Torjuisitko komean miehen?
Onko kukaan nainen täällä koskaan torjunut komeaa miestä? Jos teit niin miksi?
Kommentit (50)
Olen joo koska tiesin omahyväiseksi kusipääksi.
Jos en ole hänestä kiinnostunut, niin tietysti torjun.
Vierailija kirjoitti:
Ei naiset torju top miehiä. Keskitason miehet ne torjuu vaan ku pitäs saada laatikkoleuka lentäjäkirurgi. 😒
Entä bottom miehiä?
Joo lähes järjestään koska mielikuvissani ovat pelimiehiä ja kierrättävät useita naisia koska voivat
Minä olen erittäin komea ja kyllä minut on torjuttu usein.
Nää apn jutut on tekosyitä jonka taakse piiloutua ettei tarvis osallistus ja asettaa itseään alttiiksi, narsistista ja pelkurimaista muiden syyttelyä omista valinnoista jotka vois koska vaan valita uusiks.
Kaikki tekee virheitä ja huonoja valintoja, mut kaikki ei roiku niissä oman uskottavuutensa ja tulevaisuutensa ja onnellisuutensa kustannuksella.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen erittäin komea ja kyllä minut on torjuttu usein.
Nää apn jutut on tekosyitä jonka taakse piiloutua ettei tarvis osallistus ja asettaa itseään alttiiksi, narsistista ja pelkurimaista muiden syyttelyä omista valinnoista jotka vois koska vaan valita uusiks.
Kaikki tekee virheitä ja huonoja valintoja, mut kaikki ei roiku niissä oman uskottavuutensa ja tulevaisuutensa ja onnellisuutensa kustannuksella.
Mikä saa sinut määrittåmään itsesi komeaksi? Mitå on komeus?
Torjun koska itse olen keskitasoa ja oloni olisi ruma ja epävarma komean kanssa.
Torjun kaikki miehet, koska olen jo naimisissa ihanan miehen kanssa.
Olen torjunut, oli kylän yhteinen polkupyörä.
Olen torjunut, jo sen takia että olen varattu ja oma mieheni on ns keskitasoinen duunari mutta maailman paras silti minulle.
En torjunut mutta jätin hetken seurusteltuamme, koska ei me sitten kuitenkaan oltu riittävän samankaltaisia että yhteistä tulevaisuutta olisi kannattanut suunnitella.
Muutama silloinen kaveri ei voinut käsittää tätä ja taisipa jopa kuvitella, etten se oikeasti ollut minä joka jätin.
Vierailija kirjoitti:
Ei naiset torju top miehiä. Keskitason miehet ne torjuu vaan ku pitäs saada laatikkoleuka lentäjäkirurgi. 😒
Leukako määrittää tason? M
Torjuin viimeksi tosi komean miehen, koska en ole vielä parantunut niistä traumoista jotka eksä aiheutti mulle.
Useinkin.
Persoonat ei kohdanneet. Yksi oli pelimies, yksi jollain tapaa asperger, yhden kanssa ollaan hyviä kavereita, mutta ei meistä paria tule, koska tiedän hänen olevan luonteeltaan hankala.
Ulkonäkö ei ole se juttu. Se on se muu kemia, luonteet, huumori, miten luonnollisesti pystyt olemaan hänen seurassaan jne.
Kyllä jos mies vaikuttaa muuten epämiellyttävältä/epäilyttävältä. Usein tutustun niihin komeisiinkin miehiin neutraalilla asenteella, ei mitenkään yllättävää jos paljastuukin kusipääksi tai muuten laimeaksi tyypiksi.
Kyllä olen. Olen mukava ja sosiaalinen ulospäin mutta en kaipaa miestä enkä suhdetta. Vaikka kuinka komea ja kiinnostava mies tulisi vastaan, niin ei auta. En kaipaa läheisyyttä. Viihdyn omissa oloissani.
Komea naamasta, kuitenkin kropalta hintelä ja pieni sieltä. Tylsä luonne, tekee asiat joka kerta samalla tavalla. Asioihin jumiutuva riitelijä. Tosi omituinen. Eli komeus ei yksin riitä.
Vierailija kirjoitti:
Useinkin.
Persoonat ei kohdanneet. Yksi oli pelimies, yksi jollain tapaa asperger, yhden kanssa ollaan hyviä kavereita, mutta ei meistä paria tule, koska tiedän hänen olevan luonteeltaan hankala.
Ulkonäkö ei ole se juttu. Se on se muu kemia, luonteet, huumori, miten luonnollisesti pystyt olemaan hänen seurassaan jne.
Incelit tykkää syyttää kaikkea laatikkoleuan puutteesta vaikka todellisuudessa ovat vain hankalia ihmisiä