Vältän menemästä samaan kassa jonoon yli 50v. perään koska ne maksaa aina jollain pikku kolikoilla
Ja tämähän sit kestää. Normi pankki kortti olisi varmaan toimivin tuon ikäisille...
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Ne yli 50-vuotiaat on myös rasittavia yhdyssanojen kyttääjiä....
Samanlainen yhdyssana-kyttäääjä täällä.
-Nelikymppinen kassajonossa kolikkoineen...
Vierailija kirjoitti:
Muorit ja vaarit tyhjentävät sen p*rkeleen kolikkopussinsa hihnalle. Siinä sitten odotat puoli päivää, että hilut saadaan laskettua. 🤬😞
Se tuskin on asiakkaan vika, jos nuori myyjä on taidoton. Olin poikani kanssa jumbossa cittarissa kassalla (poika 20v), ja menin pojan jälkeen kassalle. Ostin lähdevesipullon ja pastilliaskin. Ne maksoi jotain vähän yli kolme euroa. Olin laskenut jonossa jo valmiiksi tasarahan käteeni. Siis voi ihme, miten sellainen pieni määrä kolikoita veikin aikaa siltä kassalta laskea. Ei ollut todellista edes. Kyllä siinä alkoi vähän molempien suunpielet nykimään ylöspäin tahtomattaan. Siis se vei ihan oikeasti tosi kauan.
Vierailija kirjoitti:
Monesti käy kyllä niin että se kortti ei tai sovellus ei toimi ja sitte odotellaan... Käteisellä maksu olis jo hoidettu.
Ei minulla ole käynyt 30 vuoteen kuin varmaan kerran. Aina höpötetään että kun ei toimi, Kyllä ne vaan toimii todella hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vanhoille ihmisille tulee usein yllätyksenä, että ostokset täytyy maksaa. Sitä maksuvälinettä kun aletaan yleensä etsiä vasta sitten, kun myyjä on jo ilmoittanut loppusumman.
Ja nuorelta aikuiselta kun pyytää paperiin allekirjoitusta niin se kirjoittaa nimensä tikkukirjaimilla kun ei muuta osaa! 😅
Ei saa sanoa v i t u n a p p i. Lähti heti krphen.
Vierailija kirjoitti:
Katos vaan, booomerit rupesi pätemään...
Ap ja sinä myös olette itse varmaan vasta potkuhousuista päässeitä..
20 vuotiaana 30kymppiset oli mielestäni rasittavia kalkkiksia.
AP. Miksi käytät sanaa, aina kolikoilla. Täällä 77-vuotias, joka maksaa AINA kortilla.
Kassa jono on pitkä, pankki kortti on maksuväline jota käytetään ruoka kaupassa
Vierailija kirjoitti:
Muorit ja vaarit tyhjentävät sen p*rkeleen kolikkopussinsa hihnalle. Siinä sitten odotat puoli päivää, että hilut saadaan laskettua. 🤬😞
mutta kassahenkilö on tyytyväinen kun saa vaihtorahaa, kolikoita. Ei tarvi sitten kysellä asiakkailta 'löytyykö se ja se kolikko' kun seteleillä maksaa
Olen käyttänyt korttia vuodesta 1989.
Vierailija kirjoitti:
Älä yleistä. Itsellä ei ole ollut käytössä vuosiin hiluja eikä myöskään seteleitä. Kotona kyllä on käteistä, jos joskus sattuu tarvitsemaan.
- n68v -
Kysytkö kassalle jonottavalta, minkä ikäinen hän on? Jos on 49v niin se ei haittaa.
Sain tästä ketjusta idean lähteä nostamaan automaatista käteistä. Mitä jos tulee palvelunestohyökkäyksiä eikä kortit taaskaan toimi. Ajattelin nostaa varalle käteiskassan.
Sitten ostan vielä kolikkokukkaron. Sieltä makselen pienet ostokset.
Vierailija kirjoitti:
Olen 59 ja käyttänyt pelkästään kortteja vuodesta 2001. Enkä ole kenenkään muori tai vaari.
Pikkukersat ja narkit maksavat kolikoilla sekä mielenterveysongelmaiset, joiden fyffe on käteisenä patjan alla.
Vierailija kirjoitti:
Kassa jono on pitkä, pankki kortti on maksuväline jota käytetään ruoka kaupassa
Ja kaikki nuo kuuluisi kirjoittaa yhteen, mäntti. Maksuväline meni ilm. vahingossa oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivotaan ettei sinusta tule koskaan vanhaa.
Vanhuus ei välttämättä tarkoita, että muuttuu idiootiksi.
Eikä nuoruus takaa älykkyyttä, kuten nähdään ap:sta.
Vierailija kirjoitti:
Älä huoli. Mä käytän itsepalvelukassaa. Se on nopeampaa.
54v.
Samoin. Ei ole kessu- ja kaljaväkeä ja kortittomia siinä jonossa sähläämässä.
59 v.
Toivotaan ettei sinusta tule koskaan vanhaa.