Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten torjua ystävällisesti tai edes kohteliaasti random-miehen treffipyyntö?

Vierailija
18.07.2024 |

Mulle on käynyt nyt usemman kerran niin, että joku  random-mies on yllättäen ehdottanut kahvittelua, puhelinnumeron antamista tai vastaavaa. Nämä pyynnöt on olleet niin yllättäviä, että olen jäätynyt tilanteessa ja mumissut jotain sekavaa ja varmaan vaikuttanut koppavalta ja mäntiltä. Miten näistä tilanteista voisi selvitä, että torjuisi pyynnön ystävällisesti ja kevyesti niin, että miehelle ei jäisi paha mieli. Jotkut näistä miehistä on olleet suurin piirtein kylähullun oloisia, mutta jotkut ihan fiksun oloisia ja jopa mun tyyppiä, mutta ehdotus vain tullut täysin väärällä hetkellä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on nörttimäinen niin: "häivy friikki!" ja sitten kun "friikki" sadan vastaavan tuloksena katkeroituu, voi alkaa haukkumaan inceliksi. 

Lyödyn lyöminen on nääs kovassa huudossa palstalla/kin

Vierailija
2/6 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sanonut vastaavassa tilanteessa ystävällisesti mutta napakasti, että 'kiitos tarjouksesta, mutta mä en tällä hetkellä etsi treffiseuraa'.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sanonut iloisesti että wau, kiitos päivän piristyksestä, mutta valitettavasti en ole vapaa lähtemään (mitä mies on ehdottanutkaan). Yleensä ne tilanteet on mennyt tosi nätisti sillä. 

Kylähullu on sitten asia erikseen. Sellaisia mua vastaan ei ole tullut. 

Vierailija
4/6 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen sanonut iloisesti että wau, kiitos päivän piristyksestä, mutta valitettavasti en ole vapaa lähtemään (mitä mies on ehdottanutkaan). Yleensä ne tilanteet on mennyt tosi nätisti sillä. 

Tää oli kivan positiivinen ja voisin jatkossa yrittää vastaavaa. Mä varmaan pelkään, että jos olen liian positiivinen, menee jankkaamiseksi ja kärttämiseksi tyyliin, mikset ole vapaa, koska sitten ole vapaa jne, mutta täytyy varmaan enemmän luottaa miesten tilannetajuun. Kylähullut asia erikseen sitten. Ja jos oikein hyvin menee, ei näitä kyselyjä enää tulekaan, kun opettelen homman:)

Vierailija
5/6 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En hae juuri nyt mitään romanttista, seksuaalista tai seurustelua. Joten kiitos ei".

Vierailija
6/6 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää oli kivan positiivinen ja voisin jatkossa yrittää vastaavaa. Mä varmaan pelkään, että jos olen liian positiivinen, menee jankkaamiseksi ja kärttämiseksi tyyliin, mikset ole vapaa, koska sitten ole vapaa jne, mutta täytyy varmaan enemmän luottaa miesten tilannetajuun. Kylähullut asia erikseen sitten. Ja jos oikein hyvin menee, ei näitä kyselyjä enää tulekaan, kun opettelen homman:)

Jep, ei ole kukaan mukava ja fiksu mies jäänyt inttämään. Ainut inttäjä oli tukevassa humalassa ja tuli autoa tankatessani pyytämään kahville. Hänelle en edes käyttänyt tuota vakiovastausta vaan vastasin että ei taitaisi tuo autossa odottava mieheni siitä tykätä. "Ai shulla on joku miesh vai?" Joo, tuolla autossa odottaa. "No shaatana shano shille miehelle että pishtää shormukshen shun shormeen ja pian." 

Sekin oli ihan hauska tilanne, ei tullut traumoja :) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi