Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan seksiä koko ajan....

Vierailija
09.09.2008 |

(laitoin äsken tonne aihe vapaa alueelle vaikka tänne piti tulla)

Siis tämä on ihan käsittämätöntä.

Tietysti vaikuttaa se että olemme miehen kanssa erillään viikot nyt....mutta kun viikonloppuna ollaan yhdessä,niin se on perjantaista sunnuntai iltaan yhtä naimista:D:Dmonta kertaa päivässä...joskus puolen tunnin välein.

Ja miehen ei tarvi ku hiukka katsoa "kutsuvasti" tai koskettaa sinne,niin mä olen ihan valmis hommiin:D

sit joskus näemme viikollakin,ja se todellakin on naimista.

Ja tähän väliin huomautus emme ole lapsettomia vasta suhteen aloittaneita!!!meillä on 4 lasta,ollaan kylläkin alle 26v.

Mutta siis mua ihmetyttää tää ainainen seksin haluaminen....tää on IHANAA!!!!

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan vaimon kanssa oltu yhdessä yli 18 vuotta.

Lapsia on kahdessa sarjassa, eli teinejä ja leikki-ikäinen. Käydään molemmat töissä, kotihommat hoidellaan illalla.

Ihmettelen sitä kuinka te ehditte 3-7 aktia illassa? Meidän taloudessa vanhimmat lapset hiipii omaan huoneeseen 22-23 aikaan, jonka jälkeen alkaa vanhempien oma-aika, jolloin rakastelu on mahdollista, ilman sitä että tarvii varoa kaikkia ääniä. Meidän aikataululla 1 kerta vuorokaudessa on mahdollista toteuttaa, joskus viikonloppuisin nuorimman nukkuissa ja vanhempien ollessa kylillä onnistuu päivällä ja sitten toisen kerran illalla, mutta se on jo luksusta.

Mies 40v

Vierailija
22/43 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan vaimon kanssa oltu yhdessä yli 18 vuotta.

Lapsia on kahdessa sarjassa, eli teinejä ja leikki-ikäinen. Käydään molemmat töissä, kotihommat hoidellaan illalla.

Ihmettelen sitä kuinka te ehditte 3-7 aktia illassa? Meidän taloudessa vanhimmat lapset hiipii omaan huoneeseen 22-23 aikaan, jonka jälkeen alkaa vanhempien oma-aika, jolloin rakastelu on mahdollista, ilman sitä että tarvii varoa kaikkia ääniä. Meidän aikataululla 1 kerta vuorokaudessa on mahdollista toteuttaa, joskus viikonloppuisin nuorimman nukkuissa ja vanhempien ollessa kylillä onnistuu päivällä ja sitten toisen kerran illalla, mutta se on jo luksusta.

Mies 40v

illalla harrastetaan 22-24 ja aamulla 6-7 aikaan.

m42

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kerran päivässä yleensä riittää tai joka toinen päivä. Joskus krapulassa 3 kertaa, mutta vartta alkaa jo kivistää siinä vaiheessa...

M30

5-7 kertaa, mutta joskus tulee sellainenkin määrä nussittua päivässä. Kyllä se kun on sellainen vaimo joka tykkää seksistä ja miehethän tutkitusti haluaa kokoajan

Vierailija
24/43 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan niin menee et jos haluaa rakastella,niin kyllä sitä aikaa keksii aina jostakin.....ja ainahan on koko yö aikaa naida vaikka aamulla ois töihi meno....eihä se sitä tarkota et joka yö pitää valvoa naiden...mutta kyllä se joskus on mukavaa valvoa se koko yö nauttien,eikä aamulla kyllä väsytä,vaan on oikeinkin virkeä olo ja tuntuu et akut on tosi hyvin ladattu=)=)

Vierailija
25/43 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä ykköseen ja sitten taas kakkoseen. Mahtavaa. En tosin ymmärrä tätä koska olen niin kateellinen.

mutta kyllä se joskus on mukavaa valvoa se koko yö nauttien

Vierailija
26/43 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penetroimaan 3-7 kertaa vuorokaudessa, yöt läpeensä. Mitä muuta ihminen voisi elämältään toivoa?

Vierailija
27/43 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan niin menee et jos haluaa rakastella,niin kyllä sitä aikaa keksii aina jostakin.....ja ainahan on koko yö aikaa naida vaikka aamulla ois töihi meno....eihä se sitä tarkota et joka yö pitää valvoa naiden...mutta kyllä se joskus on mukavaa valvoa se koko yö nauttien,eikä aamulla kyllä väsytä,vaan on oikeinkin virkeä olo ja tuntuu et akut on tosi hyvin ladattu=)=)

että kun seksielämä toimii niin kaikki muutkin asiat luistaa ja jaksaa paljon paremmin lähteä töihin hyvän naimisen jälkeen.

m42

Vierailija
28/43 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä  yli  60v   kin  ajattelee  naimista koko  ajan, mikä minusta ei ole  lainkaan  poikkeavaa...Kun  psyyke  ja  fysiikka  on kondiksessa  niin kaikki  on mahdollista...

ennen  pillua  kuin  tupakkaa  tai  viinaa

Vierailija
29/43 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla mahdollista, että teillä on ollut seksiä jo viidentenä päivänä synnytyksestä? Yleensähän siihen menee kuukausia joillakin paljon paljon pitempään.

