Hesarin artikkeli paljasti taas totuuden siitä miksei baareissa ja yökerhoissa enää näy naisia
https://www.hs.fi/pkseutu/art-2000010511203.html
Asiakaskunta on vanhoja limaisia setiä jotka yrittävät lääppiä ja repiä väkisin.
Niin, miksiköhän on siirrytty Tinderiin tai ollaan kokonaan ilman seuraa, kuin että mennään 45+v örkkien kähmittäväksi. Miksiköhän.
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Kohta alkaa samanlainen meininki mitä ulkomailla, eli portsari päästää sisään vaan tietynlaiset ihmiset, kun nykyään pääsee kuka vain kunhan ei ole kaatokännissä tai muuten uhkaava.
Mitä tarkoittaa "tietynlaiset ihmiset"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oho, täytyykin pestä silmäladit ensi kerralla, koska voin vannoa, et vähintään puolet on ollut naisia paikoissa, joissa itse olen ollut..
No ethän sinä sitä voi nykypäivänä enää tietää.
Ei kyllä Helsingissä voi.
Eihän Suomessa nykyisin uskalla 90v mummo käydä yksin pyykkituvassa ilman rra_skauksen uhkaa.
Saati sitten nuoremmat baareissa tai kävellä pimeällä kotiin.
Iilimato vapaita baareja kiitos.
Muistan kun viimeksi olin baarissa 15v sitten, niin siellä miehet tarttu tosi väkivaltasesti ranteesta ja yritti vetää heidän mukaan. Tai jos sanoi ei, niin eivät uskoneet ettei kiinnostanut. Sekä vaikka olin pukeutunut farkkuihin ja peittävään paitaan, niin yksi alkoi haukkumaan huoraksi.
Humalaiset miehet ovat ahdistelleet ja kourineet siitä lähtien, kun olen ollut 13v. En halua olla lainkaan niiden miesten lähettyvillä jotka ottavat alkoholia. Ja ei, en ollut baarissa 13v ikäsenä, vaan nuorille tarkoitetussa The Rasmuksen keikalla, jossa jostain syystä oli myös aikuisia kännisiä miehiä.
Tavalliset miehet pitävät yökerhoa paikkana, josta haetaan seksiseuraa, ei mitään muuta. Siksi luulevat, että jokainen paikalla oleva nainen ajattelee samoin. Tämä johtaa suorasuokaiseen ehdotteluun.
Kyllä käy. Ihan yhtä paljon kuin miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tekisipä joku komea nuori mies vastaavan artikkelin tutkimuksen
Ero on siinä että heitä on 1% miehistä. He kyllä kokevat naisten toimesta epäasiallista lähestymistä.
Naisista sen sijaan 95% kokee tuollaista epäasiallista lähestymistä viihteellä.
Ihan pas kaa sinun prosenttisi. Kumpikin niistä.
Vierailija kirjoitti:
Eihän Suomessa nykyisin uskalla 90v mummo käydä yksin pyykkituvassa ilman rra_skauksen uhkaa.
Saati sitten nuoremmat baareissa tai kävellä pimeällä kotiin.
Ilmiannettu rasistisena.
Miehille ja naisille pitäisi olla eri tanssitilat, WC:t toki yhteiset.
Jos haluaa olla baarissa rauhassa, mene tavalliseen pubiin klo 12-18. Ei voi kuvitella välttyvänsä humalaisten miesten kourimiselta klo 00 jossain yökerhossa. Tyly fakta.
Tinder on enemmän kuollut mitä baari
Vierailija kirjoitti:
Tavalliset miehet pitävät yökerhoa paikkana, josta haetaan seksiseuraa, ei mitään muuta. Siksi luulevat, että jokainen paikalla oleva nainen ajattelee samoin. Tämä johtaa suorasuokaiseen ehdotteluun.
Minkä ihmeen takia joku menisi tuonne kännisten henkilöiden sekaan kovaan meteliin mistään muusta syystä? Juoda voi muuallakin kuin yökerhoissa, ja jos tarkoitus on olla iltaa viettämässä kaveriseurueessa keskustelemassa niin yökerho ei ole oikea paikka tuollekaan.
Ei turhaan ole esim. Japanissa naisille omia vaunuja metrossa. Kiinnijäämisen riski ja mahdollisen kiinnijäämisen seuraamukset eivät ole riittäviä saamaan kaikkia käyttäytymään asiallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Naisena joka välillä käy yökerhossa, niin täytyy sanoa että niissä käy tosi omituista sakkia. Osa on kaatokännissä ja osa ehkä tästä johtuen tosi erikoisia. Tuntuu että jotkut miehet myös viinalla yrittävät hioa huonoja sosiaalisia taitojaan mutta eivät onnistu siinä.
Miehille ei pitäis myydä alkoholia. Yks juoma vois olla prosenteilla. Sen jälkeen loput alkoholitonta. Jo vähenisi kaikki järjestyshäiriöt ja muut ongelmat.
Parejakin syntyis enemmän kun miehet ei käyttäytyis niin huonosti.
alkoholia saa halvemmalla kaupoista ja alkosta. ainakin tulee halvemmaksi juota omia juomia omalla tai kaverin asunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Muistan kun viimeksi olin baarissa 15v sitten, niin siellä miehet tarttu tosi väkivaltasesti ranteesta ja yritti vetää heidän mukaan. Tai jos sanoi ei, niin eivät uskoneet ettei kiinnostanut. Sekä vaikka olin pukeutunut farkkuihin ja peittävään paitaan, niin yksi alkoi haukkumaan huoraksi.
Humalaiset miehet ovat ahdistelleet ja kourineet siitä lähtien, kun olen ollut 13v. En halua olla lainkaan niiden miesten lähettyvillä jotka ottavat alkoholia. Ja ei, en ollut baarissa 13v ikäsenä, vaan nuorille tarkoitetussa The Rasmuksen keikalla, jossa jostain syystä oli myös aikuisia kännisiä miehiä.
Ranteesta tarttujien ranteet pitäis murtaa. Ei ne muuten opi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta alkaa samanlainen meininki mitä ulkomailla, eli portsari päästää sisään vaan tietynlaiset ihmiset, kun nykyään pääsee kuka vain kunhan ei ole kaatokännissä tai muuten uhkaava.
Mitä tarkoittaa "tietynlaiset ihmiset"?
Ehdotan että mietit sitä itseksesi nyt hetken. Ja kun päädyt johonkin lopputulokseen niin muistat että päätelmäsi kuvaa vain ja ainoastaan omia ennakkoluulojasi eikä muiden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen takia joku menisi tuonne kännisten henkilöiden sekaan kovaan meteliin mistään muusta syystä? Juoda voi muuallakin kuin yökerhoissa, ja jos tarkoitus on olla iltaa viettämässä kaveriseurueessa keskustelemassa niin yökerho ei ole oikea paikka tuollekaan.
Naiset menevät usein tanssimaan, muualla sitä ei oiken pysty tekemään. Mutta muuten kyllä olen samaa mieltä.
Käytiin kiinni = tultiin juttelemaan?
Kuulostaa suomalaiselta 😄