Olympialaiset 2024 OFFICIAL
Kommentit (10479)
VMP!
Ajattelee presidenttimmekin tuosta lasten pihapelipuuhastelusta, kun ei kehtaa sitä ääneen sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt lähtee uuniin makkaraa ja raneja 😛
Eiku Sausages. Loaded or plain? Or fully loaded?
Ai että mageesti kaatu! Oliks nää ne pellehyppykisat?
Vierailija kirjoitti:
VMP!
Ajattelee presidenttimmekin tuosta lasten pihapelipuuhastelusta, kun ei kehtaa sitä ääneen sanoa.
Suomella ei ole pressaa, on vain pelle sammakkoineen.
Vierailija kirjoitti:
VMP!
Onhan Stubb tuolla rampilla lohduttamassa!
Skeittaus pois kisoista. Pellelaji.
Tekikö tyttö täydellisen ..FRONTSIDE OLLIEN??????
Onks tän idea et tehää pari temppua ja sit kaadutaan näyttävästi. Kaatumisen näyttävyydestä saa pisteitä?
Olen nainen, ja normaalisti kannustan naisurheilijoita, mutta skeittaus on pelleilyä.
Onko yleisössä julkkiksia katsomassa Raneja?
Skeittaus pois Olympialaisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret naiset kisaa mitaleista ja sekös palstan suomiakkoja ärsyttää. :) :) :) M28
Tosi upean näköistä. On naisskeitin taso noussut siitä mitä joskus katselin männävuosina.
Jep. Paljon on tapahtunut kehitystä ja nopeasti. ~Mies26
Niin ja olen "suomiakka". En kuitenkaan katkera, kuten luulet, vaan seuraan urheilua ilolla.
Vierailija kirjoitti:
Onko yleisössä julkkiksia katsomassa Raneja?
Joo Tony Hawk siel graindaa
Kakrut lopettaa nyt päänaukomisen ja seurataan kun taitavat tytöt skeittaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä tämän 13-vuotiaan vanhempien päässä liikkuu, kun päästävät lapsen kilpailemaan olympialaisissa? Dollarinkuvat jo vanhempien silmissä?
No onneksi asuvat Australiassa, eikä täällä umpitollosiperialaisten pilaamassa ns. yhteiskunnassa. Fiksut vanhemmat tarjoavat lapsilleen mahdollisuuksia ja harrastuksia. Lapsuudesta se kaikki lähtee.
Kyllä Suomessa tarjotaan mahdollisuuksia ja harrastuksia. On mahdollista käydä elämäm koulua. Harrastuksina hengailla ostarilla ja juoda kaljaa, myös Subu ja piri ovat mahdollisuuksia.
Uutena lajina täällä on 12-vuotiaiden kouluampumiset ja bonuksena kaverien rääkkäämiset henkitoreisiin. Vielä vinkuvat, jos joku lapsi pärjää ja menee olympialaisiin, jopa finaaliin. Siperialainen pysy nahoissaan.
Olen suomalainen nainen ja olen sitä mieltä, että skeittaus ei kuulu olympialaisten hienoon historiaan. Pellet siellä vain kaatuilee ja puhuu "trendikkäästi" englantia.
Vierailija kirjoitti:
Kakrut lopettaa nyt päänaukomisen ja seurataan kun taitavat tytöt skeittaa!
No ei tuo nyt oikeen vakuuta.
HAHHAHHAH ihan mielettömän hyvä tuo japanilainen! Kertoo kaiken lajin tasosta.