Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aisankannatus

Vierailija
20.07.2024 |

Onko kokemuksia että miehenne olis kertonut fantasioivan että vaimo sais vierasta ja yhdessä tuumin. 

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi peräkammareiden Artot ja Tapiot tietävät kaiken parhaiten.

Vierailija
42/90 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nää aisurifiilistelijät saa pillua keneltäkään. Hakevat täältä vaan runkkukamansa. Ja eihän niille edes pillu kelpaa, kun pitää usuttaa vaimo muualle panemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään se, että älyllisesti matalatasoiset ja heikosti kouluja käyneet ovat raivoissaan, kun on puhe vaimon saamasta vieraasta kyrvästä, herättää kysymyksen, MIKSI. En ole havainnut, että joku muu seksiaihe, panisi mielen näin järkkymään. 

Minulla on oma hypoteesini. Raivoajilla on niin suuri epävarmuus itsestään, että yrittävät nostaa itseänsä KOVILLA PUHEILLA ja antaa kuvan machomiehestä, kun muut eivät oikein ota heitä aivan tosissaan. Kynis.mi

Vierailija
44/90 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kutsuu aisuria piilohomoksi, niin sepä vasta saakin raivon ja kauhean puolustelun aikaiseksi. Miksiköhän näin?

Te aisurit olette sellaisia villakoiria, että pahemmasta ei väliä. Siksi ne vaimot käyvätkin muualla nussittavana. Kun kotona ei osata. Ja ennen kaikkea olette itsekkäitä. Kaikki tää airusishitti on teitä itseänne varten. Jos vaimo sitä haluaisi, hän pyytäisi itse sitä.

Vierailija
45/90 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynis ei saa vehjettään edes ylös, jos samassa tilassa ei ole jo seisovaa munaa.

Vierailija
46/90 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana olla munalukossa ja viedä kumppani kaverinsa luokse panemaan. Kiihottavaa mennä hakemaan kun punaposkilla ja hymyssä suin tulee. Kotona sitten vibraa lukon juureen ja kertoo miten panivat kun sitten laukeankin munalukossa. 

Vierailija
47/90 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana olla munalukossa ja viedä kumppani kaverinsa luokse panemaan. Kiihottavaa mennä hakemaan kun punaposkilla ja hymyssä suin tulee. Kotona sitten vibraa lukon juureen ja kertoo miten panivat kun sitten laukeankin munalukossa. 

Todellinen panomies kyseessä.

Onneksi vaimo sai muualla kunnon kyydit!

Vierailija
48/90 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kutsuu aisuria piilohomoksi, niin sepä vasta saakin raivon ja kauhean puolustelun aikaiseksi. Miksiköhän näin?

Te aisurit olette sellaisia villakoiria, että pahemmasta ei väliä. Siksi ne vaimot käyvätkin muualla nussittavana. Kun kotona ei osata. Ja ennen kaikkea olette itsekkäitä. Kaikki tää airusishitti on teitä itseänne varten. Jos vaimo sitä haluaisi, hän pyytäisi itse sitä.

Aisurit ovat sankareita. Ei joka jätkästä ole aisuriksi. Vaatii tahdonvoimaa ja uskallusta olla aisurit. Hatunnosto.

Vierailija
49/90 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aisurit ovat sankareita. Ei joka jätkästä ole aisuriksi. Vaatii tahdonvoimaa ja uskallusta olla aisurit. Hatunnosto.

Luusereita te olette. Paitsi omasta mielestänne, kun sängyn päässä vedätte käteemme, kun vaimojanne pannaan. Eihän teillä edes seiso vaimon kanssa kahdestaan. Samalla kun käsi käy, niin toisella taputtelet itseäsi olkapäälle ja kehut, kuinka hyvät kyydin vaimo saa.

Vierailija
50/90 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luusereita te olette. Paitsi omasta mielestänne, kun sängyn päässä vedätte käteemme, kun vaimojanne pannaan. Eihän teillä edes seiso vaimon kanssa kahdestaan. Samalla kun käsi käy, niin toisella taputtelet itseäsi olkapäälle ja kehut, kuinka hyvät kyydin vaimo saa.

Oletko itse pannu varattua naista

Vierailija
51/90 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se liittyy nyt mihinkään?

Vierailija
52/90 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uskalla panna edes varattua kun pelkää että aisankannattaja lyö turpiin

Vierailija
53/90 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luusereita te olette. Paitsi omasta mielestänne, kun sängyn päässä vedätte käteemme, kun vaimojanne pannaan. Eihän teillä edes seiso vaimon kanssa kahdestaan. Samalla kun käsi käy, niin toisella taputtelet itseäsi olkapäälle ja kehut, kuinka

Olen ja hyvin paninkin. Naisella oli miehenä semmonen vätys, joka ei osannut hommiaan ja vaimon pillu ei oikein miestä kiinnostanut. Oliskohan ollut jonkin asteinen aisuri? Kivaa meillä kyllä oli pitkän aikaa.

Vierailija
54/90 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei teistä ole tappelemaan. Olette semmosia alistujia että housuun lirahtaa, kun teille hiukan kovempaan ääneen jotain huutaa. Olette täysin harmittomia otuksia. Itsekin sen kyllä hyvin tiedät.

Vierailija
55/90 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä kun itsellä on niin pieni ja huono seksissä niin nautin siitä että kumppani käy toisen miehen luona tyydyttämässä itsensä ja saa hyvää seksiä. Olen iloinen että kumppani saa hyvää seksiä ja minäkin saan kotona seksiä aina kun haluan

Vierailija
56/90 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei teistä ole tappelemaan. Olette semmosia alistujia että housuun lirahtaa, kun teille hiukan kovempaan ääneen jotain huutaa. Olette täysin harmittomia otuksia. Itsekin sen kyllä hyvin tiedät.

