Hesarin artikkeli paljasti taas totuuden siitä miksei baareissa ja yökerhoissa enää näy naisia
https://www.hs.fi/pkseutu/art-2000010511203.html
Asiakaskunta on vanhoja limaisia setiä jotka yrittävät lääppiä ja repiä väkisin.
Niin, miksiköhän on siirrytty Tinderiin tai ollaan kokonaan ilman seuraa, kuin että mennään 45+v örkkien kähmittäväksi. Miksiköhän.
Kommentit (103)
Jep. Ulkomaalaisia miehiä sekä kantasuomalaisia sosiaalisesti taidottomia outolintuja jotka yrittävät ilman lupa kosketella.
Lopetin jo 2017 enkä enää noihin mene
Sinne hakeutuu juuri se kuona joka ei omana itsenään saa mistään treffejä tai matcheja. Sitten kun nainen ilmestyy niin alkavat suorastaan råiskaajiksi.
Sitähän se on aina ollut iän kaiken baareissa. NYT saisi varmasti olla rauhassa kun on keski-ikäinen kukkamekko täti lievällä ylipainolla :)
Sähköshokkifeministi joutui näemmä poistamaan edellisen ketjun tehtyään itsestään hölmön :D
oho, täytyykin pestä silmäladit ensi kerralla, koska voin vannoa, et vähintään puolet on ollut naisia paikoissa, joissa itse olen ollut..
Naiset uhriutuu hyvästä menekistään. Menee oikein näytille että taas saa tylyttää miehiä.
Jotenkin ärsytti että tuo toimittaja oli oikein stereotyyppisesti puettu.
mua on ahdisteltu ihan, kun päälläni on ollut nörttilasit, pörröinen tukka, pitkähihainen paita, jossa ei ollut avonaista kaula-aukkoa, farkut ja Adidaksen tennarit. Yksin kävin hotellin baarissa yhdellä oluella niin heti käytiin kiinni. Tämä vuonna 2009 ollessani parikymppinen, ja sen jälkeen en ole baareihin ja yökerhoihin mennyt edes seuralaisten kanssa.
tekisipä joku komea nuori mies vastaavan artikkelin tutkimuksen
Vierailija kirjoitti:
oho, täytyykin pestä silmäladit ensi kerralla, koska voin vannoa, et vähintään puolet on ollut naisia paikoissa, joissa itse olen ollut..
No ethän sinä sitä voi nykypäivänä enää tietää.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin ärsytti että tuo toimittaja oli oikein stereotyyppisesti puettu.
mua on ahdisteltu ihan, kun päälläni on ollut nörttilasit, pörröinen tukka, pitkähihainen paita, jossa ei ollut avonaista kaula-aukkoa, farkut ja Adidaksen tennarit. Yksin kävin hotellin baarissa yhdellä oluella niin heti käytiin kiinni. Tämä vuonna 2009 ollessani parikymppinen, ja sen jälkeen en ole baareihin ja yökerhoihin mennyt edes seuralaisten kanssa.
Minulla oli kulahtanut kirpparilta hankittu villapaita, jonka läpi rintojani puristeltiin. Pitäisi kai poistaa rinnat niin olisi parempi olla :)
Vierailija kirjoitti:
Ero on siinä että heitä on 1% miehistä. He kyllä kokevat naisten toimesta epäasiallista lähestymistä.
Naisista sen sijaan 95% kokee tuollaista epäasiallista lähestymistä viihteellä.
Vierailija kirjoitti:
Sitähän se on aina ollut iän kaiken baareissa. NYT saisi varmasti olla rauhassa kun on keski-ikäinen kukkamekko täti lievällä ylipainolla :)
Olen nuorena ollut pari kertaa ravintolassa. Kokemukseni ei siis ole kovin kattava, mutta sain olla rauhassa lääppimiseltä. En tosin muista myöskään mitään tungosta. Ihan hyvin oli tilaa pöydissä, tanssilattialla jne. Ilkeilijöille tiedoksi, olin hyvin kaunis, joten siitä ei ollut kyse. Kauniisti haettiin tanssimaan ja vessaan sai kävellä ihan rauhassa. Tämä tietysti tapahtui niinä aikoina, kun ihminen oli juuri keksinyt tulen, joten ehkä tavat ovat nykyisin toisenlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ero on siinä että heitä on 1% miehistä. He kyllä kokevat naisten toimesta epäasiallista lähestymistä.
Naisista sen sijaan 95% kokee tuollaista epäasiallista lähestymistä viihteellä.
87% netissä esitetyistä prosenttiluvuista on ravistettu hihasta kirjoitushetkellä vahvistamaan viestin sanomaa.
Naisena joka välillä käy yökerhossa, niin täytyy sanoa että niissä käy tosi omituista sakkia. Osa on kaatokännissä ja osa ehkä tästä johtuen tosi erikoisia. Tuntuu että jotkut miehet myös viinalla yrittävät hioa huonoja sosiaalisia taitojaan mutta eivät onnistu siinä.
Kohta alkaa samanlainen meininki mitä ulkomailla, eli portsari päästää sisään vaan tietynlaiset ihmiset, kun nykyään pääsee kuka vain kunhan ei ole kaatokännissä tai muuten uhkaava.
Kirjaimellisesti kuolisin ennemmin kuin menisin suomalaiseen ravintolaan: liian "kansainvälinen meininki" ja suomalaiset naiset ovat lähes kaikki ylipainoisia.
Naisten kannattaa keskittyä naisiin. Myös seksi- ja parisuhdemielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nuorena ollut pari kertaa ravintolassa. Kokemukseni ei siis ole kovin kattava, mutta sain olla rauhassa lääppimiseltä. En tosin muista myöskään mitään tungosta. Ihan hyvin oli tilaa pöydissä, tanssilattialla jne. Ilkeilijöille tiedoksi, olin hyvin kaunis, joten siitä ei ollut kyse. Kauniisti haettiin tanssimaan ja vessaan sai kävellä ihan rauhassa. Tämä tietysti tapahtui niinä aikoina, kun ihminen oli juuri keksinyt tulen, joten ehkä tavat ovat nykyisin toisenlaisia.
Muistan nuoruudestani puristelun, rahan tarjoamisen seksistä. Yksi mies kävi jopa kourimaan minua tanssilattialla järkyttyneen vaimonsa seuratessa vierestä.Sitten tietysti nämä nelikymppiset setämiehet on oma lukunsa. Näin katkerana ja kulahtaneena keski-ikäisenä on helpompaa kun miehet osaa jo lannistua 3 metriä ennen kuin edes tulee sanomaan mitään, ne vain painaa päänsä alas ja poistuu kun niitä katsoo pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Äläpä huokaise helpotuksesta..
Onhan niillä ne omat safe space- paikkansa mihin tahmaiset setämiehet eivät pääse kun eivät osaa koodikieltä.