Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aisankannatus

Vierailija
20.07.2024 |

Onko kokemuksia että miehenne olis kertonut fantasioivan että vaimo sais vierasta ja yhdessä tuumin. 

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just näin, nyt on hienosti pari kirjoitusta mistä tässä on kyse oikeasti 

Vierailija
62/90 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä tämä fetissi niin mitä se on naiselta pois. Saa nauttia mieluisistaan miehistä, eihän tämä pakota olemaan kenen kanssa tahansa vaan naisen valitseman miehen kanssa ja sillon kun vaan sille tunnettaa jos haluaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta maailmassa kun vaan uskalsin kokeilla ja heittäytyä avoimeksi asian suhteen 

Vierailija
64/90 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nainen lähdössä tänään viihteelle, toivottavasti olisi huomenna aamulla pimppi pantuna ja hyvä tarina kerrottavana kun runkkaa minua

Vierailija
65/90 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä nainen lähdössä tänään viihteelle, toivottavasti olisi huomenna aamulla pimppi pantuna ja hyvä tarina kerrottavana kun runkkaa minua

Säälittävää. Voisit itse panna sitä pimppiä, mutta ei vaan kelpaa.

Vierailija
66/90 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää. Voisit itse panna sitä pimppiä, mutta ei vaan kelpaa.

Niin on kun on pieni ja en saa yhdynnällä tyydytettyä, apuvälineet otettava yölaatikosta jos tyydytän täysin

Vierailija
67/90 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äskeiseen vielä niin ei se dildo tai sormet tunneta kuitenkaan oikealle munalle niin mielelläni minä kumppanille suon oikean munan ja kunnon tyydytyksen

Vierailija
68/90 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt tuolla tavalla ole kokemusta, että vieras mies. Mutta exällä oli pakkomielle, että hän haluaa katsella, jos olen naisen kanssa. Hänestä se oli kiihottavinta ikinä. Minusta oikeastaan ei, koska en ole bi. Sitä kokeiltiinkin, kun olin 21 v., mutta ei se vaan minusta ole oikein mitään. Siinä ei ole mitään tunnelatausta sitä toista naista kohtaan, niin se on vähän kuin mekaanista suorittamista. Exäni oli sillä tavalla ällö, että hän halusi jälkikäteen myös ruotia yksityiskohtaisesti tilannetta puhumalla ja kiihotti itseään sillä tavalla. Kerro minulle, miltä se tuntui, kun koskit sinne sisälle tai miltä se maistui, oliko pehmeät rinnat jne. Minua ei olisi voinut vähempää kiinnostaa höpöttää jälkikäteen mitään.

Myös eräs toinen kerta oli, kun olin juonut vähän liikaa viiniä ja exäni aneli, että eräs nainen saa lähteä meidän mukaan. Hän ei koske siihen naiseen, mutta katselee. Jostain syystä suostuin, viinin pehmentämänä. Se nainen alkoi kuitenkin kesken kaiken vinkua, että eikö exäni voi panna häntä. Ihan noilla sanoilla. Minä sanoin, että whatever, sama se mulle ja lähdin suihkuun. En tiedä, tapahtuiko siellä mitään vai ei. Olin varmaan puoli tuntia siellä suihkussa. Sen jälkeen sanoin exälle, että nyt riitti nämä kokeilut. Ero ei johtunut siitä, vaan muista syistä. Hän oli muuten kuulemani mukaan muutama vuosi sitten polyamorisessa suhteessa, jossa 2 naista ja 1 mies. Saattaa olla edelleenkin, ei olla aktiivisesti tekemusissä, niin en tiedä. Eli kyllä se taitaa jostain kieliä jo aiemmin, jos on noita kimppafantasioita.

Vierailija
69/90 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt tuolla tavalla ole kokemusta, että vieras mies. Mutta exällä oli pakkomielle, että hän haluaa katsella, jos olen naisen kanssa. Hänestä se oli kiihottavinta ikinä. Minusta oikeastaan ei, koska en ole bi. Sitä kokeiltiinkin, kun olin 21 v., mutta ei se vaan minusta ole oikein mitään. Siinä ei ole mitään tunnelatausta sitä toista naista kohtaan, niin se on vähän kuin mekaanista suorittamista. Exäni oli sillä tavalla ällö, että hän halusi jälkikäteen myös ruotia yksityiskohtaisesti tilannetta puhumalla ja kiihotti itseään sillä tavalla. Kerro minulle, miltä se tuntui, kun koskit sinne sisälle tai miltä se maistui, oliko pehmeät rinnat jne. Minua ei olisi voinut vähempää kiinnostaa höpöttää jälkikäteen mitään.

Myös eräs toinen kerta oli, kun olin juonut vähän liikaa viiniä ja exäni aneli, että eräs nainen saa lähteä meidän mukaan. Hän ei koske siihen naiseen, mutta katselee. Jostain syystä suostuin, viinin pehment

Eli olitko siis homo suhteessa ex:si kanssa ?

