Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ilmassa tuoksuu jo syksy! Lyhyt on Suomen kesä. Ohi ennen kuin huomaakaan.

Vierailija
19.07.2024 |

Ja kohta taas edessä puolen vuoden pimeä masennuskausi..

Kommentit (89)

Vierailija
21/89 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskahelteitä luvassa ensi viikolla. Tosin uskon, etteivät toteudu, kuten mitkään muutkaan ennusteet. Ennusteet tuntuvat itseasiassa heikkenevän vuosi vuodelta, vaikka luulisi, että tekniikka parantuisi. Samapa tuo.

Vierailija
22/89 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskahelteitä luvassa ensi viikolla. Tosin uskon, etteivät toteudu, kuten mitkään muutkaan ennusteet. Ennusteet tuntuvat itseasiassa heikkenevän vuosi vuodelta, vaikka luulisi, että tekniikka parantuisi. Samapa tuo.

Homo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/89 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesän tuoksuja nämä ovatnvielä. Alkukesä nyt meni jo ja eletään mätäkuun aikaa, tottakai tuoksutkin muuttuvat. Elokuu on mieheni lempi kesäkuukausi, se on vasta tulossa.

On kummallista miten suomalaiset siirtyvät syksymoodiin, kun koulut alkavat. Monena, ei kyllä ihan viime vuosina, kesän parhaat säät ajoittuvat elokuulle. Syyskuussakin on monena vuotena ollut hyvin kesäisiä säitä, ainakin Etelä-Suomessa.

Toivon pitkää kesää tänä vuonna, kun nämä säät on olleet niin vaihtelevia.

Vierailija
24/89 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toissailtana oli myös illalla pimeää kuin mörön persieessä. Kyllä siitä tietää syksyn lähestyvän kun illat pimenee.

Iltojen pimeys ei vanhaa omenavarasta haittaa 😅

Vierailija
25/89 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuun hellekausi vielä edessä. Nyt ei masennuta vaan nautitaan kesästä aivan tappiin asti.

Vierailija
26/89 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä tuoksuu. Nyt on vasta heinäkuu. Elokuukin on kesää. 

Ilmeisesti vain alkukesä on jonkun mielestä kesää, mutta tämä keskikesä ei. Ja syksy tietenkin alkaa heti koulujen alettua? Voi voi. 

Vierailija
27/89 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vasta loma tulossa elokuussa. Yleensä ollut kesäkuussa loma ja saanut jäätyä sateessa. Kokeillaan nyt sitten elokuuta josko kelit hellis silloin.

Vierailija
28/89 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä tuoksuu. 

Vierailija
29/89 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heräsin tänään ja ensimmäinen ajatus oli,että voi v*** viikon päästä töihin. Kesä ja loma meni niin äkkiä, etten olisi vielä valmis töihin. Ei ole mieli palautunut.

Jaa. Minä olen ollut lomalla 6.6. saakka ja nyt jo olisin valmis palaamaan. No, pari viikkoa vielä.

Ketjun aiheeseen liittyen, nyt on vasta heinäkuu. Kesä jatkuu vielä ainakin koko elokuun. Saamme varmasti vielä hikoilla.

Vierailija
30/89 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ny jum*lauta, jos mun mielestä ilman tuoksu on nyt samanlainen kuin se on syksyllä niin silloin se on sitä - minulle! Aivan sama mikä kuukausi on meneillään, sillä tänä aamuna tuoksui aivan samalle kuin syksyllä!

Vierailija
31/89 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä jatkuu syyskuun loppuun

Vierailija
32/89 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on apn pärse joka tuoksuu. 

Nyt on vain välillä sateista kesäsäätä. 

Vierailija
33/89 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on loma vielä edessä, ihanaa! Kaiken kaikkiaan tämä kesä on tuntunut kivan pitkältä, ehkä siksi, kun kevättä ei oikein ollut, siirryttiin suoraan talvesta kesään. Itse rakastan loppukesää ja syksyä, talven jotenkuten kestän, mutta kevät (= maalis-, huhtikuu) ovat inhokkiaikaani. 

Vierailija
34/89 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei syksy ihan vielä tuoksu.

Itse asiassa olen miettinyt samaa kuin ap, että tuoksuu syksy.

Mikä ihme se olisi, kun tänä vuonna kevät jäi vallan välistä. Vuodenaikojen kierto kiihtyy, kuten aikakin tuntuu kiihtyneen. Viikko kuluu hetkessä.

Vierailija
35/89 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitut tuoksuu.

Vierailija
36/89 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei tarvita minun mielestäni kevättä eikä kesää mihinkään. Saisi olla koko ajan syksy  ympäri vuoden. Olisi kylmää, märkää, vesisateita, räntäsateita, noin 0-5 astetta lämmintä eikä aurinko paistaisi ollenkaan koskaan.

Vierailija
37/89 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ny jum*lauta, jos mun mielestä ilman tuoksu on nyt samanlainen kuin se on syksyllä niin silloin se on sitä - minulle! Aivan sama mikä kuukausi on meneillään, sillä tänä aamuna tuoksui aivan samalle kuin syksyllä!

Kun säännöt sanoo, että nyt on kesä, niin nyt on kesä :D

Vierailija
38/89 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitäkin on, joille syksy ja talvi eivät ole masennuskausia vaan vuoden parasta aikaa.

Vierailija
39/89 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omenapuut ne alkaa tuoksua! 

Vierailija
40/89 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee pimeyttä juu, mutta sen ei tarvitse olla mikään masennuskausi, ei ainakaan itselleni ole koskaan ollut. Ja tämä kesä on ja on ollut aivan mahtava koska ei ole ollut niitä tappohelteitä. Ihana omppusatokin tulee pitkästä aikaa loppukesästä kun vihdoinkin puut ovat saaneet riittävästi vettä.

Tappohelteet tulee ens viikolla. :)

Niin! Siinä teille syksyä!