Näin on, mutta emme otakaan vaimolle sun kaltaisia röyhkeitä huonokäytöksisiä ääliöitä, vaan herrasmiehiä.

Vierailija
57/90 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimojenne pillut valuu kiimalimaa meidän "yökkäreiden" käsissä. Ne haluaa tuntea itsensä halutuksi ja otetuksi. Arvaas vaan, mistä tiedän asian?

Toki itsekin voisit asia kotona hoitaa, mutta kun et pystykään.

Vierailija
58/90 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet naimisissa yli 20 vuotta ja meillä on ihana ja antoisa seksielämä. Rakastamme ja ihailemme toisiamme todella paljon. Nyt kun lapset ovat aikuistuneet ja meillä on paljon enemmän kahdenkeskeistä aikaa niin olemme keskittyneet toisiimme. Mieheni on parin viimeisen vuoden aikana avautunut seksifantasioistaan ja häntä kiihottaa ajatus, että minä olisin toisen miehen kanssa. Hän rakastaa minua niin paljon, että haluisi juuri minun saavan kiihkeä seksiä jonkun nuoremman ja komean miehen kanssa. Se on fantasia, emmekä ole toteuttaneet sitä tai edes vielä suunnitelleet toteuttavamme sitä. Mutta se, että mieheni on avautunut ja paljastanut itsensä minulle, saa minut rakastamaan ja kunnioittamaan häntä entistä enemmän. Hän ei ole todellakaan mikään vässykkä, niin kuin tässä ketjussa joku kiukkuinen mies sanoo, vaan ulkoisestikin hyvin fyysinen ja komea miehekäs mies sekä omaa hyvän itsetunnon, on rauhallinen ja itsevarma. Rakastan häntä mielettömästi. Sitä en tiedä, että toteutammeko jossakin vaiheessa tuon fantasian, aika näyttää, mutta jos hän haluaa olen valmis siihen. 

Vierailija
59/90 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme olleet naimisissa yli 20 vuotta ja meillä on ihana ja antoisa seksielämä. Rakastamme ja ihailemme toisiamme todella paljon. Nyt kun lapset ovat aikuistuneet ja meillä on paljon enemmän kahdenkeskeistä aikaa niin olemme keskittyneet toisiimme. Mieheni on parin viimeisen vuoden aikana avautunut seksifantasioistaan ja häntä kiihottaa ajatus, että minä olisin toisen miehen kanssa. Hän rakastaa minua niin paljon, että haluisi juuri minun saavan kiihkeä seksiä jonkun nuoremman ja komean miehen kanssa. Se on fantasia, emmekä ole toteuttaneet sitä tai edes vielä suunnitelleet toteuttavamme sitä. Mutta se, että mieheni on avautunut ja paljastanut itsensä minulle, saa minut rakastamaan ja kunnioittamaan häntä entistä enemmän. Hän ei ole todellakaan mikään vässykkä, niin kuin tässä ketjussa joku kiukkuinen mies sanoo, vaan ulkoisestikin hyvin fyysinen ja komea miehekäs mies sekä omaa hyvän itsetunnon, on rauhallinen ja itsevarma. Rakastan häntä mielet

Nimenomaan, jos hän haluaa...

Vierailija
60/90 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisar kirjoittaa: Hän rakastaa minua niin paljon, että haluisi juuri minun saavan kiihkeä seksiä jonkun nuoremman ja komean miehen kanssa. jos hän haluaa olen valmis siihen.

Kirjoituksesi ei ollut vain kaunis, vaan myös asiallinen ja levollinen. Puhuit siinä rakkaudesta ja kunnioituksesta miestäsi kohtaan. Olet huomannut, että myös miehesi fantasioiden lähtökohta on rakkaus ja kunnioitus sinua kohtaan.

Nykyaikainen ajattelutapa ei enää salli, että mies pitää vaimoansa omaisuutena, vaan kummankin tulee olla tasavertainen. Se ei voi toteutua molempien vaatiessa toisiltaan, vaan ainoastaan silloin, kun haluaa antaa toiselle kaiken mahdollisen. Se on todellista rakkautta.

Jos mies rakastaa vaimoaan yli kaiken, hänelle nousee mieleen ajatus, kuinka voisi lahjoittaa tälle kaikkein eniten mielihyvää. Eikö se juuri tarkoita, että antaa hänen kokea seksuaalistakin mielihyvää yhtymällä toisen miehen kanssa.

Suloinen vaimoni oma-aloitteellisesti avasi saunassa sievän vittunsa herrasmiehelle, minun sillä hetkellä poissa ollessani. Mies oli katsellut ihanuutta peittelemättä kyrvän keulimista, ja oli ilostunut suunnattomasti.

Vaimoni oli itse kiihottunut miehen ihanoitumisesta niin, että kun taas tapasin hänet puolen tunnin päästä, vain pieni hipaisu hänen vittuunsa aiheutti sellaisen laukeamisen, että sitä ei pysty kuvailemaan sanoin.

Vaikka en itse tehnyt mitään muuta, kuin olin poissa, jotta mies ei joutuisi näyttämään reaktiotaan toisen läsnä ollessa, tunsin että sallimalla vaimoni luonnollisen halun toteutua, olin lahjoittanut hänelle enemmän, kuin millään muulla keinolla oli lahjoitettavissa.

Sukupuolielimien avaamisesta tuli pysyvä tapa. Vaimoni sanoi, että tuntuisi todella oudolta, jos yhtäkkiä ei enää avaisikaan hänelle vittuansa.

Oli ihanoittavaa lukea rajattomasta ja ylipursuvasta rakkaudestanne. Lämpimiä terveisiä teille molemmille!  Kynis.mi