Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pärjääkö aikuinen mies salaatilla?

Vierailija
05.11.2025 |

Treffiruokana salaattia vai tuleeko heti nälkä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään. Ota omat makkarat mukaan ja muista julistaa sitä että teillä on pupujen kanssa diili. Ne ei syö sun ruokaa etkä sä syö niiden ruokaa ja mitä näitä.

Vierailija
2/13 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksei pärjäisi? Voihan siinä salaatissa olla proteiinina kanaa, lohta, papuja tai jotain muuta täyttävää ja myös pastasalaatti on varsin täyttävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vallan mainiosti. Olen itse 95kg / 190cm ja syön lounaaksi aina salaatin jos sellainen on tarjolla. 

Vierailija
4/13 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä pärjää aikuinen nainenkaan.

Vierailija
5/13 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaatissa voi olla vaikka puolet pekonia ja puolet salaattia. Kunnolla majoneesia päälle. Siihen 6 bisseä päälle niin eiköhän sillä ainakin hetken pärjää.

Vierailija
6/13 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vallan mainiosti. Olen itse 95kg / 190cm ja syön lounaaksi aina salaatin jos sellainen on tarjolla. 

Niinpä ,  ja iltaa kohden ruokahalua senkin kasvaa kun ei ole päivällä syönyt riittävästi.

Vierailija
7/13 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksei pärjäisi? Voihan siinä salaatissa olla proteiinina kanaa, lohta, papuja tai jotain muuta täyttävää ja myös pastasalaatti on varsin täyttävä.

Pasta turvottaa, mutta proteiinin lähteeksi ajattelin joko lohta tai kanaa.

Vierailija
8/13 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä ,  ja iltaa kohden ruokahalua senkin kasvaa kun ei ole päivällä syönyt riittävästi.

Voi tulla sulle yllätyksenä, mutta ihmisen ei tarvitse olla ympäri kellon mättämässä ruokaa naamaansa. 

Raskas lounas tekee vain väsyneeksi ja vie energian. 

Vierailija
9/13 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimiiko vatsa kunnolla? 

Vierailija
10/13 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä se o?

Vierailija
11/13 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi tulla sulle yllätyksenä, mutta ihmisen ei tarvitse olla ympäri kellon mättämässä ruokaa naamaansa. 

Voi tulla sulle yllätyksenä etten sitä tuolla kommentillani tarkoittanutkaan.

Vierailija
12/13 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisen läskin kannattaakin pysyä salaattilinjalla jonkin aikaa.

Vierailija
13/13 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se sun mielestä mättämistä, jos syö kunnon lounaan? Sulla taitaa olla ongelmia tuon syömisen kanssa, jos ei osaa syödä kun raskaasti mättämällä. -eri-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi