin verrattavissa umpilisäkkeen poistoon, koska kummassakin operaatiossa poistetaan kehosta tarpeeton osa, josta on yleisesti ottaen vain harmia. Ja nimenomaan huolettomampaa seksin harrastamista varten se sterilisaatio tehdään.
On itse asiassa hyvin verrattavissa umpilisäkkeen poistoon, koska kummassakin operaatiossa poistetaan kehosta tarpeeton osa, josta on yleisesti ottaen vain harmia. Ja nimenomaan huolettomampaa seksin harrastamista varten se sterilisaatio tehdään.
Jos ne ovat verrattavissa, miksi et poistata umpilisäkettä huolettomamman seksielämän toivossa? Vai oisko näillä kahdella leikkauksella kuitenkin täysin eri tarkoitukset ja seuraukset?
Vierailija kirjoitti:
Sun kannattaa harjoitella lukutaitoa. Puhuttiin normaaliälyisistä, ei yh-äideistä. Toki ei voi vaatia lukutaitoa ihmiseltä, joka kirjoittaa tuollasta paskaa.
Kyllä yh äitikin voi olla joskus normaaliälyinen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä yh äitikin voi olla joskus normaaliälyinen!
Juuei voi. Varsinkaan, jos sinun kanssasi sänkyyn päättyy.
Jos miehellä itsellään on jälkikasvua, mutta treffaamallaan naisella ei, niin olisi reilua kertoa heti ekoilla treffeillä vasektomiasta. Kyllä mä siinä kohtaa naisena miettisin kaksi kertaa haluanko alkaa lapsettomaksi äitipuoleksi. Tuskin.