Nainen mitä mieltä olet miehestä joka kertoo olevansa kiltti?
Kommentit (186)
Jokainen, jolle tuo sanotaan, pitäisi kysyä: "mitä tarkoitat". Kaikilla kun se käsitys kilttinä olemisesta on hieman yksillöllinen.
Ihminen joka tiivistää personaallisuutensa kiltteyteen valehtelee. Kun valehtelemaan aletaan, todellisuus on yleensä jotain aivan muuta, eikä yleensä mitään miellyttävää.
Joten, mitään vakavampaa ei voi edes ajatella ja yleensä hankkiudun eroon seurasta mahdollisimman pian.
Kukaan ei ole täysin kiltti tai täysin paha. Värisävyjä mahtuu väliin lukematon määrä.
Tarkoittaa yleensä joko sitä että ei todellakaan oikeasti ole kiltti vaan hätävalheilla yrittää peitellä sitä ilkeää luonnettaan tai sitten on itsestään epävarma nyhverö joka ei muuta positiivista itsestään keksi.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaa yleensä joko sitä että ei todellakaan oikeasti ole kiltti vaan hätävalheilla yrittää peitellä sitä ilkeää luonnettaan tai sitten on itsestään epävarma nyhverö joka ei muuta positiivista itsestään keksi.
Joo, se liika pelokkuus kun ei ole kiltteyttä, se on vaan heikkoa luonnetta.
Vierailija kirjoitti:
Kiltti on sama kuin nössö, nyhverö, uhriutuja, miksi naiset ei tykkää musta, munaton mies.
Kiltti EI ole sama kuin nössö, nyhverö, uhriutuja. Mutta siinä olet kyllä oikeassa, että uhriutujista naiset eivät tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, se liika pelokkuus kun ei ole kiltteyttä, se on vaan heikkoa luonnetta.
Ja sitten kertyy sitä kaunaa ja vihaa sekä naisia että normaaleja miehiä kohtaan, kaunaa jota yleensä uskalla näyttää. Joka sitten purkautuu ihan yllättäen, ja sellaisessa tiukassa paikassa, kun miehen pitäisi olla vahva ja tukea sitä perhettään. Ei ihme ettei noi oikein kelpaa edes kavereiksi normaaleille miehille, saati naisille.
Vierailija kirjoitti:
Minun kokemukseni mukaan ne komeat ja menestyvät miehet ovat olleet niitä pahimpia kumppaneita ja Minulla on myös tavis miehiä kavereita ja ne ovat kilttejä. Esimerkiksi ystäväni ovat aika pinnallisia olleet ja niille pituus ja miehen ulkonäkö on aika iso juttu mutta ovat tulleet petetyksi monta kertaa ja miehet olleet myös väkivaltaisia. Itse kertovat että tekevät aina saman virheen ja tutustuvat vain niihin komeisiin miehiin ja olen kauhulla seurannut sitä. Olen jopa ehdottanut kadulla että menisivät jonkun tavallisen kanssa treffeille mutta eivät ole innostuneet.
Olipas taas uskottavaa...
Naiset arvostavat miehiä, joilla on hyvät käytöstavat ja jotka ovat empaattisia, mutta eivät halua kumppania, joka on pelkästään kynnysmatto tai uhriksi heittäytyvä. Keanu Reeves on hyvä esimerkki tällaisesta 'kiltistä' miehestä, jota naiset oikeasti haluavat. Enkä nyt todellakaan tarkoita, että miehen pitäisi olla kuuluisa, mutta hän vaikuttaa ihmiseltä, jolla on todella mukava luonne, ja tällaiset luonteenpiirteet viehättävät naisia myös tavallisissa miehissä.
Vierailija kirjoitti:
Minun kokemukseni mukaan ne komeat ja menestyvät miehet ovat olleet niitä pahimpia kumppaneita ja Minulla on myös tavis miehiä kavereita ja ne ovat kilttejä. Esimerkiksi ystäväni ovat aika pinnallisia olleet ja niille pituus ja miehen ulkonäkö on aika iso juttu mutta ovat tulleet petetyksi monta kertaa ja miehet olleet myös väkivaltaisia. Itse kertovat että tekevät aina saman virheen ja tutustuvat vain niihin komeisiin miehiin ja olen kauhulla seurannut sitä. Olen jopa ehdottanut kadulla että menisivät jonkun tavallisen kanssa treffeille mutta eivät ole innostuneet.
Paskoja miehiä on yhtälailla sekä komeissa, että taviksissa. Jos ei ole mitään muuta kriteeriä kumppanin valinnassa kuin pituus ja ulkonäkö niin tottakai sinne joukkoon mahtuu paljon kusipäitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä mahtaa olla ongelma? Sekö, ettei tuo kommentti tue sun ajamaasi agendaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä mahtaa olla ongelma? Sekö, ettei tuo kommentti tue sun ajamaasi agendaa?
Mitä ihmeen agendaa? Mulla on oikeasti kiltti mies, sellainen joka tykkää kovasti meidän kissoista. Mutta hän ei ikinä sanoisi itseään kiltiksi tai kehittelisi mitään salakaunaisia megalomaanisia juttuja, joiden mukaan vain hän on hyvä tyyppi, ja kaikki ne muut ja normaalit jotenkin huonoja.
Heikkous ja pelokkuus ei ole kiltteyttä, kaikkea muuta.
"Mitä ihmeen agendaa? Mulla on oikeasti kiltti mies, sellainen joka tykkää kovasti meidän kissoista. Mutta hän ei ikinä sanoisi itseään kiltiksi tai kehittelisi mitään salakaunaisia megalomaanisia juttuja, joiden mukaan vain hän on hyvä tyyppi, ja kaikki ne muut ja normaalit jotenkin huonoja.
Heikkous ja pelokkuus ei ole kiltteyttä, kaikkea muuta."
Koit vaan tarpeelliseksi dissata toisen kommenttia?
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti kiltti on paras, itseään kilttinä pitävä on näitä netin naisia vihaavia hulluja, ja kaukana kiltistä.
Joo, jos täytyy erikseen mainita olevansa kiltti, niin siitä on ollut epäselvyyttä aiemminkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti kiltti on paras, itseään kilttinä pitävä on näitä netin naisia vihaavia hulluja, ja kaukana kiltistä.
Joo, jos täytyy erikseen mainita olevansa kiltti, niin siitä on ollut epäselvyyttä aiemminkin.
Eiväthän ihmiset vaivaudu enää edes eteensä katsomaan. Eivät he tiedä, miten toinen ihminen käyttäytyy tai millainen kyseinen ihminen on. Ei kiinnosta mikään muu kuin se oma perse ja puhelin. Luulisi tosiaan, että normaali ihminen näkee toisen käytöksestä, millainen toinen on. Se vaan vaatisi sitä, että vaivautuisi katsomaan ympärilleen. Liian vaikeaa näköjään.
Olen kiltti mies ja haluaisin, että minulla on nainen nyrkkeilysäkkinä.
Joidenkin naisten hoivaviettin sopii ottaa projekti josta olisi luonnollista kouluttaa kiltti mies. Kiltti ja hyvätapainen mies on ns.Valmis eli se tarviisi silloim myös naiselta kypsyyttä ymmärtää omaa kypsymistään ihmisenä ja todellista halua suhteeseen jossa vallitsee tasaarvoa ja toisen kunnioitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiltti on sama kuin nössö, nyhverö, uhriutuja, miksi naiset ei tykkää musta, munaton mies.
Oikeasti kilttiä ihmistä yleensä juuri solvataan tuollaisilla sanoilla. Koska on kiltti, hänet koetaan heikoksi. Jos sattuu vielä olemaan empaattinen ja muutenkin "herkkä", voi tuo jättää pysyvät traumat.
Kiltti ei ole millään tavalla heikompi kuin muut. Päin vastoin, moni kiltti ja empaattinen mies on sosiaalinen ja hyväitsetuntoinen vahva mies. Tällaiset ovat kilttejä, eivät katkeria, kuten heikot ja syrjäytyneet. Kiltti ja vahva kehuu muita, ja antaa tilaa muille. Kiltistä ihmisestä tulee usein ympäristönsä sosiaalinen johtaja.
Ei millään pahalla, mutta olet todella pahasti huk
Tarkoitat ilmeisesti kiltillä ystävällistä, hyvän itsetunnon omaavaa ja empaattista.
Kiltti lapsi on vanhempien tahtoon alistuva tottelevainen lapsi, joka ei aiheuta harmia muille.
Useat muut mieltävät kiltin tahdottomaksi ja alistuvaksi ihmiseksi, joka ei osaa pitää puoliaan eikä ilmaista tarpeitaan.
Empaattisen ja hyvän ihmisen ei tarvitse erikseen korostaa sitä, että hän on empaattinen ja hyvä vaan se käy selväksi siitä miten hän kohtelee kanssaihmisiään, eläimiä, ympäristöä jne. Teot ovat paljon tärkeämpiä kuin sanat.
En mitään. Minulle pitää omalla käytöksellä näyttää, että on oikeasti kiltti.
Useat miehet eivät ole.
En kyllä ymmärrä miksi kuvailisin itseäni kiltiksi. Itse kuvittelen, että lainkuuliaisuus ja käytöstavat on perusoletus eikä mikään myyntivaltti.