Onko normaalia että viisikymppisenä jaksaa olla päivässä virkeä muutaman tunnin?
Iltapäivästä alkaen on ihan hyytynyt koko loppupäivän. Vai onko minulla joku sairaus?
Kommentit (71)
Toivottavasti.
T. Aina väsynyt nelikymppinen
Ei tuo kyllä normaalia ole. Onko ruokavalio kunnossa? Elämäntavat kunnossa? Raitista ilmaa ja liikuntaa riittävästi?
Mä oon 28 ja sama homma. Yhden asian jaksaa tehdä ja sitten lepotauko, jne.
En tiedä. Mäkin ole koko ajan väsynyt. Virkistyykö tästä enää joskus? Jos kuvitellaan, että toi väsymys on vaikka vaihtarioire.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo kyllä normaalia ole. Onko ruokavalio kunnossa? Elämäntavat kunnossa? Raitista ilmaa ja liikuntaa riittävästi?
No aamupäivän aina ulkoilen ja liikun, kun silloin olen virkeä. Sitten lounaan jälkeen alkaakin väsyttää aina.
Oletko nainen? Esivaihdevuosien ja vaihdevuosien yleisimpiä oireita on väsymys. Siihen auttaa hormonikorvaushoito. Usein esivaihdevuosien aikana vuodot runsastuvat. Onko sinulla vielä menkat ja miten runsaat? Syötkö rautaa? Mikä on hemoglobiini ja ferritiini? Alhainen ferritiini oireilee väsymyksenä.
Olen nainen. Hemoglobiini on hyvä.
Ei se iästä johdu vasn jostain muusta.
Uniapnea testeihin. Yleinen suomalaisilla
Mulla on otettu testit, oon käynyt 10x lääkärissä. Syön runsaasti kasviksia, liikun minkä voin. Estrogeeni ei auta.
N40
Vierailija kirjoitti:
Uniapnea testeihin. Yleinen suomalaisilla
Komppaan!
Vierailija kirjoitti:
Mulla on otettu testit, oon käynyt 10x lääkärissä. Syön runsaasti kasviksia, liikun minkä voin. Estrogeeni ei auta.
N40
Onko annostus riittävä?
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen. Hemoglobiini on hyvä.
Hemoglobiini voi olla hyvä, vaikka varastorauta olisi alhainen.
Täällä sama. On vähän masentavaa.