Onko sinulla ketään inhokki laulajaa,että joudut sulkemaan radion,kun et kestä kuunnella?
Mulla Bee ykkös inhokki,Irina hyvänä kakkosena. Kaija K. kolmantena.
Kommentit (380)
Kotiteollisuus, Arttu Wiskari, Haloo Helsinki. Ei vaan kestä sekuntiakaan.
Aika tylsiä ovat sävelkulut monissa biiseissä. Paljon vaan sanoja. Itse en välitä sanoista, en juuri niitä kuuntele, musiikki oleellisinta. Runot runoina, musiikki musiikkina.
Lauri Tähkä.
Jostain syystä se saa yhä keski-ikäiset kanssa siskot värjäämään, niin jatkuvaa kiukuttelua radiokanavan valinnasta duunissa. Mä herkästi valkkaan basson, ettei vahingossakaan tulis Tähkää.
Kestoällökkini Sadonkerjuu päivistä lähtien.
BESS
Koitan silloin tällöin ja olen kokeillut levyäkin kuunnella, mutta jatkuvasti tulee se sama biisi uudestaan ja uudestaan
eri nimellä. Ei kestä.
Anna Abreu, Katri Ylander ja Olli Lindholm.
Onneksi näitä ei juurikaan radiossa soiteta.
Mariah Carey
Adele
Whitney Houston
Beyonce
Celine Dion
Ja muut samanlaiset ylidramaattiset kiljujat
Vierailija kirjoitti:
Paula Vesala. Ei, ei ja ei.
Ykkösinhokkini Anna Puun kanssa jaetulla sijalla.
Oikeasti, miten tämä hoilaaja päästettiin tulkitsemaan F i n l a n d i a a veteraanien itsenäisyysjuhlaan!? Ehkä jossain iskelmäpoppenpolli/tangomarkkinat osastolle tuo joten kuten välinumerona menisi, mutta että itsenäisyysjuhliin! Sodan sankareiden juhliin! Ei riittänyt, että nuo vanhukset, viimeiset mohikaanit haluttiin piilottaa pois varsinaisilta Linnan juhlien pintapirskeiltä, vaan ohjelmanumeroksi oli valittu halpa, iskelmä-ääninen Vesala jonkun koulutetun klassisen laulutaitajan sijaan. Huteraääninen Vesala esittämässä ITSEÄÄN, itsenäisyyden sijaan - pitkitettyä tekotaiteellista kiminää. Yääääk. Jos kyynel kirposikin poskelle, se johtui kuuntelun kärsimyksestä, ei liikutuksesta.
Tohon vielä Sanni, ni se on siinä!
Olavi Uusivirta. Sulkeutuu myös tv kun tuon hörhön näen tai kuulen.
Meiju Suvas ja Kaija K
👉 Radio kiinni tai ainakin kanava vaihtuu
Dave Mustaine. Sellainen tasapaksu ääni. Yhtä huono kuin James Hetfield
Sunrise avenue
maija vilkkuluomi
haloo hesa
Coldplay
adele
suomi reggae
ska musiikki
En kuuntele radiota kun joskus autossa, kanava on rock🤘, tai city.. Ei varmasti suomipop tms kotimaista soittava inhokki.
N60