Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan seksiä koko ajan....

Vierailija
09.09.2008 |

(laitoin äsken tonne aihe vapaa alueelle vaikka tänne piti tulla)

Siis tämä on ihan käsittämätöntä.

Tietysti vaikuttaa se että olemme miehen kanssa erillään viikot nyt....mutta kun viikonloppuna ollaan yhdessä,niin se on perjantaista sunnuntai iltaan yhtä naimista:D:Dmonta kertaa päivässä...joskus puolen tunnin välein.

Ja miehen ei tarvi ku hiukka katsoa "kutsuvasti" tai koskettaa sinne,niin mä olen ihan valmis hommiin:D

sit joskus näemme viikollakin,ja se todellakin on naimista.

Ja tähän väliin huomautus emme ole lapsettomia vasta suhteen aloittaneita!!!meillä on 4 lasta,ollaan kylläkin alle 26v.

Mutta siis mua ihmetyttää tää ainainen seksin haluaminen....tää on IHANAA!!!!

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ollut onnellinen jos olisin täülläisen miehen löytänyt. Haluaisin vaikka joka minuutti oola yhdessä. mutta sellaisia miehiä kun ei löydy.

Vierailija
2/43 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saako sua lainata???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oo onnellinen kun sulla on mies joka haluu ja pystyy naimaan monta kertaa päivässä. mistä sellaisia löytyy?? mulla ei ole koskaan ollut onnea sellaiseen mieheen. olen kateellinen sinulle.

Vierailija
4/43 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oo onnellinen kun sulla on mies joka haluu ja pystyy naimaan monta kertaa päivässä. mistä sellaisia löytyy?? mulla ei ole koskaan ollut onnea sellaiseen mieheen. olen kateellinen sinulle.

Meillä naidaan 4-5 kertaa kuussa.

Mutta perusteelisesti, voihan se olla että naitte 6-7 kertaa päivässä tai viikossa.

Meillä on niin perusteellista seksiä että paikat on lähes vereslihalla.

Suuseksillä on merkittvä osa seksissä, suht iso dildo ja taitava kieli kalun suuhun ottaminen melkein siemensyöksyyn.

saamme monia orgasmeja varisinaisia panoja.

Ei se määrä mutta se laatu.

Vierailija
5/43 |
09.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos teillä pyörii jaloissa myös neljä lasta? Hyvät vinkit tervetulleita.

Vierailija
6/43 |
09.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vanhimmat muksut pitää aika hyvin nuorimmille seuraa....vanhin muksu 6.5v

Vierailija
7/43 |
09.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset mummolaan viikonlopuksi...

jos teillä pyörii jaloissa myös neljä lasta? Hyvät vinkit tervetulleita.

Vierailija
8/43 |
09.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vanhimmat muksut pitää aika hyvin nuorimmille seuraa....vanhin muksu 6.5v

niin ja toi oli siis ap:n vastaus.....

Ja yöt,aamut ja illat kun lapset menevät nukkumaan on erittäin hyvää aikaa naida.....

Samoin kun kaks nuorinta menee päiväunille.....

vanhemmat lapset mieluummin leikkivät kahestaan rinsessaleikkejä silloin ku nuorimmat on nukkumassa päikkäreitä.....

Vierailija
9/43 |
09.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me nussitaan kanssa monta kertaa päivässä ja ollaan oltu 20v yhdessä, tuntuu että naiminen vaan lisääntyy kun iän myötä vaimo on tullut paljon aktiivisemmaksi tai aloitteen tekijäksi. Toki koko ajan ollut aika naimista, mutta suhteen alussa se oli enempi mun jatkuvan aloitteen takia. Ei ole montaa välipäivää ollut koko aikana mitä nyt synnytysten jälkeen noin viiden päivän väli, nytkin vielä voidaan hyvin 5-7 kertaakin naida päivän aikana.

Vierailija
10/43 |
09.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se laatu vaan se määrä -mentaliteetti.

Vierailija
11/43 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin eiks parempi naida kuin palaa

Vierailija
12/43 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se liity mitenkään siihen laatuun et on jotenki huonompaa seksiä ku nai monta kertaa.

Mulla se kyl menis niin päin et jos olis huonoa seksiä,niin en kait mää sitä sit nais niin montaa kertaa päivässä...

kateelliset olkoon hiljaa:D:D

ja nautitaan me jotka voimme nauttia hyvästä seksistä monta kertaa päivässä:)

Vierailija
13/43 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksi on niin hyvää ja tyydyttävää, että tulee täysin tyydytetty olo koko loppupäiväksi tai seuraavaksi päiväksi. Onko käynyt mielessä sellainen asia, että 6 kertaa päivässä on kyltymättömyyttä? Monelle miehelle tulee riittämättömyyden tunne, että naiselle ei riitä mikään. Jotain jää siis puuttumaan, kun mikään ei riitä edes päiväksi.

Mulla se kyl menis niin päin et jos olis huonoa seksiä,niin en kait mää sitä sit nais niin montaa kertaa päivässä...

kateelliset olkoon hiljaa:D:D

Vierailija
14/43 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskooko joku todella, että 20 vuotta yhdessä ollut pari nussii 6-7 kertaa päivässä ?

Ei edes yhtenä päivänä lomallaan, on minun mielipiteeni, tai sitten mies on herkkä laukeamaan... Meikäläisellä moinen suoritus kyllä vaatisi koko hereillä olon ajan käyttämisen tuohon hommaan.

Samamäärä viikossakin on kunnioitettava saavutus nuilla vuosilla.

Mies 40v

Vierailija
15/43 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei varmaankaan olis niin paljon jos olis huonoa seksiä, sitä vaan alkaa haluttaa aina uudestaan kun siitä nauttii kunnolla.

m42

Vierailija
16/43 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-7 kertaa, mutta joskus tulee sellainenkin määrä nussittua päivässä. Kyllä se kun on sellainen vaimo joka tykkää seksistä ja miehethän tutkitusti haluaa kokoajan, niin aika paljon tulee naitua.

Uskooko joku todella, että 20 vuotta yhdessä ollut pari nussii 6-7 kertaa päivässä ?

Ei edes yhtenä päivänä lomallaan, on minun mielipiteeni, tai sitten mies on herkkä laukeamaan... Meikäläisellä moinen suoritus kyllä vaatisi koko hereillä olon ajan käyttämisen tuohon hommaan.

Samamäärä viikossakin on kunnioitettava saavutus nuilla vuosilla.

Mies 40v

Vierailija
17/43 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi suurimmalla osalla miehistä on muutakin ajatus ja tunne-elämää. Seksiä yhtään väheksymättä, sehän on ihanaa!

Ihanaa seksiä ei kuitenkaan määritellä yhdyntöjen määrällä. Se on niin paljon muutakin, niin paljon enemmän.

Vierailija
18/43 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai jaha.. että aluksi kun joku kehuu miten on mukavaa elää suhteessa 20 vuotta ja reippaasti rakastella tai naida päivittäin niin tämä kyseenalaistetaan ja lopulta se onkin miehen vika:

Kyllä voisi pitemmän päälle tympiä mies joka ajattelisi ainoastaan seksiä.

"Onneksi suurimmalla osalla miehistä on muutakin ajatus ja tunne-elämää. Seksiä yhtään väheksymättä, sehän on ihanaa!"

ehkäpä täälltä on hieman kateita akkoja..:D omassa suhteessani seksiä harrastetaan myös aika usein 3-5 kertaa päivittäin.. juu ja ei olla alettu viime kuussa:) on oltu jo muutama aika yhdessä sillä lapsiakin on:)

ja emme muutenkaan ole tasapainottomia tai outoja ihmisiä..:) -ajattelin vain käydä nämä perus väittämät heti läpi ettei tarvitse sitten jälkikäteen..:)

Vierailija
19/43 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kaikkien arjen pakollisten asioiden lisäksi. Meillä on kyllä seksiä aivan liian harvoin.

Vierailija
20/43 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä kaikki tarpeelliset asiat hoituvat hyvin, telkkarin katsominen jää vähän vähemmälle

Siis kaikkien arjen pakollisten asioiden lisäksi. Meillä on kyllä seksiä aivan liian harvoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi