Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen jonka kanssa seurustelin kun hän oli 17v oli muuttunut ihan täys tädiksi!

Vierailija
18.07.2024 |

Hän on siis nyt 31v ja etsin hänet facesta. Hän oli ihan eri ihminen. Ei ollenkaan seksikäs enää. 17-vuotiaana hän oli ihan hyvä.

Minä ja minun kaverit ollaan melko samannäköisiä kuin silloin aikoinaan, mutta miksi naisissa se muutos on noin suuri?

Kommentit (108)

Vierailija
1/108 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon voi helposti ymmärtää. 17 vuotiaana nainen on kauneimmillaan ja 31 vuotiaana jo nähnyt parhaimmat päivänsä, tyttömäisyys häviää ja vartalo usein pullistuu ja löysenee.

Vierailija
2/108 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet imevät naisista elinvoiman kuin vampyyrit, niin siksi naiset vanhenevat nopeammin. 

Tai

Olet heterona täysin sokea miesten ulkonäölle. Omassa opiskeluporukassa on miehistä tullut pulskia kaljuja setämiehiä, kun taas naiset korkeintaan keränneet raskauden myötä kiloja. Tukka niillä on yhä kaikilla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/108 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet imevät naisista elinvoiman kuin vampyyrit, niin siksi naiset vanhenevat nopeammin. 

Tai

Olet heterona täysin sokea miesten ulkonäölle. Omassa opiskeluporukassa on miehistä tullut pulskia kaljuja setämiehiä, kun taas naiset korkeintaan keränneet raskauden myötä kiloja. Tukka niillä on yhä kaikilla. 

Ei mitään tai vaan sekä että.

Vierailija
4/108 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap on muuttunut sedäksi. Kuinka se voi olla mahdollista?

Vierailija
5/108 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen siskolla on siis lapsia.

Vierailija
6/108 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysäseppä joltain ulkopuoliselta, näytätkö samalta? 🤭

Se että käytät facebookia ja siitä nimeä face, kertoo että et itsekään ole ollut nuori enää vuosikausiin.

Vierailija
7/108 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen juttu mikä tuli mieleen. Kaveri asui 7 vuotta vanhemman naisen luona ja heidän kotiinsa murtauduttiin. Sitten kuulin että naapurit olivat olettaneet että mun kaveri oli sen naisen poika, kun ne selittivät juttunsa poliisille.

Ap

Vierailija
8/108 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, että tulee yllätyksenä että ihmiset vanhenee kun vuosia kuluu :-D

Mutta mitä tarkalleen on tätimäisyys?

Vierailija
9/108 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että lopetti seurustelun..teit oikean päätöksen

Vierailija
10/108 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen juttu mikä tuli mieleen. Kaveri asui 7 vuotta vanhemman naisen luona ja heidän kotiinsa murtauduttiin. Sitten kuulin että naapurit olivat olettaneet että mun kaveri oli sen naisen poika, kun ne selittivät juttunsa poliisille.

Ap

Niin minuakin luullaan jatkuvasti mieheni tyttäreksi, olen 10 vuotta nuorempi. Mikä oli pointtisi? 

Vierailija
11/108 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota vielä 10-20 vuotta. Muutos kääntyy toisin päin. Teiltä lähtee hiukset ja potenssi, naiselta ei.

Vierailija
12/108 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies näkee itsensä alituiseen vain nuorena ja salskeana entisenä urehilijana. Huom entisenä lihaksiikkaana ja nuorena. Nyt vain mahakas irvokas mul.ku. Ja etsii oman käden onnea/panoa nettideiteillä rasvaisia juttuja kirjoitellen. YÖK. 

Vierailija
13/108 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex on 35 vuotias ja näyttää omasta mielestäkin jo 50 vuotiaalta, pidän häntä yhä kauniina.

AP voi opetella pääsemään eroon ulkonäkökeskeisyydestään.

Vierailija
14/108 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sellaset naisvihat tulilla.

Vierailija
15/108 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin teini-iässä (oon nainen), moni tyttö ja poika teki jo silloin lapsia ja jatkoi sitä eri kumppanien kanssa. Voi olla nykyään montakin lasta heillä. Ei tietoa mistä raha siihen heillä, ehkä on joku ala. Jokainen vanhenee, miehetkin. Tulee pelimiehestä isukki ja kohta isoisä.

Vierailija
16/108 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä eroa on aikuisuudella ja tätimäisyydellä?

Jotkut kundithan ei aikuistu, ehkä siksi aikuisempi tuntuu tätimäiseltä?

Vierailija
17/108 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ja naiset muuttuu ihan yhtä lailla. Olet vain sokea itsellesi ja kavereillesi. Ja naisten muutokseen suhtaudutaan eri tavalla. Itsekin olen sokea kavereilleni sekä miehille että naisille kun ajan kulumista ei huomaa jos ei lätkäistä ennen jälkeen kuvaa eteen. Just tässä mietin miten yksi miespuolinen kaveri on edelleen ihan saman näköinen kunnes näin kun tuttu jakoi kuvan joltain lukiobileajoilta ja loksahti suu auki miten ihan eri näköinen onkaan. Lukiopoika oli hoikka siloposkinen kiinteä jäntevä ja rypytön ja ruskettunut, tuuhea vaalea tukka jne. Nyt lähestyy kolmeakymppiä ja huomasi että kasvot onkin ihan pyöristyneet, setämiehistynyt, pöhöttynyt, kroppa ja kasvot ihan erilaiset kuin silloin enkä ollut yhtään huomannut koko asiaa ennen kuin näki kuvat.

Osa ikääntyy ns. paremmin kuin toiset jos niin voi sanoa, mutta sukupuolesta se ei ole kyllä kiinni. Miehet ja naiset muuttuu ihan yhtä lailla mutta yleensä etenkin miehet on ihan sokeita itselleen ja nurisee vaan naisten ulkonäöstä.

Vierailija
18/108 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, oot kattonu sen äidin Facebook profiilia :-D

Vierailija
19/108 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Lukioikäistä poikaani luultiin poikaystäväkseni, vaikka meillä on ikäeroa 28 vuotta.

Vierailija
20/108 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysäseppä joltain ulkopuoliselta, näytätkö samalta? 🤭

Se että käytät facebookia ja siitä nimeä face, kertoo että et itsekään ole ollut nuori enää vuosikausiin.

On minulla vanhoja valokuvia joihin voin verrata itseäni. Korkeintaan olen komeampi koska olin ihan lapsen näköinen silloin 19v (eli kun tuo nainen oli 17v). Mutta 22 vuotiaan ja mun nykyisen ulkonäön välillä ei juuri ole muutoksia.

Ja se että joku käyttää facebookia, ei ollenkaan vaikuta ulkonäköön. Kyllä kaikki tuntemani parikymppiset tytötkin käyttää.