Vierailija
70/90 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten täällä naukuu miehet aisankannattajista niin eikö kannattas olla hiljaa ja panna niitä naisia vaan. Vai mikä teitä siinä häiritsee, omaksiko te ne naiset haluaisitte

Vierailija
71/90 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten täällä naukuu miehet aisankannattajista niin eikö kannattas olla hiljaa ja panna niitä naisia vaan. Vai mikä teitä siinä häiritsee, omaksiko te ne naiset haluaisitte

Omaksi, eikä muille lainattaviksi. Osuit naulan kantaan. 

Vierailija
72/90 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niillä naukujilla ole naisia, ja sekös heitä kiukuttaa.

Vierailija
73/90 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omaksi, eikä muille lainattaviksi. Osuit naulan kantaan. 

No sehän se ärsyttää kun ei naiset pelkän kullin perässä tulekkaan kun pitää olla vähän muutakin parisuhteeseen

Vierailija
74/90 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun vaimo saa tänään kunnon panon kaveriltani. Ovat koko yön kaksistaan kaverini mökillä

Vierailija
75/90 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä vaan niin ihanaa

Vierailija
76/90 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virheajattelun päälähde on omatekoisten machojen väärä kuvitelma, että 'aisurit' ovat piilohomoja. Homous on 'aisureissa' hyvin harvinainen piirre, eikä muuten sekään olisi millään tavalla virheellistä. 

Virheajatus kulkee siis tätä rataa: Kun 'aisuri' haluaa antaa vaimolleen miellyttävän kokemuksen, hän tietysti tarvitsee siihen toisen miehen. Mutta todellisuudessa tämä on epärehellinen jekku, ja hän haluaakin itse miestä, eli on piilohomo. 

Päättely on väärä, mutta siitä sitten johtuvat muut asiaan liittyvät kuvitelmat. 

Täällä on jopa väitetty, että olisin piilohomo, vaikka olen niin umpihetero, että ajatus jälkiliukkaistakin on minulle mahdoton, koska siinä joutuisi toisen miehen sperman kanssa tekemisiin. Siltikin ihan tavalliset heterot tahtovat jälkiliukkaille. Rohkenen taas arvella, että omatekoisista machoistakin osa saattaisi myönteisesti suhtautua jälkiliukkaisiin, jos pääsisivät.

Minä oikeasti rakastan vaimoani niin suunnattomasti, etten tuntisi vähintäkään mustasukkaisuutta, vaikka herrasmies, jolle vaimoni on avannut vittuaan ja herttaillut emätintään supistellen, olisi ihanoittanut vaimoani työntämällä kyrpänsä hänen vittuunsa. 

Machot eivät kerta kaikkiaan ymmärrä sanaa rakkaus samoin kuin muut miehet. Machot ymmärtävät vain omistamisen, mutteivät pyyteetöntä rakkautta vaimoaan kohtaan. Mutta koska heiltä puuttuu kyky tuntea pyyteetöntä rakkautta, he ymmärtävät sanalle rakkaus aivan eri merkityksen..

Piilohomohypoteesi on niin väärä, kuin voi olla, mutta machojen aivot ei pysty ymmärtämään muuta. Toistavat kuvitelmaansa kuin ne, joiden mielestä kuussa ei ole käyty.  Kynis.mi

Vierailija
77/90 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on juurikin näin, kyllä suurin osa aisureista varmaan on heteroita. 

Vierailija
78/90 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos järjen äänestä.

Sitten on vielä toinen kysymys, mistä johtuu omatekoisten machojen kiivastakin kiivaampi halu pilkata kuvitelmiensa mukaisia aisureita. Luulisi, että heille olisi samantekevä, vaikka kuvitelmansa olisi oikeakin. Eihän heille siitä mitään vahinkoakaan koituisi. Syytä riehumiseen ja hampaiden kiristelyyn täytynee etsiä lähinnä machojen itsetunnon kohottamisyrityksestä.  Kynis.mi

Vierailija
79/90 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa ollakin niin että suurin osa näistä machoista jotka haukkuvat aisureita homoiksi onkin itse homoja, hehän haluavat esitellä seisokkiaan vieraalle miehelle mutta rohkeus ei riitä siihen ilman että on nainen mukana koska sehän olisi homoa esitellä pelkästään miehelle.

Vierailija
80/90 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos järjen äänestä.

Sitten on vielä toinen kysymys, mistä johtuu omatekoisten machojen kiivastakin kiivaampi halu pilkata kuvitelmiensa mukaisia aisureita. Luulisi, että heille olisi samantekevä, vaikka kuvitelmansa olisi oikeakin. Eihän heille siitä mitään vahinkoakaan koituisi. Syytä riehumiseen ja hampaiden kiristelyyn täytynee etsiä lähinnä machojen itsetunnon kohottamisyrityksestä.  Kynis.mi

Niin tätä en ymmärrä minäkään. Jos en olisi aisuri vaan macho alpha niin panisin hymyssä suin vaan vinkumatta naisia