Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, olisitko muka tyytyväisempi jos olisit yksin baarissa ja kukaan ei huomaisikaan sinua ?

Vierailija
19.07.2024 |

Sen sijaan, että joku känninen vähän puristaa perseestä tai mitä ehdottelua se hesarin pirkko olikaan saanut osakseen.

Kommentit (105)

Vierailija
81/105 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun kertoo kourimisen jälkeen ettei ole kyseisestä miehestä kiinnostunut niin sen jälkeen tulee: oletsä joku vi*un lesbo vai? Ovat siis muutoinkin huonosti käyttäytyviä. 

Läksiäisiksi toki myös huoritellaan. Tai haukutaan pihtariksi. Tai molempia.

"Pihtarihuora" on kyllä yksi hienoimmista haukkumanimistä. Miesten logiikkaa parhaimmillaan. 

Vierailija
82/105 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysypä itseltäsi. Lähtisitkö baariin, jos tietäisit, että joka ilta useampi homomies käy käsiksi sinuun, puristelee, vihjailee, eikä usko, kun sanot ei. 

Miehet on vaan tyytyväsiä jos naiset osoittaa kinnostusta. Homobaareissa en pyöri. Kiitos kysymästä.

Mutta homot pyörii kaikissa baareissa. Ei joka kaupungissa edes ole heille omaa baaria. 

Sure. Tavallisen baarin vaan olettaisi olevan ihan heterobaari kun taas ne homojutut on teemabaareja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/105 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin olisin. Saisin elinikäiset traumat, jos joku puristaisi minua perseestä tahtomattani.

Mies oletettu/odotettu/viimeksi kun jalkovälin tarkastin niin penis siellä oli. Ikuisesti muistan ne kaksi perseen puristelua. Toinen oli naispuolinen, enkä sitäkään ihan hyväällä muistele, mutta se toinen kerta, kun mies puristeli, jäi vielä ikävämmin mieleen.

Vierailija
84/105 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysypä itseltäsi. Lähtisitkö baariin, jos tietäisit, että joka ilta useampi homomies käy käsiksi sinuun, puristelee, vihjailee, eikä usko, kun sanot ei. 

Miehet on vaan tyytyväsiä jos naiset osoittaa kinnostusta. Homobaareissa en pyöri. Kiitos kysymästä.

No ei kyllä ole ollut tyytyväisiä ne kaverit, joihin joku puuma on iskenyt silmänsä. Tai se joka erehtyi perse paljaana festareille, ja sai kokea kännisten naisten ahdistelua. Tai se, jota joku homomies yritti iskeä ja lääppiä ihan tavallisessa yökerhossa. 

Homomies yritti iskeä minua shakkipelin varjolla pubissa. Muutaman siirron jälkeen alkoi hivellä reittäni. Totesin, että liikuta nyt vain omaa nappulaasi. Ei tuo kokemus minusta homofoobikkoa tehnyt.

Vierailija
85/105 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin olisin. Saisin elinikäiset traumat, jos joku puristaisi minua perseestä tahtomattani.

Elinikäiset traumat siitä, että joku puristaa perseestä? Jotain suhteellisuudentajua nyt hei.

No ne onkin naisia.

Eli sinä et kärsisi yhtään, jos joutuisit usein homomiesten kourimaksi. Ikinä et tietäisi, missä seuraava käy haaroihin?

Sanoinhan etten pyöri homobaareissa.

Mutta homot pyörii heterobaareissa(kin). 

Vierailija
86/105 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun kertoo kourimisen jälkeen ettei ole kyseisestä miehestä kiinnostunut niin sen jälkeen tulee: oletsä joku vi*un lesbo vai? Ovat siis muutoinkin huonosti käyttäytyviä. 

"Pihtarihuora" on kyllä yksi hienoimmista haukkumanimistä. Miesten logiikkaa parhaimmillaan. 

Logiikka on, että pihtaamalla saa varakkaamman miehen, jonka hjortaksi suostuu.

Vierailija
87/105 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei ole vielä oivaltanut, että huomion osoittamiseen naiselle on muita keinoja kuin kouriminen?

Aloituksessa ei suoraan väitetty, että ahdistelu on huomiota. Huomio on huomiota ja ahdistelu ahdistelua.

Vierailija
88/105 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sitten en ikinä lakkaa ihmettelemästä tuota miesten omahyväisyyttä  ja kuvitelmaa omasta erinomaisuudestaan!

Kuvitellaan että humalainen sössö nakkisormineen pyrkimässä iholle on naiselle ylin onnen täyttymys!

Että vielä tyytyväinen! 

Olisi niin mukava käydä siellä baarissakin jos sieltä löytyisi henkisesti miehen tasolle kasvaneita, ei  finnisen teinin tasolle jääneitä urpoja. 

Kuka hemmetti haluaa kenenkään tuollaisen käyvän kiinni? Hullu pitää olla. 

Käyn joskus baarissa, yksinkin, mutta minuun ei kosketa eikä minulle tulla oksentamaan törkyä. Osaan pitää puoleni. En pelkää yhtään puolustautua ja olen sen tehnytkin. Sama se tykätäänkö siitä vai ei.Kysytäänkö minulta tykkäänkö siiitä että nämä änkeää lähelle?

Vierailija
89/105 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elinikäiset traumat siitä, että joku puristaa perseestä? Jotain suhteellisuudentajua nyt hei.

No ne onkin naisia.

