Torjuisitko komean miehen?
Onko kukaan nainen täällä koskaan torjunut komeaa miestä? Jos teit niin miksi?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Komea naamasta, kuitenkin kropalta hintelä ja pieni sieltä. Tylsä luonne, tekee asiat joka kerta samalla tavalla. Asioihin jumiutuva riitelijä. Tosi omituinen. Eli komeus ei yksin riitä.
Asperger?
Olen. Hän oli juoppo. Toinen komea ja rikas oli outo.
Mua on lähestynyt tavis miehet. Mä torjun kaikki. Olen parisuhteessa.
Komeissa on paljon kuspäisiä. Kaikki naiset, joita komeat on muutenkaan yrittäneet iskeä, on niitä joskus torjuneet. Samat komistukset kiertää iskemässä kaikkia. Tulee monta (kymmentä/sataa) yritystä ja lähes yhtä monet pakit. Monta naista yhdelle ääliölle.
Oletan pelimieheksi joten torjun. En halua tulla hyväksi käytetyksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komea naamasta, kuitenkin kropalta hintelä ja pieni sieltä. Tylsä luonne, tekee asiat joka kerta samalla tavalla. Asioihin jumiutuva riitelijä. Tosi omituinen. Eli komeus ei yksin riitä.
Asperger?
Joo varmaan sama tyyppi.
Olen torjunut huonon maineensa vuoksi. Valitettavaa, mutta harvoin puheita tulee ilman syytä. Mies oli komea ja jos en olisi tiennyt asioita hänestä niin kyllä olisin varmasti hänen kanssaan ruvennut. Sittemmin alkoi seurustelemaan toisen kanssa, mutta eipä se suhde kauaa kestänyt. Tässä vaiheessa vain kiitin itseäni, että kerrankin kuuntelin järkeäni! :D
En halua äärioikeistolaista. Oikeistolaiset miehet väittää etteivät halua onnenonkijoita, vaikka todellisuudessa haluavat. Miksi? Koska et ole katu-uskottava ilman naista, varsinkaan konservatiivipiireissä.
Vierailija kirjoitti:
Oletan pelimieheksi joten torjun. En halua tulla hyväksi käytetyksi.
Ennkkoluuloinen akka. :(
Yksi olisi ollut komea, mutta kehuskeli olevansa julkkis. Noloa itsessään. Nolompaa, sillä en tunnistanut kehuskelusta huolimatta häntä, ilmeisesti jotain tositeevee b-luokkaa tms.
Yksi oli komea, mutta selvä pelimies ja 10 vuotta nuorempi.
Jokunenkin oli komea, mutta olin itse varattu.
Oma mies on kuumin. Ei ehkä objektiivisesti komein, mutta seksikkäin.
Olen antanut pakit omaan silmääni todella paljon miellyttävällä miehelle, koska jotenkin meidän persoonat ei sopineet yhteen. Hän oli ehkä tosi ujo tai jännitti. Juttelu kasvotusten oli kiusallista vaikka viesteissä kaikkea muuta. Viesteissä tosi puhelias ja jutut solju, mutta kasvotusten hän oli häiritsevän hiljainen ja tuntui että mä joudun väkisin koittaa pitää jonkunlaista keskustelua yllä. Tosi harmi juttu.
Joo kullin koko määrää ei naamataulu,ei ole vielä onni ollut mukana komeita miehiä mehupilli kullit.
Vierailija kirjoitti:
Olen joo koska tiesin omahyväiseksi kusipääksi.
Olen torjunut tylysti parikin komeaa peilikuvaansa tuijottavaa tyhjäpäätä.
Torjuisin. En kuitenkaan saisi pidettyä sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Ei naiset torju top miehiä. Keskitason miehet ne torjuu vaan ku pitäs saada laatikkoleuka lentäjäkirurgi. 😒
Laatikkoleuat ovat rumia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useinkin.
Persoonat ei kohdanneet. Yksi oli pelimies, yksi jollain tapaa asperger, yhden kanssa ollaan hyviä kavereita, mutta ei meistä paria tule, koska tiedän hänen olevan luonteeltaan hankala.
Ulkonäkö ei ole se juttu. Se on se muu kemia, luonteet, huumori, miten luonnollisesti pystyt olemaan hänen seurassaan jne.
Incelit tykkää syyttää kaikkea laatikkoleuan puutteesta vaikka todellisuudessa ovat vain hankalia ihmisiä
Minä olen varmaan outo nainen, mutta viehätyn enemmän persoonallisen näköisistä, pienileukaisista miehistä. En tykkää sellaisesta jyrkän kulmikkaasta leukaluustosta. Sorry astrofyysikkokirurgit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useinkin.
Persoonat ei kohdanneet. Yksi oli pelimies, yksi jollain tapaa asperger, yhden kanssa ollaan hyviä kavereita, mutta ei meistä paria tule, koska tiedän hänen olevan luonteeltaan hankala.
Ulkonäkö ei ole se juttu. Se on se muu kemia, luonteet, huumori, miten luonnollisesti pystyt olemaan hänen seurassaan jne.
Incelit tykkää syyttää kaikkea laatikkoleuan puutteesta vaikka todellisuudessa ovat vain hankalia ihmisiä
Minä olen varmaan outo nainen, mutta viehätyn enemmän persoonallisen näköisistä, pienileukaisista miehistä. En tykkää sellaisesta jyrkän kulmikkaasta leukaluustosta. Sorry astrofyysikkokirurgit.
Tuo laatikkoleuka onkin miesten intohimon kohde, siksi siitä jaksaa uivelot jankata. Omalla miehellä enkelinkauniit kasvot, komein mies jonka olen nähnyt.
Lähes kaikki, olen hyvin nirso persoonan, älykkyyden ja huumorintajun suhteen. En kestä typeriä tai massaihmisiä, ihan sama miltä näyttävät. Mitä ihmettä tekisin komistuksella jos se on tyhmä tai tylsä?
Kyllä, jos en olisi kiinnostunut hänestä. Nämä kiiltokuvapojut mitä palstan miehet fanittavat, ovat ihan väärän tyyppisiä mulle. Eli sellaiset ohittaisin heti. Sen sijaan jos komea mies olisi hevari, eli pitkä tukka, partaa ja pändipaita, voisin kiinnostua.