Vältän menemästä samaan kassa jonoon yli 50v. perään koska ne maksaa aina jollain pikku kolikoilla
Ja tämähän sit kestää. Normi pankki kortti olisi varmaan toimivin tuon ikäisille...
Kommentit (98)
En mene kenenkään perään kassajonossa, pidän hieman välimatkaa🤣
Muorit ja vaarit tyhjentävät sen p*rkeleen kolikkopussinsa hihnalle. Siinä sitten odotat puoli päivää, että hilut saadaan laskettua. 🤬😞
Mä meen vaan silloin ku haluun elää vaarallisesti ja ottaa riskin. Ja odotas kun kolikoiden laskemisen jälkeen kysytään bonuskorttia ja sitä sitten aletaan etsimään :)
Älä huoli. Mä käytän itsepalvelukassaa. Se on nopeampaa.
54v.
Minä taas välttelen nuoria jotka yrittää maksaa kännykällä. Se sovelluksen haku ja oikean saajan löytäminen kestää tuskastuttavan kauan
R-kioskillakin oli itsepalvelukassa.
Vierailija kirjoitti:
Ne yli 50-vuotiaat on myös rasittavia yhdyssanojen kyttääjiä....
En ole. Ei kiinnosta toisten tekstit. 😁
64-vuotias olen ja viimeiset 30 vuotta käyttänyt korttia. Hyvä kun enää edes muistan, että seteleitä ja kolikoita on olemassa. Minun takana tulevan ei tarvitse pelätä, kauanko menee ostosten maksamisessa.
Monesti käy kyllä niin että se kortti ei tai sovellus ei toimi ja sitte odotellaan... Käteisellä maksu olis jo hoidettu.
Vierailija kirjoitti:
Ja sit tarkistetaan 10 eri lottoa
Mä katson sen netistä puhelimella. 👍
54v.
Vanhoille ihmisille tulee usein yllätyksenä, että ostokset täytyy maksaa. Sitä maksuvälinettä kun aletaan yleensä etsiä vasta sitten, kun myyjä on jo ilmoittanut loppusumman.
Ap, voit pysyä poissa niin minä saan laskea kolikkoni rauhassa.
Harva vanhempi ihminen käyttää täällä käteistä.
Olen kovakuntoinen seitenkymppinen muija, maksan kortilla ja olen helvetin nopea käänteissäni.
Yli 80 v. vanhempani eivät käytä käteistä, jos vaan kortti kelpaa.
Vältän kassajonoja ja käytän itsepalvelukassoja. N50+
Olen käyttänyt korttia ja tietotekniikkaa ennen kuin sä olet edes syntynyt.
Vierailija kirjoitti:
Kuuluu yleissivistykseen osata ne.