Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Torjuisitko komean miehen?

Vierailija
20.07.2024 |

Onko kukaan nainen täällä koskaan torjunut komeaa miestä? Jos teit niin miksi? 

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Torjuin viimeksi tosi komean miehen, koska en ole vielä parantunut niistä traumoista jotka eksä aiheutti mulle.

Sama juttu. Eikä ollut exä komea ollenkaan eikä edes jännä joten siinä meni sitten sekin palstamiesten uskomus, että komea ja/tai jännä mies on se ainoa miestyyppi mikä aiheuttaa naiselle ikävyyksiä.

Vierailija
42/50 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tällä hetkellä en torjuisi. En torjuisi keskitasoistakaan. Olen jopa harkinnut muutamaa ihan rumaakin. Olen ollut yksin pitkään ja se tuntuu.

Mutta olen ennen kyllä torjunut. Hän piiritti minua ja ehdin jo ihastuakin. Halusin parisuhteen, ja tiesin että ei niin komean tarvitse minuun tyytyä, eli olisin vain hetken hupia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torjuisin, koska olen juuri eronnut enkä etsi parisuhdetta. Pelkkiä seksisuhteita en harrasta.

Vierailija
44/50 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olen parisuhteessa, muut eivät kiinnosta. 

Jos en olisi parisuhteessa, torjuisin mikäli mies olisi idiootti. 

Vierailija
45/50 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mulla ole ollut tarjokkaita jonoksi asti, mutta yhden melko komean (ja varsin itseriittoisen) olen silti torjunut ja tämäpä ei meinannut mitenkään sitä hyväksyä etten ole kiinnostunut. Sain kuulla jopa sen, ettei mulla ole varaa nirsoilla tai valkkailla.

Ei tuo siis mikään superkomistus ollut, mutta ulkoisesti varsin miellyttävä kuitenkin. Luonne olikin sitten ihan muuta ja se on ainoa millä on oikeasti merkitystä kun kokonaisuutta katsoo.

Vierailija
46/50 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletan pelimieheksi joten torjun. En halua tulla hyväksi käytetyksi. 

Harmi vaan, että näitä hyväksikäyttäviä pelimiehiä on vähemmän komeissakin.

Vierailija
47/50 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea mies ei ole koskaan lähestynyt minua, joten kysymys ei ole minun tapauksessani relevantti.

Vierailija
48/50 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu komeasta miehestä. Torjuisin jos en pitäisi hänestä, ihan sama miten komea olisi.

Vierailija
49/50 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen, ja meillä on aina ollut nuoruudestamme saakka kemiaakin, mutta suhteessa oleminen on aina mennyt ristiin.

Minulla on nykyisin avomies ja hänen kanssaan pääosin vietämme hyvää elämää. Omilla teoilla on aina seurauksensa ja hän tekee myös omat valintansa. Siksi näen, että pakkien antaminen tässä elämänvaiheessa on ainoa oikea valinta.

Vierailija
50/50 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla ei ole juurikaan kokemusta oikein minkään sortin miehistä, komeista tai muutenkaan.

Mutta kerran minua lähti seuraamaan ympäri kaupunkia nuori mies, joka oli sekä häkellyttävän komea että häkellyttävän häiriintyneen oloinen. Pakenin kahvilaan sisälle ja soitin jonkun hakemaan minut sieltä autolla. Tämä hyvin outo, komea mies seisoi koko sen ajan kahvilan ikkunan ikkunan ulkopuolella ja tuijotti minua.

Ei tehnyt oikein mieli ojentaa puhelinnumeroa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä