Olympialaiset 2024 OFFICIAL
Virallinen ketju vuoden 2024 olympialaisille. M28
Kommentit (10479)
Vierailija kirjoitti:
Heili "niinku" Sirviö
Turhaan uliset. Itse et olisi saanut edes niinkua ulos suustasi, jos sinua olisi haastateltu 13-vuotiaana valtakunnallisella tv-kanavalla. Todella sujuvasanaisesti jutteli tyttö. Varsinkin, kun ottaa huomioon, että hän on asunut lähes koko ikänsä Australiassa ja käynyt koulunsa englanniksi. Todennäköisesti kavereistakin suurin osa on englanninkielisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi surffauksessakin naisella pitää olla niukka pyllyn paljastava alaosa? Olen täysin kyllästynyt näihin naisten niukkoihin urheiluasuihin.
Miesten niukat alaosat eivät häiritse minua ainakaan. :) n52
Missä lajissa miehillä on niin niukat pöksyt että kankut vilkkuu? Niin, ei missään. Naisilla sen sijaan persposket näkyvillä melkein lajissa kuin lajissa. Outoa, että samat suoritukset onnistuu miehiltä perus shortsit jalassa.
Ei minua haittais vaikka vilkkuis. Se vois olla jopa ihan kiva :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi surffauksessakin naisella pitää olla niukka pyllyn paljastava alaosa? Olen täysin kyllästynyt näihin naisten niukkoihin urheiluasuihin.
Missä lajissa miehillä on niin niukat pöksyt että kankut vilkkuu? Niin, ei missään. Naisilla sen sijaan persposket näkyvillä melkein lajissa kuin lajissa. Outoa, että samat suoritukset onnistuu miehiltä perus shortsit jalassa.
Ei persposket näy, mutta kepekset ja staga piirtyy kivasti läpi.
M28 ja ~Mies26 ovat molemmat naisia. Joku miesvihaaja levittää epäsuoraa miesvihaa noiden nimimerkkien avulla.
Toivottavasti keskustelun taso olis parempi illalla kun yleisurheilu alkaa.
Sekoilkaa nyt itsenne väsyksiin, niin me muut tullaan myöhemmin keskustelemaan urheilusta.
Heippa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi se on sinulle noin kova paikka, että pakaralihas näkyy?
Miksi naisilla pitää olla paljastavat asut, miehillä ei?
Kerro vain rohkeasti, miksi se on sinulle noin kova paikka. Turha yrittää väistää kysymystä vastakysymyksellä.
Vierailija kirjoitti:
M28 ja ~Mies26 ovat molemmat naisia. Joku miesvihaaja levittää epäsuoraa miesvihaa noiden nimimerkkien avulla.
Epäsuoraa miesvihaa? Justiinsa juu. En minä ainakaan vihaa miehiä, koska täällä on pari nutcasea.
Itseäni rumana ja lihavana aseksuaalina EV.lut kirkkoon kuuluvana naisena tuo naisurheilijoiden vähäpukeisuus todella häiritsee. Taidan itse lähteä vielä säkissä ulos ja se todella on oma valintani.
Vierailija kirjoitti:
Sekoilkaa nyt itsenne väsyksiin, niin me muut tullaan myöhemmin keskustelemaan urheilusta.
Heippa.
Sua ei päästetä tänne!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sepä, mut ei tuu tapahtumaan. Miksi alentaisivat itsensä moiseen kun ei ole pakko.
Vierailija kirjoitti:
Koripallo on tylsää...
Liian vaikea laji suomalaisille.
Vierailija kirjoitti:
Suomenkielisten vanhempien lapsi ei osaa puhua kunnollista suomea! Vielä kun huomioi että Heili viettää hyvin tiiviisti aikaa perheensä kanssa (ja suomea luulisi kuulevan koko ajan) niin on kyllä ihmeellistä että suomen ja englannin sekoitusta tytön suomen kieli.
Tuolla tavalla kaikki suomalaiset teinit puhuvat nykyisin. Ei mitään ihmeellistä. Heilillä oli taustat huomioiden todella vähän finglishiä puheessaan. Esimerkiksi Helsingissä kuuluu supisuomalaisilta suomalaisten vanhempien lapsilta paljon pahempaa kieltä. Pahempaa siinä mielessä, että kieli ei kuulosta juuri lainkaan suomelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sepä, mut ei tuu tapahtumaan. Miksi alentaisivat itsensä moiseen kun ei ole pakko.
Urheilijoilla on kauniit kehot. Mitä alentavaa on niiden näyttämisessä. En ymmärrä. Taidat olla kateellinen?
Tosta kielestä, meillä kävi just parikymppinen kaverin tytär joka on asunut ikänsä ausseissa, isä suomalainen , äiti muualta. Ihan hyvin puhuu suomea vaikka on käynyt tavallisen aussikoulunkin toisin kuin tämä Heili jonka molemmat vanhemmat on suomalaisia, ja on kotikoulussa, onhan se vähän outoa.
Vierailija kirjoitti:
Heippa.
Kyseessä on vauvapalsta, turha toivo.
Alentavaa on piileskellä säkissä. Ei oman kauniin kehon näyttäminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Urheilijoil
Miesurheilijoilla on myös kauniit kehot, silti urheilevat shortseissa, miksi eivät ota pyllyä esiin katsojien iloksi?
Missä on Suomen pöytätennisjoukkue? Ensi kisoihin on lähetettävä se!
Suomenkielisten vanhempien lapsi ei osaa puhua kunnollista suomea! Vielä kun huomioi että Heili viettää hyvin tiiviisti aikaa perheensä kanssa (ja suomea luulisi kuulevan koko ajan) niin on kyllä ihmeellistä että suomen ja englannin sekoitusta tytön suomen kieli.