Vierailija
30/43 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, täällä olis semmonen mies joka haluais noin paljon, mutta puoliso vaan 2x vkossa..haluttas enemmän...

Vierailija
31/43 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi päivä me harrastettiin kolme tuntia seksiä se olko näin:mies kosketti minua kutsuvasti ala päähän ja sitten se alko mut mun vanha kundi tuli koputtamaan se koputti niin hiljasesti että luulin että posti tuli avasin oven

alapään peitteenä käsi sit se tunki sisään ja kiristi mua seksiin sit mun miestuli ja otti pepusta hellästi kiinni ja se oli siinä ja sit se kundi lähtiessään sano et kosketa sitä joka paikaan !

Vierailija
32/43 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuh seksiä niin paljon seksiä seksiä uuh ei kannata harrastaa 3 tuntii seksii siitä hän tulee lapsi

Vierailija
33/43 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiva juttuhan tuo on :)

Vaimolla on taas sellanen vittumainen tapa välillä antaa ymmärtää pitkin päivä että, jotain kivaa olis illlalla tarjolla mut sit kun ilta tulee nii väsyttää! Saatana kun olis itsellä luontoa tehä sama ja hautoa muniaan puoltoista viikkoa ja sanoa vaan ettei jaksa :D

Vierailija
34/43 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olishan se kiva löytää kumppani jonka kanssa halut natsais ja rakkauttakin piisais.

Vierailija
35/43 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olishan se kiva löytää kumppani jonka kanssa halut natsais ja rakkauttakin piisais.

m&n?

Vierailija
36/43 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä viettäisin vaikka koko kuukauden naiseni kanssa sängyssä mutta kun alkaa vehkeeseen sattumaan jatkuva erektio ja jostain syystä ei rakkaani hillitse itseään ollenkaan jos yritin sormittaa vaan heti menee panemiseksi mutta klitorista hierottaessa ja suuseksin kohalla malttaa olla paikoillaan pyörivää lantiota lukuunottamatta.

Ollaan juteltu mistä hän pitää ja ei edes tiedä voiko hän saada sormituksesta orgasmin kun on aina "mennyt siitä mistä aita on matalin" myös leluja käytettäessä.

Oli hankkinut jostain penisrenkaita kun luuli että pelkään erektion menettämistä mut ilmoitin että on vain kivuliasta jos vuorokausta tappi on sen 7h pystyssä

Vierailija
37/43 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa sille että vuodesta 2008 tänne 2017 olet suurella todennäköisyydellä pettänyt miestäs monen kumppanin kanssa??!! Eikä siinä... pi**u tarvii täytettä ja sitähän löytyy AINA!! Oletko saanut tarpeeksi??

Vierailija
38/43 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oo onnellinen kun sulla on mies joka haluu ja pystyy naimaan monta kertaa päivässä. mistä sellaisia löytyy?? mulla ei ole koskaan ollut onnea sellaiseen mieheen. olen kateellinen sinulle.

Minä taas olen mies, joka pystyisi naimaan jatkuvasti, 5 kertaa päivässä hanskaan hakkaamista, eikä tunnu missään. Ainoa probleema vaan on se, että olen kaiketi niin ruma, että flaksi ei vaan käy. Kaverit kyllä panee vaimojaan kuin kanit, mutta minähän en sitten pane kuin kättäni.

Vierailija
39/43 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 67v mummeli minulla on kovat seksi halut haluan munaa joka päivä minulla oon 30v rakastaja jolta saan seksiä 2 kertaa päivässä saan seksiä edestä ja takaa ja otan suihin seksi tässä iässä on ihanaa ja kun saa nuorta kalua rakastajani halua myös panna perseeseen täytyy kokeilla minulla on ihana rakastaja ja ihana kalu kun herään aamulla ajattelen heti paremmista ja mulkkua

Vierailija
40/43 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panna vakoon kirjoitti:

Olen 67v mummeli minulla on kovat seksi halut haluan munaa joka päivä minulla oon 30v rakastaja jolta saan seksiä 2 kertaa päivässä saan seksiä edestä ja takaa ja otan suihin seksi tässä iässä on ihanaa ja kun saa nuorta kalua rakastajani halua myös panna perseeseen täytyy kokeilla minulla on ihana rakastaja ja ihana kalu kun herään aamulla ajattelen heti paremmista ja mulkkua

paskt. tommonen sönkötys olen oon on teinipojan fantsuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan