Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olympialaiset 2024 OFFICIAL

Vierailija
17.07.2024 |

Virallinen ketju vuoden 2024 olympialaisille. M28

Kommentit (10479)

Vierailija
4341/10479 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomenkielisten vanhempien lapsi ei osaa puhua kunnollista suomea! Vielä kun huomioi että Heili viettää hyvin tiiviisti aikaa perheensä kanssa (ja suomea luulisi kuulevan koko ajan)  niin on kyllä ihmeellistä että suomen ja englannin sekoitusta tytön suomen kieli.

Vierailija
4342/10479 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heili "niinku" Sirviö

Turhaan uliset. Itse et olisi saanut edes niinkua ulos suustasi, jos sinua olisi haastateltu 13-vuotiaana valtakunnallisella tv-kanavalla. Todella sujuvasanaisesti jutteli tyttö. Varsinkin, kun ottaa huomioon, että hän on asunut lähes koko ikänsä Australiassa ja käynyt koulunsa englanniksi. Todennäköisesti kavereistakin suurin osa on englanninkielisiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4343/10479 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi surffauksessakin naisella pitää olla niukka pyllyn paljastava alaosa? Olen täysin kyllästynyt näihin naisten niukkoihin urheiluasuihin.

Miesten niukat alaosat eivät häiritse minua ainakaan. :) n52

Missä lajissa miehillä on niin niukat pöksyt että kankut vilkkuu? Niin, ei missään. Naisilla sen sijaan persposket näkyvillä melkein lajissa kuin lajissa. Outoa, että samat suoritukset onnistuu miehiltä perus shortsit jalassa.

Ei minua haittais vaikka vilkkuis. Se vois olla jopa ihan kiva :)

Vierailija
4344/10479 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koripallo on tylsää...

Vierailija
4345/10479 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi surffauksessakin naisella pitää olla niukka pyllyn paljastava alaosa? Olen täysin kyllästynyt näihin naisten niukkoihin urheiluasuihin.

Missä lajissa miehillä on niin niukat pöksyt että kankut vilkkuu? Niin, ei missään. Naisilla sen sijaan persposket näkyvillä melkein lajissa kuin lajissa. Outoa, että samat suoritukset onnistuu miehiltä perus shortsit jalassa.

Ei persposket näy, mutta kepekset ja staga piirtyy kivasti läpi.

Vierailija
4346/10479 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

M28 ja ~Mies26 ovat molemmat naisia. Joku miesvihaaja levittää epäsuoraa miesvihaa noiden nimimerkkien avulla.

Vierailija
4347/10479 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti keskustelun taso olis parempi illalla kun yleisurheilu alkaa.

Sekoilkaa nyt itsenne väsyksiin, niin me muut tullaan myöhemmin keskustelemaan urheilusta.

Heippa.

Vierailija
4348/10479 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi se on sinulle noin kova paikka, että pakaralihas näkyy? 

Miksi naisilla pitää olla paljastavat asut, miehillä ei?

Kerro vain rohkeasti, miksi se on sinulle noin kova paikka. Turha yrittää väistää kysymystä vastakysymyksellä. 

Vierailija
4349/10479 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M28 ja ~Mies26 ovat molemmat naisia. Joku miesvihaaja levittää epäsuoraa miesvihaa noiden nimimerkkien avulla.

Epäsuoraa miesvihaa? Justiinsa juu. En minä ainakaan vihaa miehiä, koska täällä on pari nutcasea.

Vierailija
4350/10479 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni rumana ja lihavana aseksuaalina EV.lut kirkkoon kuuluvana naisena tuo naisurheilijoiden vähäpukeisuus todella häiritsee. Taidan itse lähteä vielä säkissä ulos ja se todella on oma valintani. 

Vierailija
4351/10479 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekoilkaa nyt itsenne väsyksiin, niin me muut tullaan myöhemmin keskustelemaan urheilusta.

Heippa.

Sua ei päästetä tänne!

Vierailija
4352/10479 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sepä, mut ei tuu tapahtumaan. Miksi alentaisivat itsensä moiseen kun ei ole pakko.

Vierailija
4353/10479 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koripallo on tylsää...

Liian vaikea laji suomalaisille.

Vierailija
4354/10479 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomenkielisten vanhempien lapsi ei osaa puhua kunnollista suomea! Vielä kun huomioi että Heili viettää hyvin tiiviisti aikaa perheensä kanssa (ja suomea luulisi kuulevan koko ajan)  niin on kyllä ihmeellistä että suomen ja englannin sekoitusta tytön suomen kieli.

Tuolla tavalla kaikki suomalaiset teinit puhuvat nykyisin. Ei mitään ihmeellistä. Heilillä oli taustat huomioiden todella vähän finglishiä puheessaan. Esimerkiksi Helsingissä kuuluu supisuomalaisilta suomalaisten vanhempien lapsilta paljon pahempaa kieltä. Pahempaa siinä mielessä, että kieli ei kuulosta juuri lainkaan suomelta. 

Vierailija
4355/10479 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sepä, mut ei tuu tapahtumaan. Miksi alentaisivat itsensä moiseen kun ei ole pakko.

Urheilijoilla on kauniit kehot. Mitä alentavaa on niiden näyttämisessä. En ymmärrä. Taidat olla kateellinen?

Vierailija
4356/10479 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosta kielestä, meillä kävi just parikymppinen kaverin tytär joka on asunut ikänsä ausseissa, isä suomalainen , äiti muualta. Ihan hyvin puhuu suomea vaikka on käynyt tavallisen aussikoulunkin toisin kuin tämä Heili jonka molemmat vanhemmat on suomalaisia, ja on kotikoulussa, onhan se vähän outoa. 

Vierailija
4357/10479 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heippa.

Kyseessä on vauvapalsta, turha toivo.

Vierailija
4358/10479 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alentavaa on piileskellä säkissä. Ei oman kauniin kehon näyttäminen.

Vierailija
4359/10479 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Urheilijoil

Miesurheilijoilla on myös kauniit kehot, silti urheilevat shortseissa, miksi eivät ota pyllyä esiin katsojien iloksi?

Vierailija
4360/10479 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on Suomen pöytätennisjoukkue? Ensi kisoihin on lähetettävä se!