Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hesarin artikkeli paljasti taas totuuden siitä miksei baareissa ja yökerhoissa enää näy naisia

Vierailija
18.07.2024 |

https://www.hs.fi/pkseutu/art-2000010511203.html

Asiakaskunta on vanhoja limaisia setiä jotka yrittävät lääppiä ja repiä väkisin.

Niin, miksiköhän on siirrytty Tinderiin tai ollaan kokonaan ilman seuraa, kuin että mennään 45+v örkkien kähmittäväksi. Miksiköhän.

Kommentit (103)

Vierailija
61/103 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten kannattaa keskittyä naisiin. Myös seksi- ja parisuhdemielessä.

Epäilemättä heteronkin kannattaa vain heittäytyä homoksi, huolimatta todellisesta seksuaalisuudestaan.

Vierailija
62/103 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten kannattaa keskittyä naisiin. Myös seksi- ja parisuhdemielessä.

Epäilemättä heteronkin kannattaa vain heittäytyä homoksi, huolimatta todellisesta seksuaalisuudestaan.

Näinhän (feministi) naisetkin olettaa miesten tekevän. Miksei sitten toisinkin päin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/103 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi te lietsotte itsessänne tuota pelkoa ja vihaa vellomalla näissä internetin trollikeskusteluissa? Sammuttakaa hetkeksi ne puhelimenne ja tietokoneenne ja käykää ulkona katsomassa ihan oikeita, eläviä ihmisiä, niin huomaatte, että he ovat enimmäkseen fiksuja ja kivoja.

Vierailija
64/103 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksullisia kannattaa käyttää, tulee pitkässä juksussa edukkaammaksi

Vierailija
65/103 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksullisia kannattaa käyttää, tulee pitkässä juksussa edukkaammaksi

Kertoo sinusta kaiken että saat vain maksamalla mitään ihmiskontaktia.

Vierailija
66/103 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talous pitäisi saada nousuun mutta kadut pitäisi saada matuoitua. Kaksilla rattailla ajelu on konstikasta.

Vierailija
67/103 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja turha luulla,että pubeissa saisi melkein viisikymppisenä ja ilman meikkiä juoda olutta rauhassa.Ei,heti on joku ällötys iholla.

Vierailija
68/103 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja turha luulla,että pubeissa saisi melkein viisikymppisenä ja ilman meikkiä juoda olutta rauhassa.Ei,heti on joku ällötys iholla.

Ikäkään ei suojaa 

Vierailija
69/103 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään saa olla hetkeäkään rauhassa yökerhoissa. Siellä on känniset akat ja homot pakaroissa kiinni välittömästi. Ja sama efekti kuin jutun toimittelijalla, ei ymmärretä puhetta.

Kai olen sitten se 1% poikkeus miehistä. Mutta eipä nappaa enää muutaman oluen terassilla nautittuaan, jälkeen jatkaa iltaa baareihin saati yökerhoihin. Kotia vaan ja nautiskelee omasta rauhasta itsekseen tissutellen.

Naistahan näin ei löydä kun heitä ei saa lähestyä nykyään arjessakaan. Sekin on mahdollista han fine.

Vierailija
70/103 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään saa olla hetkeäkään rauhassa yökerhoissa. Siellä on känniset akat ja homot pakaroissa kiinni välittömästi. Ja sama efekti kuin jutun toimittelijalla, ei ymmärretä puhetta.

Kai olen sitten se 1% poikkeus miehistä. Mutta eipä nappaa enää muutaman oluen terassilla nautittuaan, jälkeen jatkaa iltaa baareihin saati yökerhoihin. Kotia vaan ja nautiskelee omasta rauhasta itsekseen tissutellen.

Naistahan näin ei löydä kun heitä ei saa lähestyä nykyään arjessakaan. Sekin on mahdollista han fine.

Löytää bumblesta ja tinderistä. Tule nykyaikaan muumio.

Vierailija
71/103 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei naiset käy baareissa, kun miehet ei enää tarjoo ilmaista viinaa. ne odottaa vastapalvelusta. siksi en koskaan hyväksynyt tarjottua drinkkiä muilta kun omalta ukolta. ja sekin piti pakottaa tarjoamaan. tästä on aikaa vasta 26 vuotta, ja sama jöröjukka se on edelleen. paitsi että nyt se minua elättää 100%. saan olla kotona kun ukko-parka raataa elantoa perheelleen, eli minulle. kakarat on jo maailmalla siis.

Vierailija
72/103 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, millaiseksi maailma on mennyt nuorten naisten näkökulmasta. 

Vierailija
73/103 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en lukenut artikkelia mutta kuvan perusteella asuvalinta jos lähtee yksin yökerhoinin oli vähän provosoiva. Mekon väri ja malli lähinnä toi mielleyhtymiä seksityöntekijöihin.

