Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, olisitko muka tyytyväisempi jos olisit yksin baarissa ja kukaan ei huomaisikaan sinua ?

Vierailija
19.07.2024 |

Sen sijaan, että joku känninen vähän puristaa perseestä tai mitä ehdottelua se hesarin pirkko olikaan saanut osakseen.

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä sitten en ikinä lakkaa ihmettelemästä tuota miesten omahyväisyyttä  ja kuvitelmaa omasta erinomaisuudestaan!

Kuvitellaan että humalainen sössö nakkisormineen pyrkimässä iholle on naiselle ylin onnen täyttymys!

Että vielä tyytyväinen! 

Olisi niin mukava käydä siellä baarissakin jos sieltä löytyisi henkisesti miehen tasolle kasvaneita, ei  finnisen teinin tasolle jääneitä urpoja. 

Kuka hemmetti haluaa kenenkään tuollaisen käyvän kiinni? Hullu pitää olla. 

Käyn joskus baarissa, yksinkin, mutta minuun ei kosketa eikä minulle tulla oksentamaan törkyä. Osaan pitää puoleni. En pelkää yhtään puolustautua ja olen sen tehnytkin. Sama se tykätäänkö siitä vai ei.Kysytäänkö minulta tykkäänkö siiitä että nämä änkeää lähelle?

Itse en lakkaa ihmettelemästä miten nämä ovat nyt niitä

Kaikkia ongelmia on syytä hoitaa. Ei se mene niin, että esim. koska hylättyjä kissoja on enemmän kuin hylättyjä koiria, hylättyjen koirien ongelmia ei tarvitse hoitaa.

Vierailija
102/105 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lesbo ja jokaisen seksikumppanini olen iskenyt ns. tavallisesta baarista.

Kuinka monta hutia on sattunut kohdalle eli nainen on umpihetero? Miltä heteronaisista on mahtanut tuntua lesbon iskuyritys?

Pointti on tulossa.

Katse. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon ei ja älä koske, mutta se ei mene perille -ketjusta lyhyesti koottuna miesten selitykset miksi naisia saa aina ja joka paikassa ahdistella ja rais kata:

- Jos nainen pukeutuu kauniisti, tai mekkoon tai kaikkien pahinta, punaiseen mekkoon. Silloin on huo ra.

- Jos menee baariin, niin se tarkoittaa että kuka tahansa saa ahdistella. Sinne mennään vain sitä varten, että on vapaata riistaa miehille, jotka eivät mitenkään voi hillitä itseään.

- Jos nainen katsoo mieheen päin tai hyvänen aika jos uskaltaa puhua jotakin.

- Ja kun muut selitykset loppuu, niin on äitien vika kun ovat kasvattaneet niin huonosti nämä pojat/miehet, ettei heillä voi mitenkään olla vastuuta mistään.

- Ai niin, ja kukaan kantasuomalainen mies ei ikinä koskaan ole ahdistellut tai r*iskannut naisia, ne on aina niitä muita.

Vieläkö joku ihmettelee miksi nainen mieluummin kohtaa metsässä karhun kuin miehen?

Vierailija
104/105 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yökerhossa nainen haki tanssimaan ja puristeli minua perseestä. Piti tiukasti kiinni ja sanoi että villapaitani tuntuu hyvältä ja sitten se suuteli minua. Pian oltiin jo taxissa ja naisen luona panemassa. Tuollaisia naisia harvoin tapaa jotka ottaa miehen eikä kysele.

Mitä olisit tykännyt, jos naisella olisi ollut ikää 50+ ja yhtä paljon ylipainoa?

Vierailija
105/105 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kumma yleistys, että olisi otettava kaikki huomio iloiten vastaan, vaikka se olisi pökäle tarjottimella. IHANAA KIITOS KIITOS KIITOS. Jokaisella kuuluisi olla oikeus koskemattomuuteen. Tilanne ei ole mitenkään mairitteleva, jos joutuu elämään elämäänsä niin, ettei voi olla varma, saako olla rauhassa. Kun aina voi jollakulla tulla mieleen että HEI TOLLA ON KIVAT MUODOT MINÄPÄ KOSKEN SITÄ.

Minä en ole edes koskaan ollut mikään missikaunotar, ja silti olen kyllä saanut osakseni jos minkälaista kohtelua, pyytämättä. Jonkun mielestä on oiketettua kokeilla hameen alta että onko mulla alushousuja?? Vähän nipistää. Taputtaa. Pyyhkäistä. Painautua.

Joku koitti tuoda esiin että no jos homomies puristelisi miestä. Oli liian kauana ulisijan mielestä, kun ei käy "sellaisissa paikoissa". No mitä jos se olisikin vaikka työkaveri? Tässä skenaariossa, monien arjessa, uhri ei tiedä mikä toinen on, ja ns hyökkääjää ei kiinnosta tipan tippaa mikä sen uhrin tilanne on. Et hei saakaan töissä palkankorotusta, mutta pomo puristelee sua pyllystä hississä. Älä nyt oo tommonen. Uimahallin suihkussa ei kannata hei sulkea silmiä, selkeesti esittelit itseäsi muutenkin. Pimeällä ei kannata kävellä yksin, sun farkut on liian seksikkäät jonkun mielestä. Se on sua fyysisesti paljon isompi. 

Kellään ei tässä maailmassa ole mitään velvollisuuksia antaa tahi saada toisilta. Mutta kaikilla on oikeus olla ja elää. Se on surullista, ettei kaikki löydä itselleen seuraa ja rakkautta, edes semmosta romantiikkaa, huomiota, mutta ei se nyt hittovie oikeuta vetämään mutkia suoriksi! Minä voin haluta joskus näyttää seksikkäältä, mutta siinä ei ole mitään, EI MITÄÄN, tarkoitusta sille, että joku tuntematon koskisi minuun. 

N32