Nainen, olisitko muka tyytyväisempi jos olisit yksin baarissa ja kukaan ei huomaisikaan sinua ?
Sen sijaan, että joku känninen vähän puristaa perseestä tai mitä ehdottelua se hesarin pirkko olikaan saanut osakseen.
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyytyväisempi kuin mitä? Noinhan se on aina mennytkin, että baarissa saa olla yksin kuin orpo piru alimmassa helvetissä eikä kukaan tule juttelemaan tai ota kontaktia ja sitten kun itse alkaa juttusille niin toinen joko nostaa sen verran katsetta tuopistaan että katsoo nokkavarttaan pitkin kuin halpaa makkaraa, kääntää selän tai kertoo olevansa varattu..
Baari on Tinder livenä.
Kapakan ovi on hirsipuun ensimmäinen kynnys, kirjoitti Waltari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tyhmä pitää olla, että kuvittelee puristelun olevan joku huomionosoitus?
Niinpä. Naiset tietävät, että häirinnän tarkoitus on nöyryyttää ja loukata.
Kaikki miehet, jotka ovat halunneet parisuhteen kanssani, ovat aina käyttäytyneet hyvin. Ahdistelijat ovat ihan eri tyyppejä.
Taas naiset tietää miehen aikeet paremmin. Kun kuulemma vain nuoret naiset saa tätä osakseen niin tuskin kyse oon nöyryytyksestä vaan siitä että naisella on hyvä perse. Se on syy miksi itse sitä puristelisin. Ja baarissa on kännisiä. Se on hyvin olennainen osa tarinaa.
Ilman viinaa suomalaiset olisivat kuolleet sukupuuttoon aikoja sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin olisin. Saisin elinikäiset traumat, jos joku puristaisi minua perseestä tahtomattani.
Elinikäiset traumat siitä, että joku puristaa perseestä? Jotain suhteellisuudentajua nyt hei.
No ne onkin naisia.
En mene perseenpuristelijaa etsimään vaan ilmeisesti tapaamaan kavereitani tai vain ottamaan lasillisen murheeseen jos yksin menen.
Olen silloin huonoa seuraa rakkaalle miehelleni mutta jopa vaarallinen tuollaiselle urpolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet, jotka ovat halunneet parisuhteen kanssani, ovat aina käyttäytyneet hyvin. Ahdistelijat ovat ihan eri tyyppejä.
Taas naiset tietää miehen aikeet paremmin. Kun kuulemma vain nuoret naiset saa tätä osakseen niin tuskin kyse oon nöyryytyksestä vaan siitä että naisella on hyvä perse. Se on syy miksi itse sitä puristelisin. Ja baarissa on kännisiä. Se on hyvin olennainen osa tarinaa.
Mutta kun niitä puristelijoita on kaikkialla muuallakin kuin baareissa. Koulussa, kavereitten vanhemmissa, ulkona lenkillä, kaupoissa. Ovatko miehet kaikkialla humalassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin olisin. Saisin elinikäiset traumat, jos joku puristaisi minua perseestä tahtomattani.
Elinikäiset traumat siitä, että joku puristaa perseestä? Jotain suhteellisuudentajua nyt hei.
No ne onkin naisia.
Eli sinä et kärsisi yhtään, jos joutuisit usein homomiesten kourimaksi. Ikinä et tietäisi, missä seuraava käy haaroihin?
Kyllä olisin. Kaikkein mieluiten saisin asiallista huomiota mukavilta miehiltä, mutta jos näistä on pakko valita, niin mieluiten koko ilta ilman mitään huomiota.
Ja henkilökohtaisesti tuppaan kiinnostumaan ennestään tutuista miehistä. Jos minulla on herutusmekko päällä, niin melko todennäköisesti haluan näyttää seksikkäältä jonkun omaan seurueeseen kuuluvan henkilön silmissä enkä kaipaa ulkopuolisten lähestymisiä lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Tyytyväisempi kuin mitä? Noinhan se on aina mennytkin, että baarissa saa olla yksin kuin orpo piru alimmassa helvetissä eikä kukaan tule juttelemaan tai ota kontaktia ja sitten kun itse alkaa juttusille niin toinen joko nostaa sen verran katsetta tuopistaan että katsoo nokkavarttaan pitkin kuin halpaa makkaraa, kääntää selän tai kertoo olevansa varattu..
Niin, ei tääkään kivaa ole. Ja sitä kysyttiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysypä itseltäsi. Lähtisitkö baariin, jos tietäisit, että joka ilta useampi homomies käy käsiksi sinuun, puristelee, vihjailee, eikä usko, kun sanot ei.
Miehet on vaan tyytyväsiä jos naiset osoittaa kinnostusta. Homobaareissa en pyöri. Kiitos kysymästä.
Mutta homot pyörii kaikissa baareissa. Ei joka kaupungissa edes ole heille omaa baaria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysypä itseltäsi. Lähtisitkö baariin, jos tietäisit, että joka ilta useampi homomies käy käsiksi sinuun, puristelee, vihjailee, eikä usko, kun sanot ei.
Miehet on vaan tyytyväsiä jos naiset osoittaa kinnostusta. Homobaareissa en pyöri. Kiitos kysymästä.
No ei kyllä ole ollut tyytyväisiä ne kaverit, joihin joku puuma on iskenyt silmänsä. Tai se joka erehtyi perse paljaana festareille, ja sai kokea kännisten naisten ahdistelua. Tai se, jota joku homomies yritti iskeä ja lääppiä ihan tavallisessa yökerhossa.
Aloittajalla kaksi ääripäiden vaihtoehtoa. Vastaus: Ottiatuota.
Kun kertoo kourimisen jälkeen ettei ole kyseisestä miehestä kiinnostunut niin sen jälkeen tulee: oletsä joku vi*un lesbo vai? Ovat siis muutoinkin huonosti käyttäytyviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisihan se vähän hölmöä laittautua ollakseen näkymätön.
Voihan se nainen vaikka toivoa, että siellä baarissa olisi hänen ihastuksensa? Tai nainen toivoo löytävänsä sieltä kumppanin tai seksiseuraa? Seksiseuran etsiminenkään ei tarkoita, että hän haluaisi juuri sen kourijamiehen kanssa seksiä.
Eiköhän juuri nämä kourijamiehet jää ilman sitä seksiseuraa.
Tämän kun tajuaisivat niin loppuisi se kouriminen.
Siis että olisinko mieluummin rauhassa vai kokisin fyysistä ahdistelua? No tuota noin, mitäpä luulisit?
Ap ei ole vielä oivaltanut, että huomion osoittamiseen naiselle on muita keinoja kuin kouriminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun niitä puristelijoita on kaikkialla muuallakin kuin baareissa. Koulussa, kavereitten vanhemmissa, ulkona lenkillä, ka
Ko. tarina vaan "sattumalta" on baarista.
Vierailija kirjoitti:
Kun kertoo kourimisen jälkeen ettei ole kyseisestä miehestä kiinnostunut niin sen jälkeen tulee: oletsä joku vi*un lesbo vai? Ovat siis muutoinkin huonosti käyttäytyviä.
Läksiäisiksi toki myös huoritellaan. Tai haukutaan pihtariksi. Tai molempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ne onkin naisia.
Eli sinä et kärsisi yhtään, jos joutuisit usein homomiesten kourimaksi. Ikinä et tietäisi, missä seuraava käy haaroihin?
Sanoinhan etten pyöri homobaareissa.
Mieluummin ilman huomiota kuin jatkuvan lääpinnän kohteena. Mutta miksi olisi vain nämä vaihtoehdot, eikö miehet muka muuta osaa lähestyä muutoin kuin puristamalla perseestä? Paras olisi se, että tultaisiin juttelemaan mukavia kohteliaasti lääppimättä tai puristelematta.
Tästäkin saisi lehteen jutun. Grrr.