Tavallisemmalla ja vähän löysemmällä "marimekko" kuosisella mekolla olisi voinut ennemmin tehdä vaikutuksen ns fiksuihin miehiin tai tulla hyväksytyksi naisporukkaan joka bilettää, ettei olisi tarvinnut olla yksin muiden tuijotettavana. Tietenkin jokainen saa pukeutua miten haluaa mutta pitää ymärtää että jonkinlaisilal asuilal on piilomerkityksensä.

Suomessa ollaan menossa kohti 1960-luvun normeja että naisen ei ole sopivaa mennä tanssiravintolaan yksin tai ilman miesseuraa. Se on huono suunta. Muistan opiskeluajoiltani 1980-luvulta niin ravintoloissa ja diskoissa oli rennompi meininki. Naisten ei ollut pakko tulla kenenkään esiliinan kanssa ja diskoissa nimenomaan haettiin tanssimaan ja vasta jos juttu alkoi luistaa muutaman tanssin jälkeen niin tehtiin lähempää tuttavuutta. Suoraan sänkyyn päädyttiin lähinnä ö-luokan kuppiloissa. 

Vierailija
74/103 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko hesarin artikkeli yhdellä lauseella. Joku ruma jätkä yritti iskeä minua, mua saa lääppiä vaan mallit. T. 4/10 muija.

Vierailija
75/103 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitähän se on aina ollut iän kaiken baareissa. NYT saisi varmasti olla rauhassa kun on keski-ikäinen kukkamekko täti lievällä ylipainolla :)

Olen nuorena ollut pari kertaa ravintolassa. Kokemukseni ei siis ole kovin kattava, mutta sain olla rauhassa lääppimiseltä. En tosin muista myöskään mitään tungosta. Ihan hyvin oli tilaa pöydissä, tanssilattialla jne. Ilkeilijöille tiedoksi, olin hyvin kaunis, joten siitä ei ollut kyse. Kauniisti haettiin tanssimaan ja vessaan sai kävellä ihan rauhassa. Tämä tietysti tapahtui niinä aikoina, kun ihminen oli juuri keksinyt tulen, joten ehkä tavat ovat nykyisin toisenlaisia.

Nyt olis taas vanhoille kurpille saumaa käydä ilman ahdistelua. Ja kyllä siellä edelleen nuoriakin naisia pyörii.  Miten lie selviävät. 

Vierailija
76/103 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä ei ole tarkoituskaan löytää ketään vaan pönkittää omaa itsetuntoa. 

Vierailija
77/103 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en lukenut artikkelia mutta kuvan perusteella asuvalinta jos lähtee yksin yökerhoinin oli vähän provosoiva. Mekon väri ja malli lähinnä toi mielleyhtymiä seksityöntekijöihin.

Tavallisemmalla ja vähän löysemmällä "marimekko" kuosisella mekolla olisi voinut ennemmin tehdä vaikutuksen ns fiksuihin miehiin tai tulla hyväksytyksi naisporukkaan joka bilettää, ettei olisi tarvinnut olla yksin muiden tuijotettavana. Tietenkin jokainen saa pukeutua miten haluaa mutta pitää ymärtää että jonkinlaisilal asuilal on piilomerkityksensä.

Suomessa ollaan menossa kohti 1960-luvun normeja että naisen ei ole sopivaa mennä tanssiravintolaan yksin tai ilman miesseuraa. Se on huono suunta. Muistan opiskeluajoiltani 1980-luvulta niin ravintoloissa ja diskoissa oli rennompi meininki. Naisten ei ollut pakko tulla kenenkään esiliinan kanssa ja diskoissa nimenomaan haettiin tanssimaan ja vasta jos juttu alkoi luistaa muutaman tanssin jälkeen niin tehtiin

Ennen vanhaanhan ei käyty seuraa hakemassa ravintoloissa vaan suku päätti ja pakkonaitti puolestasi kenen kanssa menet naimisiin. Siinä ei sulhasen tai morsiamen sana paljoa painanut.

Vierailija
78/103 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et halua että ihmiset juttelevat sinulle ÄLÄ mene baariin tanssimaan laittautuneena ja hakemaan juotavia sen oloisena että olet yksin juttuseuraa vailla

Vierailija
79/103 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko hesarin artikkeli yhdellä lauseella. Joku ruma jätkä yritti iskeä minua, mua saa lääppiä vaan mallit. T. 4/10 muija.

Miksi koet että KELLÄÄN on oikeus kajota toisen ihmisen kehoon ilman lupaa?

Vierailija
80/103 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista, millaiseksi maailma on mennyt nuorten naisten näkökulmasta. 

Rumien yksinäisten häirikkömiesten laumat ovat paisuneet valtaviksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi