Ruokakaupan musiikki piinaa Asta Hannulaa: Ei tarvitse mennä kuin Prismaan niin reagoin jo siellä
Ikävää. Mutta äänet kuuluvat osana elämään. Toki melua on joskus liikaakin, mutta minkäs teet.
Nyt ollaan sitten kieltämässä kaikenlainen taustamusiikki kaikilta, kun ei sovi itselle?
Normipäivä.
Olen allerginen koirille: Koirat kiellettävä.
En omista tai tarvitse autoa: autot kiellettävä
En saa asumistukea: pois kaikilta
Olen kitisevä ja katkera yksinäinen kyylä: kaikki elämä on kiellettävä muilta
Lapset mölisevät: ei lapsille!
Koripallo aiheuttaa meteliä naapurustoon: Kenttä kiinni
Onkohan Asta kokeillut korvatulppia tai kuulosuojaimia?
yle.fi/a/74-20099290
Kommentit (95)
Olen ruokakaupassa kesätöissä ja olen tulossa hulluksi, kun joutuu kuuntelemaan radio novaa keskimäärin 8 tuntia päivässä viitenä päivänä viikossa. Työntekijänä ei voi edes laittaa korvatulppia, kun kassalla asiakkaiden kanssa pitää jutella. Olisi edes hissimusiikkia, mutta kun samat paskat renkutukset saattaa tulla tunnin välein ja juonnot ovat sisällötöntä höttöpaskaa. Niin ja mainokset päälle. Kaupassahan on muutenkin jatkuvaa taustahäly, ettei korvat saa hetkeäkään rauhaa. WC on ainoa paikka, jonne radio ei kuulu. Ei liene yllätys, että missä vietän taukoni, jos kuulokkeet jäi kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Kannatan aloitetta että musiikin volyymi nostetaan täydille. Bassojytkettä peliin. Lusäksi vaadin että kauppaan ei pääse hieltä haisevana, hajustetta käytettävä litratolkulla.
Diskopallo pyörimään ja häpy hour
forssan prismassa taneli mölisee tauotta "nostimme hintoja heh heh. tämähän ei ole halpuutusta heh heh. tekisi mieli lyödä
Kävin tänään Arabian ostoskeskuksessa. Pois lähtiessä havahduin aiheeseen, mutta eihän siellä soinut missään kaupassa !
Prisma tuntuu haluavan ajaa asiakkaat mahdollisimman nopeasti ulos, niin karmeaa on se kotiviini-iskelmä. Kuulokkeet korvilla siellä pystyy asioimaan. Lähi-k:ssa on ihan ok musat, siitä pisteet kauppiaalle. En kaipaa hmv-maailmaa.
Kävin Konalan Ristikossa eilen illalla. Musiikki oli niin kova, että korvissa humisi. Kaikki ruokapaikat ja liikkeet K-Supermarkettia lukuunottamatta olivat jo sulkeutuneet. Yksi kaupan myyjistä kertoi, että tämä melumusiikki soi siellä nykyisin jatkuvasti. Ketä ja mitähän tuo palvelee?
Minua ei niinkään häiritse se musiikki kuin jatkuvat, todella kovaääniset kuulutukset.
Ärsyttävää varsinkin silloin, kun puhun puhelimessa enkä jostain syystä halua keskustelukumppanin tietävän, että olen kaupassa.
Takseissakin lopetettiin radion kuuntelu jo aikoja sitten, kun se soti jotain tekijänoikeuksia vastaan. Öh, köh, miksiköhän sitten ruokakaupassa saa pakkosoittaa ihmisille musiikkia radiosta???
Asiakkaan ei kuulu hankkia korvatulppia. Kauppaan ei mennä kuuntelemaan musiikkia. Musiikki = asiakaskarkoitin. Välillä se on han hirveää joikumista. Nyt suurella joukolla palautetta S-ryhmälle ja Keskolle. Ei auta mitään jos yksi asiakas laittaa palautetta.
Mutta suomalainen ei valita - se on suurta tyhmyyttä,
Onneksi n Lidl, siellä ei tarvitse kuunnella tyhjänpäiväistä joikumista.
Teillä on varmaan työsuojeluvaltuutettu. Tuohan on jo työsuojeluasia.
Laitetaan musiikki niin kovaa, ettei yksikään asiakas mene sinne!
Asiakkaan ei kuulu hankkia korvatulppia. Kauppaan ei mennä kuuntelemaan musiikkia. Musiikki = asiakaskarkoitin. Välillä se on han hirveää joikumista. Nyt suurella joukolla palautetta S-ryhmälle ja Keskolle. Ei auta mitään jos yksi asiakas laittaa palautetta.
Mutta suomalainen ei valita - se on suurta tyhmyyttä,
Onneksi n Lidl, siellä ei tarvitse kuunnella tyhjänpäiväistä joikumista.
En ole kyllä kuullut mitään musakkia kaupoissa. Anteeksi nyt Asta. Asta on ehkä sitten sen verran parempiosainen, että Astalla on varaa käydä paremmissa kaupoissa
Pahinta ei ole taustamusiikki vaan todella kovaääniset mainos- yms. kuulutukset, joita tulee joka välissä.
Vierailija kirjoitti:
Malmin Prismassa ei ole musiikkia.
Monessakaan kaupassa ei ole.
Kauppakeskus Lippulaiva Espoossa on aika paha. Vessaankin kun menee, niin joutuu kuuntelemaan "Rantasauna, soutuvene, valoisat yöt... Kesä kauneimmillaan... Oo-ooooo..."
Vierailija kirjoitti:
Mihin kukaan tarvitsee taustamelua jossain kaupassa? Vaikka se nyt ei varsinaisesti minua häiritse, niin ei kyllä haittaisi yhtään vaikka se loppuisi joka paikasta.
Työntekijät varmaan arvostavat sitä musiikkia. Minulle on kauheaa työskennellä ilman musiikkia. Ja VIHAAN meteliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Malmin Prismassa ei ole musiikkia.
Kiitos tiedosta, muutan asiakkuuteni sinne!
Joko taas.
Ei muuten ole Malmin Cittarissakaan musiikkia.