Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, olisitko muka tyytyväisempi jos olisit yksin baarissa ja kukaan ei huomaisikaan sinua ?

Vierailija
19.07.2024 |

Sen sijaan, että joku känninen vähän puristaa perseestä tai mitä ehdottelua se hesarin pirkko olikaan saanut osakseen.

Kommentit (105)

Vierailija
41/105 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka suuri osa puristelijoista ei ollut kantasuomalaisia?

Kaikki puristelijat ovat kantiksia. Ulkkarimiehet osaavat jutella ja flirttailla. Suomi-idiootit tulevat suoraan kiinni perusukseen tai jopa rintoihin.

Luit varmaan eri jutun tai keksit tuon faktan ihan omasta päästäsi?

Luin jutun, ymmärsin, että miesten etnisyydestä siinä ei juurikaan puhuttu ja oma kokemus kertoo sen, että naisia kouritaan aivan järjettömän paljon baareissa ja yökerhoissa. Myös minua on kourittu ihan urakalla, kunnes alkoi olla ikää riittävästi. Kaikki suoraan kourimaan alkaneet ovat omalla kohdallani olleet suomalaisia kantiksia. P.S. Jouduin opettelemaan äärimmäisen ilkeäksi ja jopa lyömään näiden samojen mul**ujen takia

Vierailija
42/105 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omassa nuoruudessani, kun olin hoikka isorintainen tyttö, tuntui, että about 50% kantasuomalaisista pojista oli valmis ahdistelemaan tilaisuuden tullen. Ei ollut ulkkareita silloin. 

Miehet ovat uskomattoman röyhkeitä, kun kuvittelevat, että heillä on jokin oikeus tuntemattoman naisen kehoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/105 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pippurisumute jonka avomieheni on minulle ostanut.  Ja käytän sitä jos tarve vaatii. En epäröi.

Vielä en ole tarvinnut mutta mukana se on  aina.

Ja kyllä; voin käytdä baarissa yksin vaikka yhdessä asutaankin ja ollaan asuttu 9 vuotta.  En ole baareissa notkuja enkä käy siellä ketään iskemässä,  mutta juttelen kyllä mielelläni ja tutustun ihmisiin jotka osaavat käyttäytyä.  Joskus siellä baarissakin.

Vierailija
44/105 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki puristelijat ovat kantiksia. Ulkkarimiehet osaavat jutella ja flirttailla. Suomi-idiootit tulevat suoraan kiinni perusukseen tai jopa rintoihin.

Kyllä jutun perusteella jäi tuollainen mielikuva, että 99% puristelijoista on kantiksia.

Vierailija
45/105 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä saa mitään huomiota baarissa paitsi jos paikalla on jokin itsensä kolmen promillen humalaan juonut ja se änkeää päälle nyrkein.

Vierailija
46/105 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä puristelin kännissä miehiä pepusta, eivät tykänneet. Miksi? Kun se kerta on ok toisinpäin. 

Saitteko oikein jutun lehteen?

Vierailija
47/105 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jutun perusteella jäi tuollainen mielikuva, että 99% puristelijoista on kantiksia.

Näin se kyllä on omankin kokemukseni perusteella. Ulkomaalaiset voivat kyllä tulla juttelemaan, mutta kourijat ovat aina tukevassa humalassa olevia kantiksia. 

Vierailija
48/105 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyytyväisempi kuin mitä? Noinhan se on aina mennytkin, että baarissa saa olla yksin kuin orpo piru alimmassa helvetissä eikä kukaan tule juttelemaan tai ota kontaktia ja sitten kun itse alkaa juttusille niin toinen joko nostaa sen verran katsetta tuopistaan että katsoo nokkavarttaan pitkin kuin halpaa makkaraa, kääntää selän tai kertoo olevansa varattu..

Vierailija
49/105 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset menevät baariin hakemaan huomiota. Ja sitten voi olla omg oon nii kaunis et mua ahdistellaan.

Mitä helvettiä. Mä meen baariin humaltumaan, puhumaan paskaa ystävien kanssa ja laulamaan karaokea. Monesti sanon kavereille jo ennen baariin menoa, että ei sitten mielellään oteta ketään miehiä juttelemaan samaan pöytään. 

Ko. nainen oli siis baarissa yksin.

Vierailija
50/105 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysypä itseltäsi. Lähtisitkö baariin, jos tietäisit, että joka ilta useampi homomies käy käsiksi sinuun, puristelee, vihjailee, eikä usko, kun sanot ei. 

Miehet on vaan tyytyväsiä jos naiset osoittaa kinnostusta. Homobaareissa en pyöri. Kiitos kysymästä.

Mitäs jos kiinnostusta osoittaakin 30v vanhemmat miehen mielestä rumat naiset?

