Olympialaiset 2024 OFFICIAL
Virallinen ketju vuoden 2024 olympialaisille. M28
Kommentit (10479)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tullut katsottua lajeja, joista en ymmärrä hölkäsen pöläystä kuten tämä skeittaus (mistä tempuista niitä pisteitä tulee ja kuinkakin paljon). Tai miten judossa joskus mätkäyttää vastustajan tatamiin ja saa pisteitä, joskus taas ei. Nyt sitten surffauksen pariin, siitäkään ei mitään hajua, mutta katsotaan :-D
Judossa pitää saada toinen selälleen mahd. puhtaasti.
Hm. Ilmeisesti mulla ei vain ole sitten silmää judolle kun en hiffaa mitkä ovat puhtaita ja mitkä vähemmän puhtaita suorituksia.
Judossa voi voittaa heittämällä vastustaja kenttään, tai sidonnalla, lukolla tai kuristuksella. Ei ole pakko olla selällään. Ol
Minä otin kerran leikillä matsia yhden brassijujutsun harrastajan kanssa. Hyvä ettei mennyt raajat sijoiltaan. Mustelmia sain ehkä 20.
Eikö Sirviö käynyt Suomessa, kun voitti Suomen mestaruuden?
Meillä on viinirypäleitä, vesimelonia, lohivoileipiä ja kahvin kanssa täytekakkua. Ehkä kahvi jää pois. Edelleen olisi karkkipussi (joku kaatissäkki) mutta tuskin tänäänkään.
Liian korkealle meni ja ryminällä alas. ~Mies26
Vierailija kirjoitti:
On Heili finaalin nuorin?
Oliko kukaan muu 13 vuotias?
Nuorin on finaalissa.
Seuraavissa olympialaisissa kisaa sitten Australian lipun alla. Nyt piti suomen väreissä kisata kun ei aiemmin vielä ollut Australian kansalaisuutta.
Mitä ihmettä tämän 13-vuotiaan vanhempien päässä liikkuu, kun päästävät lapsen kilpailemaan olympialaisissa? Dollarinkuvat jo vanhempien silmissä?
Miksi tuo skeittaus on olympialaisissa...nuohan kaatuu finaalissakin kaikki, lapset urheilee, temppuja ei juuri tehdä? Tuo on jotain harrastelua eikä olympiatason urheilua.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on viinirypäleitä, vesimelonia, lohivoileipiä ja kahvin kanssa täytekakkua. Ehkä kahvi jää pois. Edelleen olisi karkkipussi (joku kaatissäkki) mutta tuskin tänäänkään.
Mulla on oliiveja, juustoa, chorizoa ja viinirypäleitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On Heili finaalin nuorin?
Oliko kukaan muu 13 vuotias?
Nuorin on finaalissa.
Sitä minäkin.
Grind ei onnistunut. ~Mies26
NYT OLI VAHVA SUORITUS! ~Mies26
Tovottavasti tää aussipentu ei mene pelastamaan Suomen urheiluherroja, ottamalla mitalin.
Olishan se todella säälittävää, jos Suomen "urheilumaineen" pelastaisi ulkolainen pentu jossain pihaleikkilajissa.
Olen toimittaja Silvennoisen kanssa samaa mieltä, että Suomen urheilun tulevaisuuden kannalta parasta olisi, jos Suomi jäisi kokonaan ilman mitalia. Se voisi vihdoin herättää Suomen urheilupäättäjät tajuamaan, että näin ei voi kerta kaikkiaan jatkaa. Suomen urheilujärjestelmä tarvii todella radikaalia uudistamista ihan joka tasolla. Ensimmäisenä pitäisi tietenkin heittää ylimmän tason pomot huitin hemmettiin ja käyttää siitä säästyvät rahat suoraan seuratoimintaan ja siellä nimenomaan juonioritoiminnan tukemiseen.
https://www.iltalehti.fi/pariisin-olympialaiset-2024/a/f143e2a5-b483-43…
Seuraavaksi espanjalainen. ~Mies26