Onko sinulla ketään inhokki laulajaa,että joudut sulkemaan radion,kun et kestä kuunnella?
Mulla Bee ykkös inhokki,Irina hyvänä kakkosena. Kaija K. kolmantena.
Kommentit (380)
Niitä on niin paljon, että en edes kuuntele radiota huvikseni. Välttelen myös paikkoja missä on joku radiokanava täysillä päällä. On yksi tosi kiva rantakahvila, mutta tämä poppikanava pitää minut kyllä asiakkaana sieltä pois
MA Numminen oli aikoinaan mutta nyt ei tule tämän päivän laulajista muita mieleen kuin portionboys
Amadeus! Suutele mua hiljaa on imelyyksien itelles. Yäk ja sata kertaa yäk päälle.
Anssi Kela (ääni on järkyttävä, biisitkin ihan paskoja), Haloo Helsinki (tyyli on kamala, biisit paskoja), Ed Sheeran (kamala ääni, biisit ihme ulinaa) + kaikki mieslaulajat, jotka kiekaisevat korkeita ääniä + kaikki naislaulajat, jotka kimittävät
Vierailija kirjoitti:
Jippu on iki-inhokkini, uudemmista tyypeistä Ellinoora.
Sama! Jippu on aina ollut niin ärsyttävä laulajana ja ihmisenä enkä pidä hänen saundista ja esitystyylistä. Ellinoora tulee hyvänä kakkosena perässä.
Irina, Haloo Helsingin Elli, Ellinoora, se joku euroviisukarsiutuja, ne kaikki samankuuloiset androgyynit autotune-pojut mitkä viime vuosina on trendannut ja joiden biisit kuulostaa kympin Casion preseteiltä. Arttu Wiskari. Kuumaa. Ja mikäs tää hloppi on joka ilmeisesti aikoo olla seuraava Kari Tapio ja kaikki luritukset on jotain kornia junttisuomihehkutusta, suomen kesää ja muuta?
Oikeastaan voisi sanoa että kanava vaihtuu aina jos taajuus on vahingossa päätynyt Suomi Popille, mutta nuo yllämainitut on erityisiä inhokkeja.
Mä en ole ikinä pitänyt Michael Jacksonin äänestä ja musiikista.
En pidä nykymusiikista, jota radioasemat soittavat. Olen ratkaissut asian niin, että kuuntelen vain puheohjelmia ja podcasteja. Ja niidenkin sisällön täytyy olla täysjärkistä eikä turhanpäiväistä jutustelua.
Vierailija kirjoitti:
Ultra Bra, PMMP hyppään ulos vaikka liikkuvasta autosta.
Et hyppää.
Haloo Helsinki, ei pysty kuuntelemaan. Varmaan muitakin, mutta tuo pahimpana.
Haloo Helsinki ehdoton ykkönen. Mieluummin kuuntelen vaikka lasten kinastelua takapenkillä. Toinen on Sanni. Pandoran vanhat biisit on myös alkanut ärsyttämään.
En omista radiota enkä kuuntele moista, koska 99% radiosta tulevasta määkimisestä ja naukumisesta on täyttä pskaa. Silloin harvoin kun radion eteen joudun, etsin klassisen musiikin kanavan ja toivon parasta.
Metallica, aina välillä joutuu vaihtamaan Radio Rockilta pois kun ei vaan jaksa enää kuunnella Metallicaa.
Jenni Vartiainen, vaihdoin kahdesti kanavaa, ja jokaiselta tuli sama biisi.
Ultra Bra ja Tommi Läntinen. Zedu De Luca myös :D
Arttu Wiskari, Vesterinen, Maija Vilkkumaa ja sitten kaikki tämä šuhuäššäišten pikkutyttöjen puhevammavinkumusiikki sekä suomalainen "rap".
Jippu on iki-inhokkini, uudemmista tyypeistä Ellinoora.