Ei saisi yhtään palstatilaa maan päälehdessä.

Vierailija
51/105 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysypä itseltäsi. Lähtisitkö baariin, jos tietäisit, että joka ilta useampi homomies käy käsiksi sinuun, puristelee, vihjailee, eikä usko, kun sanot ei. 

Eihän sitä voi tuolleen verrata jos ei satu olemaan homo.

Tietysti lähtisin jos naiset kävisivät käsiksi. Kunhan eivät ole mitään kovin rumia haahkoja.

Vierailija
52/105 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallisia yhtäläisyysmerkkejä miehet laittavat huomion ja kourimisen välille. Ne eivät ole sama asia. Voit hyvin mennä juttelemaan kauniille naiselle baarissa. Jos hän ei ole kiinnostunut, älä jää vonkaamaan, äläkä ala haukkumaan. Koskea saat vasta, kun nainen on osoittanut kiinnostuksensa fyysistä koskettelua kohtaan.

Käsittele sitten vaihtoehtoina.

Vierailija
53/105 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on vaan tyytyväsiä jos naiset osoittaa kinnostusta. Homobaareissa en pyöri. Kiitos kysymästä.

Miksi se ahdistaisikaan kun itseä huomattavasti fyysisesti heiveröisempi henkilö jota ei ole mitään syytä pelätä tulee osoittamaan huomiota. Mutta kuvittele nyt itseäsi 30% enemmän lihasmassaa omaava henkilö joka ällöttää sinua puristelemaan itseäsi perseestä. Onko kivaa?

Vierailija
54/105 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyytyväisempi kuin mitä? Noinhan se on aina mennytkin, että baarissa saa olla yksin kuin orpo piru alimmassa helvetissä eikä kukaan tule juttelemaan tai ota kontaktia ja sitten kun itse alkaa juttusille niin toinen joko nostaa sen verran katsetta tuopistaan että katsoo nokkavarttaan pitkin kuin halpaa makkaraa, kääntää selän tai kertoo olevansa varattu..

Baari on Tinder livenä.

Vierailija
55/105 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se kyllä on omankin kokemukseni perusteella. Ulkomaalaiset voivat kyllä tulla juttelemaan, mutta kourijat ovat aina tukevassa humalassa olevia kantiksia. 

Juuri näin. Ne ovat kantismiehiä, jotka istuvat puujumalina alkuillan vetäen viinaa naamariin ilman, että juttelisivat naisten kanssa tai pitäisivät silmäpeliä, kuten ulkkarit. Loppuillasta tullaan sitten naisen ljuo, kouraistaan kaksin käsin takapuolesta ja tuupitaan sepalusta naisen pyllyyn väkisin, jotkut käyvät vielä rintoihinkin kiinni. Takaapäin. varoittamatta, röyhkeästi ja törkeästi. Olen vetänyt nyrkillä tai kaatanut tuopin kourijaääliön päälle.

Vierailija
56/105 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OK. Kysytty ja vastattu.

Vierailija
57/105 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti lähtisin jos naiset kävisivät käsiksi. Kunhan eivät ole mitään kovin rumia haahkoja.

Perseenpuristelijamiehet ovat enimmäkseen juuri rumia haahkoja. 

Vierailija
58/105 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mutta kun naisia ahdistelevat näille vastenmieliset ihmiset. Siksi se vertautuu kohdallasi homoihin, ei naisiin. Eli vastaa kysymykseen. Haluaisitko, että miehet ahdistelisivat sinua? Et. Eivätkä naisetkaan halua. 

Vierailija
59/105 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tyhmä pitää olla, että kuvittelee puristelun olevan joku huomionosoitus? 

Niinpä. Naiset tietävät, että häirinnän tarkoitus on nöyryyttää ja loukata. 

Kaikki miehet, jotka ovat halunneet parisuhteen kanssani, ovat aina käyttäytyneet hyvin. Ahdistelijat ovat ihan eri tyyppejä. 

Taas naiset tietää miehen aikeet paremmin. Kun kuulemma vain nuoret naiset saa tätä osakseen niin tuskin kyse oon nöyryytyksestä vaan siitä että naisella on hyvä perse. Se on syy miksi itse sitä puristelisin. Ja baarissa on kännisiä. Se on hyvin olennainen osa tarinaa.

Vierailija
60/105 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä löin kerran miestä baarissa kun puristeli kaverini persettä useaan otteeseen, ja vielä kirkkain silmin valehteli ettei sitä tehnyt. Ja sitten vaan teki uudestaan. Mies oli aivan tavattoman närkästynyt että hänen fyysiseen koskemattomuutensa kajottiin tällä tavalla. Ei osannut päässään tehdä mitään linkkiä omaan käytökseensä tietenkään.