Kelpuuttaisitko työn, josta palkkaa 2100€ kk bruttona?
Työpaikka hesassa. Elätettävänä neljä lasta itsesi lisäksi. Elääkö tuolla enään nykyään enään? Palkka ei sisällä vuorotyötä ei lisiä eikä nouse kokemuksella eikä koulutuksella.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap sanoi miehensä kuolleen...
Aina parempi. Yksi suu vähemmän elätettävänä ja perintörahat takataskussa. Ei hänellä ole mitään hätää. Ei muuta kuin töihin ja iltaisin tinderistä uutta elättäjää etsimään. 👍
Olet aivan törkeä k**ipää, sunlaiset sais lähtee täältä jalat edellä huomattavasti nopeammin. Mistä noin ilkeitä ihmisiä voi tulla??!!
t. Toinen leski
Olen helsinkiläisenä kelpuuttanut työn jossa brutto oli 1945 €/kk. Onneksi tienaan nykyään jo paremmin.
Sen verran näyttää olevan minun kk palkka jos tekisin täysiä tunteja. Olen urani palkka huipulla tällä hetkellä.
Vaikuttaa taas kerran puhtaalta mielikuvituksen tuotteelta. Parit kaksoset, kuollut mies ja matalapalkkainen työ tarjolla.
Todellakin kelpuuttaisin. Mulla brutto 1000e.
Oikeistopersu yrittää taas todistella pointtia kannustinloukuista sadulla. Ettekö te koskaan väsy?
Tienaan tuon 2100 brutto 7llä yövuorolla kuussa, joten en ottaisi kokoaikaistyönä. Nyt saan sen 77llä tunnilla.
-sotekeikkailija