Eli sinä et kärsisi yhtään, jos joutuisit usein homomiesten kourimaksi. Ikinä et tietäisi, missä seuraava käy haaroihin?

Sanoinhan etten pyöri homobaareissa.

Mutta naisia ahdistellaan ihan missä vaan. Ei tarvitse olla missään ahdistelubaarissa. 

Vierailija
90/105 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lesbo ja jokaisen seksikumppanini olen iskenyt ns. tavallisesta baarista.

Vierailija
91/105 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta homot pyörii kaikissa baareissa. Ei joka kaupungissa edes ole heille omaa baaria. 

Sure. Tavallisen baarin vaan olettaisi olevan ihan heterobaari kun taas ne homojutut on teemabaareja.

Heterobaari ei tarkoita, että nainen haluaisi ketä tahansa miestä. 

Vierailija
92/105 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies oletettu/odotettu/viimeksi kun jalkovälin tarkastin niin penis siellä oli. Ikuisesti muistan ne kaksi perseen puristelua. Toinen oli naispuolinen, enkä sitäkään ihan hyväällä muistele, mutta se toinen kerta, kun mies puristeli, jäi vielä ikävämmin mieleen.

Girlyman on sinulle sopiva titteli.

Vierailija
93/105 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sitten en ikinä lakkaa ihmettelemästä tuota miesten omahyväisyyttä  ja kuvitelmaa omasta erinomaisuudestaan!

Kuvitellaan että humalainen sössö nakkisormineen pyrkimässä iholle on naiselle ylin onnen täyttymys!

Että vielä tyytyväinen! 

Olisi niin mukava käydä siellä baarissakin jos sieltä löytyisi henkisesti miehen tasolle kasvaneita, ei  finnisen teinin tasolle jääneitä urpoja. 

Kuka hemmetti haluaa kenenkään tuollaisen käyvän kiinni? Hullu pitää olla. 

Käyn joskus baarissa, yksinkin, mutta minuun ei kosketa eikä minulle tulla oksentamaan törkyä. Osaan pitää puoleni. En pelkää yhtään puolustautua ja olen sen tehnytkin. Sama se tykätäänkö siitä vai ei.Kysytäänkö minulta tykkäänkö siiitä että nämä änkeää lähelle?

Itse en lakkaa ihmettelemästä miten nämä ovat nyt niitä suuria yhteiskunnallisia ongelma joihin juuri naiset näköjään keskittyy.

Vierailija
94/105 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lesbo ja jokaisen seksikumppanini olen iskenyt ns. tavallisesta baarista.

Kuinka monta hutia on sattunut kohdalle eli nainen on umpihetero? Miltä heteronaisista on mahtanut tuntua lesbon iskuyritys?

Pointti on tulossa.

Vierailija
95/105 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yökerhossa nainen haki tanssimaan ja puristeli minua perseestä. Piti tiukasti kiinni ja sanoi että villapaitani tuntuu hyvältä ja sitten se suuteli minua. Pian oltiin jo taxissa ja naisen luona panemassa. Tuollaisia naisia harvoin tapaa jotka ottaa miehen eikä kysele.

Vierailija
96/105 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menen vaikka työpäivän jälkeen kaljalle niin aivan varmasti haluan sen mielummin nauttia rauhassa. Etenkin jos vaihtoehtona on joku sössöttäjä lähestymässä. Jos köy iholle niin kerron että ellei osaa muuttua naiseksi niin poistu. 

Vierailija
97/105 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yökerhossa nainen haki tanssimaan ja puristeli minua perseestä. Piti tiukasti kiinni ja sanoi että villapaitani tuntuu hyvältä ja sitten se suuteli minua. Pian oltiin jo taxissa ja naisen luona panemassa. Tuollaisia naisia harvoin tapaa jotka ottaa miehen eikä kysele.

Respektiä naiselle. Tuollaiset naiset, jotka ovat suorasukaisia on niin harvassa nykyään. Kaikki on siirtynyt nettiin.

Vierailija
98/105 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttu on siinä, että siinä on sellainen jännä välimuoto perseen puristamisen ja yksin olemisen välillä. Jos menisin yksin baariin, etsisin seuraa ja minuun koskettaisiin ilman lupaa ja ilman puhumista niin huutaisin älä koske ja koskijasta pysyisin kaukana loppuillan. 

Sen sijaan toivoisin, että joku mukava mies tulisi juttelemaan tai vaikka pyytäisi tanssimaan. En kyllä käy koskaan yksin baareissa, koska minulla on jo mies, mutta ei kai tuo hyökkäys voi toimia kovin hyvin iskemisenä? Enkä usko että mies joka puristaa ohikulkevaa tuntematonta haluaa mitään muuta kuin koskettaa/kouria luvatta ja loukata. Se ei ole mikään huomionosoitus eikä todellakaan toivottu.

Vierailija
99/105 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Normaalisti minuun kohdistuu aivan liikaa huomiota ja jos olen yksin julkisella paikalla, olen sitä ihan siksi että vttu haluan olla.

Sinä et luonnollisesti pysty sitä kuvittelemaan kun olet  vain näkymätön, ruma, typerä mies.

Vierailija
100/105 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Logiikka on, että pihtaamalla saa varakkaamman miehen, jonka hjortaksi suostuu.

Kumma juttu. Sitten sun kuuluis olla planeetan rikkaimman naisen hjorttopoju, vaan etpä ole.