Onko sinulla ketään inhokki laulajaa,että joudut sulkemaan radion,kun et kestä kuunnella?
Mulla Bee ykkös inhokki,Irina hyvänä kakkosena. Kaija K. kolmantena.
Kommentit (380)
Ei ole henkilöitynyttä vihaa, mutta iskelmästä vaihtuu. Lapsuuden klassikot on pahimpia, Kari Tapiot sun muut. En minä näitä artisteja enkä sävellyksiä vihaa vaan niihin yhdistyy sellainen eltaantunut 90-luvun matkahuolto. Ukot tuijottaa paskat housussa, kun lapset odottaa koulubussia. Jukeboxi soi ja osa tanssii.
Erika Wikman, Bee, Elli Haloo ja Reino Nordin.
Mulle kerran nainen sano, et laulan kuin Reino Nordin. Jos oisin ollu selvinpäin niin oisin kantanut sen lähimpään roskikseen.
Mä en edes kuuntele suomenkielistä musiikkia kun pakolla, mutta ulkomaalaisista vaihtuu City Rockkiin tai päinvastoin, jos sieltä tulee Nirvanaa, Rammsteinia tai U2 ja joo Rushia. Suunnilleen kaikki muut menee.
Ja nyky(naisten) autotunekimitys käy särkemään päätä, jos joskus jossain joutuu kuuntelemaan jotain Sannia jne.
Melkein kaikki mikä soi Suomipopilla. Kanava vaihtuu heti jos sen on joku autoon kääntänyt päälle. Behm, Bess, Bee, Benjamin Peltonen, Kuumaa, Apulanta, mitä näitä nyt on. Ei niin ei.
Antti Tuisku ja Kaija Koo, niitä ei äänen perusteella edes erota toisistaan. Janna on kolmas kauhu.
Ja tämän kesän "hitti" se vulvalaulu, josta ei erota sanoista muuta kuin sen nimisanan ja laulajia ei erota mössöstä.
KAIKKI suomalaiset naisartistit.
Eipä juuri. Enemmän noi lyhyet soittolistat saavat vaihtamaan kokonaan kanavaa. Yhtä kanavaa kun on päivän kuunnellut töissä, ei tarvi samaa enää seuraavana päivänä kuunneella.
Tanssimusiikki a la Järviradio. Varmaan se niillä lavoilla toimii, kun tarkoitus on tanssia sen tahtiin, mutta ei sitä tyhjänpäiväistä toistoa pysty kotona, autossa tai töissä kuuntelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Eipä juuri. Enemmän noi lyhyet soittolistat saavat vaihtamaan kokonaan kanavaa. Yhtä kanavaa kun on päivän kuunnellut töissä, ei tarvi samaa enää seuraavana päivänä kuunneella.
Tuo on ikävää.
Radio Novaa riittää kun kuuntelee muutaman tunnin muutaman VUODEN välein. Saa Toton Afrikat ja Stingin Fields of gold -varastot täyteen.
Katri-Helena, ei voi kuunnella.
Ellinoora. Tai ei hän laulajana ärsytä, mutta en kestä niitä dinosauruksia ja leijonia. Sanoitus tökkii, ja myös se tyyli.
Kaikki suomalainen musiikki, varsinkin joku Arttu Wiskari, Erika Vikman.jne. eli järkyttävää junttipaskaa. Yleensä sääntö on se, että jos artistia soitetaan suomipopilla tai suomi iskelmällä niin sitten se on ehdoton no no.
Kuulin kerran töissä jonkun kappaleen, jonka esittäjää en tiedä enkä välitäkään tietää. Suomenkielinen, laulettiin jostain kylästä josta mikään ei saa lähtemään tai jotakin. Kaikki kunnia ihmisille jotka tykkää kyseisestä musiikkityylistä, mutta ennemmin kuuntelisin gangstaräppiä kuin kyseistä kappaletta. Tulee heti mieleen joku junttikylä jostain pohjoisen perukoilta, jossa rassataan jotain autoja ja tuijotetaan muita ihmisiä kuin idiootit ja avioidutaan sukulaisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki nämä Bess, Behm, Bee, Ibe, Mirella, Kuumaa, Käärijä, Sexmane, Gettomasa, Costi yms nyky"musiikki"..Karmeaa kuunneltavaa, ei pysty
Haluaisin tietää, että millä radiokanavalla Sexmanea on soitettu, kun herätti sinussa vastenmielisiä tunteita. Itse haluaisin kuulla häntä vaikka joka päivä, mutta kun ei radiokanavat soita niin kuuntelen omilta soittolistolta. Rakastan! Ja alapeukuttajille toistan vielä, että ihana mies! Max Sene on ihana.
Meiju Suvas, ääni kuin riivinrauta. Pure mua! HUH!