Aisankannatus
Onko kokemuksia että miehenne olis kertonut fantasioivan että vaimo sais vierasta ja yhdessä tuumin.
Kommentit (90)
Edelleen muistelen nautinnolla exän kanssa saatuja kokemuksia.vieraan kanssa yhdessä pantiin naista, otin vieraalta suihin ym. Tyttöystävä nautti kahdesta kullista yhtä aikaa. Itse sytyin älyttömästi kun olimme tyttöystävän kanssa 69 asennossa ja vieras laukesi sisään. Spermat valahtivat minun kasvoille.
Nautiskeltiin kolmestaan koko ilta ja taisi kaikille jäädä hyvä fiilis.
Paitsi sinulle kun hänestä tuli ex.
Ex siitä tuli ihan muista syistä😁
Vierailija kirjoitti:
Onko nykyään mitään lautaa missä cuckold porukkaa olis. Joskus oli se kukkalaatikko.
On facessa.
Kiihottaisi valtavasti. Olen 28v mies jonka suuri haave olisi seurustella nuoremman naisen kanssa, joka laittaisi minut katsomaan joko kalu kädessä tai siveysvyöhön lukittuna, kuinka hän rakastelee itseäni isommin varustetuilla miehillä. Itse saisin välillä vain säälistä. Mitä kauniimpi ja provosoivammin pukeutuva nainen olisi, sen parempi.
Vierailija kirjoitti:
Kiihottaisi valtavasti. Olen 28v mies jonka suuri haave olisi seurustella nuoremman naisen kanssa, joka laittaisi minut katsomaan joko kalu kädessä tai siveysvyöhön lukittuna, kuinka hän rakastelee itseäni isommin varustetuilla miehillä. Itse saisin välillä vain säälistä. Mitä kauniimpi ja provosoivammin pukeutuva nainen olisi, sen parempi.
Toivottavasti haaveesi joskus toteutuu. Erittäin koukuttavaa ja nautinnollista puuhaa aisurointi kieltämättä on.
T. Aisuri 46v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti haaveesi joskus toteutuu. Erittäin koukuttavaa ja nautinnollista puuhaa aisurointi kieltämättä on.
T. Aisuri 46v
Aika munatonta hommaa tuo kyllä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Aisuri 46v
Olisihan se upeaa. Haluaisin naisen aina muistuttavan minua rakastellessa, kuinka hänen rakastajat ovat minua parempia sängyssä. Olisi kiihottavaa kokea liukkaille pääsy ja katsella vierestä kuinka nainen keikistelisi paljastavissa asuissa potentiaalisille vierasehdokkaille. Saisin osallistua kolmen kimppaan ainoastaan siveysvyössä ja naida kaunotartani straponilla turhautuneena.
Miten yksikään itseään kunnioittava nainen haluaisi itselleen tuollaisen vässykän ja luuserin. Ehkä ainoastaan taloudellinen sponssaus voisi tulla kysymykseen.
Vierailija kirjoitti:
Miten yksikään itseään kunnioittava nainen haluaisi itselleen tuollaisen vässykän ja luuserin. Ehkä ainoastaan taloudellinen sponssaus voisi tulla kysymykseen.
Lähes kaikki naiset haluaisivat tuota mutta vain harva saa tilaisuuden toteuttaa tuon ja osa taas ei kykene toteuttamaan vaikka sellaisesta unelmoikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähes kaikki naiset haluaisivat tuota mutta vain harva saa tilaisuuden toteuttaa tuon ja osa taas ei kykene toteuttamaan vaikka sellaisesta unelmoikin.
Älä puhu paskaa!
Cuckold:ssahan mies luottaa vaimoonsa ihan älyttömästi kun antaa jakaa seksin toisen miehen kanssa. Varsinkin jos parisuhteessa missä nainen olisi aktiivisempi mitä mies niin tämähän on täydellinen järjestelmä. Kaikki voittaa
Piilohomoja nää aisurit on. Eivät vaan uskalla kertoa sitä suoraan.
Ensin halutaan vaan katsella. Sitten hiukan autetaan vieras kulli vaimon sisään. Ja sitten lopuksi se kulli onkin omassa suussa ja perseessä. Siitähän tässä pohjimmiltaan vaan on kyse.
Aisuriuden vastustajille ja heidän hypoteeseilleen piilohomoudesta tuli tässä keskustelussa täysi tyrmäys. Eivät kerta kaikkiaan voi käsittää, että mies voi RAKASTAA vaimoaan niin paljon, ettei MIKÄÄN ole häneltä kielletty.
Vastustavat suunsoittajat katsovat asioita vain kuviteltujen OIKEUKSIEN ja naisen YLÄPUOLELLA olevan MIESILJETYKSEN näkökulmasta. Ajatus tasa-arvosta on heille täysin vieras. Kynis.mi
Vierailija kirjoitti:
Aisuriuden vastustajille ja heidän hypoteeseilleen piilohomoudesta tuli tässä keskustelussa täysi tyrmäys. Eivät kerta kaikkiaan voi käsittää, että mies voi RAKASTAA vaimoaan niin paljon, ettei MIKÄÄN ole häneltä kielletty.
Vastustavat suunsoittajat katsovat asioita vain kuviteltujen OIKEUKSIEN ja naisen YLÄPUOLELLA olevan MIESILJETYKSEN näkökulmasta. Ajatus tasa-arvosta on heille täysin vieras. Kynis.mi
Ole piilohomo hiljaa.
Koska olet muuten viimeeksi itse nainut vaimollesi orkun? Vai onko vaimoa laisinkaan?
Käytin vastustajista sanaa 'suunsoittaja', koska kommenteissaan paistaa matala sivistystaso läpi kuin Naantalin aurinko. Kynis.mi
Vierailija kirjoitti:
Käytin vastustajista sanaa 'suunsoittaja', koska kommenteissaan paistaa matala sivistystaso läpi kuin Naantalin aurinko. Kynis.mi
Käytin aisureista sanaa piilohomo, koska kullinhimo paistaa läpi kuin Naantalin aurinko.
Lisäksi ette uskalla kertoa sitä suoraan vaimoillenne. Ne voisi vaikka potkia teidät pihalle sen takia.
Eipä muuta kuin aurinkoisia kullinimemishetkiä. Aisureille ja heidän vaimoilleen.
Aisureiden omasta mielestään tää aisankannatus on aivan normaalia toimintaa. Harvoin hullu tajuaa olevansa hullu. Pitää usein itseään nerona.
On. Vaimo lähti vieraan matkaan.